Érdekes, de nagyon pozitív lépés ez a két oldal staffja között. A bH – ugyan korlátozott számban – de befogadja a DarkSide-os felhasználókat. 10 ezer korábbi DS felhasználónak van lehetősége arra, hogy bekerüljön Magyarország legelső torrentoldalára.
A regisztrációnkat csak akkor élesíthetjük, ha a bitHUmen adatbázisában nem szerepel a DS-es email címünk. Meglepő módon a helyek nem fogynak rohamosan, egyelőre még 8.583 hely van a 10.000-ből.
A DarkSide másik “alternatíva”-ként még a HDpre-t ajánlja a felhasználóinak.
A DarkSide mint már tudjuk, május elsejével megszűnik. Az okok nem anyagiag, a staff már hosszan írt arról, hogy a magyar torrent társadalom megváltozása miatt hozták ezt a döntést. Az oldal adatbázisát, és frontendjét nem adják tovább, így nem valószínű, egy “újabb” DarkSide létrejön, és a jelenlegi sem fog újraindulni, a vezetőség ugyanis végleges döntést hozott.
április 28, 2009 at 15:00 du.
bNw?? :DD
április 28, 2009 at 15:36 du.
Nagy Imre 100megabit azért hamar elfogy egy akkora aktivitású oldal alatt mint az ncore,
pl nézzük diz-t ncoreon javarészt képekből áll, átlagosan olyan 1100 user van (napi szinte lebontva az esti 3000 aktív user-től az éjszakai 2-300 userig)
aztán peer számban messze veri a többi magyar torrent oldalt, és ott a kommunikációhoz szintén kell azért sávszél
nem 40-50k peer-ről van szó hanem többszöröséről (most közel 400k)
tehát máris nem mondhatjuk elégnek a 100megabitet hanem már giga kell ha több gép van akkor a másik gép alá is kell sávszél amit szintén fizetni kell, plusz ha netán van backup gép akkor is kell minimum helyet fizetni (mert ugye nem kötelező a backup gépnek rögtön neten lenni)
azt hogy hány gép van ncore alatt csak a staff tudja, talán egyszer majd közli ezeket az infokat, nem lehet tudni.
április 28, 2009 at 15:51 du.
nCore és Bithu alatt kisebb szerverparkok állnak és csak sejtem, hogy nem 100 mbites net van alattuk. Azért érdekes infónak elmenne. Legalább egy képet adhatnának azokról a gépekről, amiket a kedves userek használnak, hogy legalább legyen valami fogalmuk arról, hogy miről is beszélnek 🙂 Meg azt csak úgy megsúgom, hogy ha bármi gond van például a BIX-ben egy szerverrel, csak az 10K hogy ránéznek és ha kell akkor bekapcsolják vagy restartolják. Na szóval valami adatokat jó lenne ha adnátok, kedves nCore meg BH 🙂 Szerintem tuti sokan kíváncsiak lennének ilyen képekre, adatokra.
április 28, 2009 at 16:01 du.
A piratebit is megszűnik!!!!!!!!
április 28, 2009 at 16:09 du.
tökmindegy: csak a tisztánlátás végett: a szerveredet bármikor ingyen resetelik, kikapcsolják bekapcsolják, bármikor szabadon hozzáférhetsz vagy kérhetsz IP konzolt ha letolta a gatyát.
Ettől függetlenül vannak költségek nem is ezt vitatom.
április 28, 2009 at 16:35 du.
Alegria! Te magad kitudod kapcsolni! De be már nem! Ha pl nincs lefagyva akkor is tudod magadnak resetelni!
április 28, 2009 at 16:40 du.
alegria:
Nekem a BIX-ben volt szerverem. Nem Budapesten élek, telefon ment hogy miért áll a szeró, nézzék meg és a következő hónapban +10K volt a számla. Erre hivatkozva. Szóval tapasztalatból beszélek.
április 28, 2009 at 16:48 du.
Nekem van szerverem is nem bixben nem clan-hq meg nem ilyen szarok! Itt állandóan +4k-t kell fizzetni szervíz esetén!
április 28, 2009 at 16:51 du.
@tökmindegy : Azért ezt megcáfolnám, nekem most is ott pár szerverem és ha lefagy, csak egy SMS és resetelik és meglepő módon nincs kiszámlázva +10 K , ez minden szolgáltatónál alap, mint az is, hogy 24h ügyelet van van és ha kell akkor resetelik. Tehát a havi 15.000-ban ez benne van.
április 28, 2009 at 17:17 du.
tökmindegy bH még mindig 1 gépről fut, ncore pedig háromról
április 28, 2009 at 17:33 du.
@tökmindegy: Nekem sem nő a számlám sem attól, hogy konzolra rakatom, sem attól, hogy kihozatom szerelésre, sőt még attól sem, ha telefonálok… Egyiknél sem… Valszleg megint át lettem bafva, hogy em kaptam nagyobb számlát XD Érdekességképpen megemlíteném, hogy egyszer odaküldtem egy taxist egy szerverrel, meg megmondtam, hogy mit hozzon el. Csudálatos módon a taxis számláját kivéve nem volt pluszköltségem, még az IP is maradt. Egy ideig zavart, hogy más szerverre jelentkezek be, de mexoktam…
április 28, 2009 at 17:43 du.
Jó rendben srácok semmi gond. Nektek nem számlázták, nekem számlázták. Igaz ez tavaly volt. Meg nem egy egyszerű restartról volt szó de hagyjuk. Nem ez a lényeg.
április 28, 2009 at 17:46 du.
végül is mindegy az, hogy melyik oldal mennyi gépről megy, csak ne nézzen már itt pár ember mindenkit madárnak azt állítva,hogy az a 5-6 X 50K az üzemeltetésre kell.
Hanem ez itt arról szól, hogy a “hontalan” felhasználókra gondolva, két oldal közt egy csakis a felhasználok érdekében megegyezett és ezért csak hálás lehet mindenki.
Köszönöm.
április 28, 2009 at 18:32 du.
Ha 50K-t kérnek egy bannerért akkor mivan? 😀 Sima mezei usernak nem lesz belöle kára, max annyi hogy villog az arcába két banner. De azt meg igazán eltürheti, hamár ingyen letölthet mindent… Miért adnák oda a reklámhelyet 10 ezerért, amikor 50ért is megveszik?
Ennyi erövel szidhatnátok a boltost is, mert nem csak annyiért adja a kenyeret, hogy kijöjjön belöle a bolt fentartása…
[/OFF]
április 28, 2009 at 18:37 du.
csak a tisztánlátás véget: egy oldalon korlátozott számú banner lehet kint. Ha ez így van, akkor vajon kiét teszik ki? Aki 50k-t fizet érte, vagy aki 5k-t
április 28, 2009 at 18:46 du.
@Lako: Olvass egy kicsit előrébb is, nem gond hogy banner van és az sem, hogy mennyiért,a vita az volt,hogy azt állítja pár “fickó”, hogy ez a fenntartásra és az oldallal kapcsolatos költségekre megy.
És az oldal tulajdonosa nem “kenődik” az így befolyt összegből. Persze jöhetnek itt, azzal, persze de költségek vannak és nem kérheti senki azt,hogy mindent ők finanszírozzanak…..én meg azt mondom,ki kérte őket,hogy egy trackert üzemeltessen….Ez egy véget nem érő vita tárgya.
De itt nem ez a téma és nem is ezen kellene rágódni…..
április 28, 2009 at 18:46 du.
mindemelett azt se felejtsétek el, hogy az oldalaknak kell, hogy legyen backup pénze is olyan esetre mint pl a tavalyi bh razzia, vagy éppen hw károsodás. nem tudsz előre számolni ezekkel a költségekkel esetleges fejlesztésekkel. az addig oké, hogy minden második szerencsétlen pakolja befelé az asztali gépét hostingra sznethez olcsópénzé de azok nem is bírják a terhelést és meg is fekszenek elég hamar
április 28, 2009 at 19:10 du.
Backup, Egyre roszabb
Tudod mi a backup? Mi volt Beton esetében? Egy mysql dump….
Feltöltött torrentek se voltak meg.
Backup-ot nem igy nevezik
április 28, 2009 at 19:13 du.
Kép? kép forgalom egy torrent oldal egyenlő a nullával.
forgalom nagyrésze az a pár weboldal letöltése.
Ehhez nem kell Giga…
április 28, 2009 at 19:35 du.
Persze. Tisztább lenne az ha azt mondaná a tulaj, hogy pl.: 100 ezer megy el a szerver fentartására, és további 50-et zsebre rakok.
Csak az a gond, hogy nekünk ehhez semmi közünk. Téged se vonnak kérdöre, hogy mennyit keresel, és mire költöd. Ahogyan a fent emlitett boltost se. Sokkal többet huznak ki a zsebeinkböl más “elvtársak” ott fent. Tudjátok. (Csak ezt a témát ne kezdjük el egy külön szálon, csak egy példa volt, nem ez a megfelelö hely a politikára 🙂
Szóval béke van 🙂
április 28, 2009 at 19:37 du.
mitol lett manapsag ilyen draga a szerveruzemeltetes?
április 28, 2009 at 19:39 du.
mindenki tudja, aki kicsit is benne van (volt). Nem kell giga, de még csak szerverpark sem, és még csak igazi szerver sem, elég egy erősebb asztali gép, az is bőven elég,némi ram és esetlegesen egy raid vezérlő.
Nem értem, miért erre reagál mindenki és amiről valójában szólna a hír,nem reagál.
ITT NEM EZ A TÉMA!!
április 28, 2009 at 19:49 du.
Egyes emberek értik, miről van szó, de én nagyon sok embert végképpen nem értek. 🙁
Ha nincs bH & nCora, vagy bH+nCore & más oldal vitája, akkor mindig valaki kitalál valami új hülyeséget, hogy lehessen rajta lovagolni, aminek ráadásul semmi köze a topik témájához.
De most úgy őszintén.
Van egy torrent oldal (nem egy, sok …)
Például
bH
nCore
….. (direkt nem sorolom tovább, aki tudja, annak nem kell, aki meg nem, úgysem érti)
Meghívnak
Beregisztrálok
Töltök lefelé
És semmibe nem került, egy fillérembe sem!!!
Annyi a dolgom csak ezért, hogy tisztességgel vissza seedeljek! Semmi más !!!!
(ezt legszívesebben tök nagy villogó betűkkel írnám ki, de annak sem sok értelme. Aki nem tudja felfogni, annak úgy is mindegy, a többiek meg így is értik)
Most akkor ki a sz@rt érdekel, hogy mennyi bannert mennyiért adnak ki, és abból mennyi folyik be, és azt mire költik.
Kit érdekel, hogy a fenntartásra, vagy a barátnője fehérneműjére költi, mikor nekem, és a többieknek sem kerül egy fillérbe sem. Csak felmegyek, letöltöm, amit szeretnék, jön le rendesen, és csak tisztességgel seedelnem kell.
És nem kerül egy fillérembe sem.
Ezt azért írom le ennyiszer, mert van, aki még így sem érti ….
Akit ez ennyire érdekel, az vagy nagyon unatkozik, vagy nagyon irigy, vagy egyszerűen csak ilyen alap IQ-val futtatja magát a hülye hozzászólásaival.
Lehet válogatni, kire melyik illik.
Vazze, hogy ha Te olyan okos vagy, és tudod, hogy ezekből mennyi sok lé folyik be, akkor miért nem csinálsz egy torrent oldalt??
Free torrent
Free reg
Dupla seed
tiszta haway
és dőlnek az userek (most teljesen mindegy, hogy milyenek, ennek itt nincs jelentősége)
De …. felmegy a felhasználószám szépen, és minél több a felhasználó szám, annál jobban lehet kiadni reklámhelyeket.
És egyből dől a lé, havi 100-200k biztos megvan, és még sok munka sincs vele, otthonról elszórakázol vele !!!!!!
Nos, akkor miért nem ezt csinálod, miért a másikat fikázod, hogy mivel mennyit keres??
Főleg, ha ez neked egy filléredbe sem kerül.
Nem csak neked, de egy felhasználónak sem!
Ja, hogy még egy mezei torrentoldalt sem tudsz összekalapálni??
Hát ez gáz!
De ha ennyire nem értesz hozzá, akkor mégis honnan tudod a tutit??
Ha meg mégis ennyire értesz hozzá, miért nem inkább pénz keresel a saját, és a családod jobb életére ahelyett, hogy itt ontod az okosságot??
április 28, 2009 at 20:32 du.
“Nos, akkor miért nem ezt csinálod, miért a másikat fikázod, hogy mivel mennyit keres??” – ejnye már no… hát Magyarországon vagyunk 😀 Megszokhattad volna már hogy itt a másik sikere kiszurja az emberek szemét 😀
április 28, 2009 at 20:43 du.
@Ragadozo
ezt elvi/morális kérdésnek nevezik (aki nem tudja felfogni, annak úgy is mindegy, a többiek meg így is értik, ugye). ha ingyen használhatsz egy teniszpályát, akkor simán megteheted, hogy leszarod, ha az üzemeltető azt mondja, a pálya melletti bannerekből jön össze ponnntosan annyi pénz, amennyi a pályára kell, és hogy ő ebből nem húz semmi hasznot. csak vannak olyan emberek, akiket irritál az, ha valaki ekkora orbitális bullshitekkel igyekszik önmagát a közösség előtt szeplőtlenül Teréz anyaként feltüntetni. az érthetőség kedvéért (bár “a többiek így is értik, aki meg nem, annak úgy is mindegy”):
– torrent oldalt létrehozni, és egy közösség igényeit várható anyagi haszon nélkül kiszolgálni szép és méltányolandó cselekedet
– anyagi hasznot húzni belőle kevésbé, de ellensúlyozza, ha van az egész mögött egy oldal, ami sok embernek okoz örömet
– azt hazudni, hogy valójában nincs is haszon a dologból – miközben nyilvánvalóan van -, átbillenti a mérleg nyelvét, és lejáratja a vezetőséget
április 28, 2009 at 20:44 du.
Ragadozo +1
Zag +1
április 28, 2009 at 21:32 du.
#225
rezignalt
Úgy látom nem találkozik a véleményünk – ami végül is nem baj, ezért vagyunk különböző egyéniségek. 🙂
De nem értem ezt a mentalitást.
Ha valaki egy közösség igényeit, és persze azon belül a Te igényeidet is várható anyagi haszon nélkül kiszolgálni szép és méltányolandó cselekedet.
Ha már bármilyen kis anyagi hasznot is húz belőle, egyébként a többiek lehúzása nélkül, na az már azért nem szép dolog.
Ha meg ráadásul nem is mondja meg neked, hogy mennyit, akkor aztán már tisztára lejáratja magát.
Érdekes a dolog ….
Még egyszer teszek egy kört utoljára.
Ha egy torrent oldal csak úgy minden várható anyagi haszon nélkül ad ingyen letölthetést … a Róbert bácsi konyhája már a “Kádár rendszerben” is megszűnőben volt. Az idősebbek tudják, hogy ez mi volt, a fiataloknak annyi, hogy hasonló volt a mostani “hajléktalan-étkeztetéshez”. Csakhogy azok a szervezetek is valahonnan pénzt szereznek, hogy másoknak ingyen kosztot, esetleg ruhát is tudjanak adni. – Undorító ez a haszonszerzési hozzáállás. 🙁
Ha egy torrentoldal bannerokat tesz ki – Undorító ez a haszonszerzési hozzáállás. 🙁
Ha egy torrent oldal azt mondja neked, hogy ez azért szükséges, mert az oldalt valamiből üzemeltetni is kell, és pont arra elég – Undorító ez a haszonszerzési hozzáállás, ráadásul lejáratják magukat ezzel a hazudozással. 🙁
Ha egy torrent oldal azt mondja neked, hogy – Vazze, 200k jön be havonta – az első reakció – Vazze ennyi pénzt beszednek a bannerokból, és mégis ilyen sz@r frontedet használnak
Ha egy torrent oldal azt mondja neked: – Bocsi, de hogy a bannerokból mennyi lóvé jön be, …. ehhez nem sok közöd van – az első reakció – Vazze, de bunkók ezek!
Nos, lehet válogatni, nem hiszem, hogy valamit kihagytam azok számára, akik ilyen mentalitással állnak hozzá annak ellenére, hogy ők ingyé kapnak valamit.
Részemről ezt a témát lezártam, mielőtt még kapok a fejemre, mert ez a topik nem erről szól!
április 28, 2009 at 21:43 du.
Nagy Imre nézd meg ncore design-t és után a bh design-t látzs egy apró különbséget majd az oldal felépítésen
bh ~350k
ncore ~1,85mb
100as torrent listázás mellett, szerinte az a plusz honnan van? a képekből
április 28, 2009 at 21:54 du.
@Ragadozo: Igen undorító.
-Nem az ,hogy bannert tesznek ki az oldalra.
-Nem az, hogy nem mondják meg,mennyit keresnek vele.
-Nem az, hogy ezzel pénzt keres.
– Egyszerűen arról van szó,hogy mindezt tagadja.
Senki nem kíváncsi rá,mennyit keres….itt felvetődött, hogy bannerenként 50K kérnek és nem azt mondta,igen mert fenn kell tartani az oldalt és ami nem megy el a fenntartásra azt elteszik, ha már egyszer dolgoznak az oldalért, hanem mindenkit hülyének nézve azt állítják, ez mind a fenntartásra megy….
április 28, 2009 at 22:22 du.
Maradjunk annyiban, hogy 50 ezer forintból jelenleg az nCore üzemeltetését képtelenség megoldani… sajnos…
Nyílt titok, hogy erősebb a hátterünk, mint a bithumené… viszont jóval, ismétlem jóval nagyobb forgalmat is bonyolítunk náluk… és igen, ehhez több pénz is szükséges…
És valóban, azt a bannert rakjuk ki, aki többet fizet… ilyen világot élünk… azonban ennek köszönhető, hogy szép lassan ugyan, de fejlődünk… az utóbbi időben jelentősen nőtt a stabilitásunk , lassan kijelenthető, hogy az nCore egyedül nagyobb szeletet fed le a képzeletbeli p2p tortából Mo-n, mint az összes többi oldal együttvéve… és akkor számoljátok ki, hogy 30 kissebb oldal üzemeltetési költsége egy helyre besűrítve… nem olcsó mulatság manapság ezt megoldani… volt idő, amikor ezt meg tudtuk tenni 15 ezer forintból havonta, ma ez már nem megy.
április 28, 2009 at 22:25 du.
Egyébként akit érdekel, szívesen elmondom mennyit keresek…
Keresek napi szinten rengeteg bosszúságot, de még több örömet…
Munkával meg keresek annyit, amennyi elég ahhoz, hogy valóban nyugodt életem legyen… de ez a munka az ncore-tól teljes mértékben független.
április 28, 2009 at 22:35 du.
229.
Akkor én is hozzátennék néhány gondolatot. Először is, örülök, hogy lyuk van a se…men, hogy hozzájuthatok olyan anyagokhoz, amikhez egyébként nem lenne lehetőségem (leech). Örülök, hogy másokat is hozzásegíthetek ehhez azzal, hogy megosztom velük (seed). Örülök, hogy vannak emberek, akik ezt nem kevés munkával lehetővé teszik (feltöltők). Örülök, hogy vannak olyan emberek, akik mindezt, szintén nem kevés munkával INGYEN egységes egésszé fogják össze (staff). Nem örülök, amikor azt hallom, hogy mások anyagias dolgokra hivatkozva lehúzzák az utóbb említett emberek munkáját, holott profitálnak belőle. Pont.
Matu
április 28, 2009 at 22:53 du.
#223 Ragadozo:
“Ja, hogy még egy mezei torrentoldalt sem tudsz összekalapálni??
Hát ez gáz!
De ha ennyire nem értesz hozzá, akkor mégis honnan tudod a tutit??”
Ne is haragudj ne mi a sz*r köze van annak hogy valaki nem tud egy torrent oldalt összehozni. és hogy tudja e hogy mennyi jöhet be a reklámokból, gondolkodjál már mielőtt hülyeségeket írsz, miért kéne tudna akármiben is programozni, rohadtul semmi köze ahhoz hogy tudja e mennyi folyik be egyszerű statisztika ha az adott oldalt sokan látogatják drágább a reklám felület , több a bevétel ennyi, mi a sz*rért kell neked is mindenben kombinálnod….
Öcsém az ilyenektől mint te a falra mászok….
(Hoppá ezek után még a helyesírásba se tudsz belekötni jajj inkább maradj halkan …)
április 28, 2009 at 23:59 du.
#232 wasd
Kiemelsz egy részt, és másképpen értelmezve magyarázod.
Olvasd el az egészet, bár neked lehet, hogy így egy kicsit hosszú.
Nem kell falra mászni, feleslegesen strapálni magad.
Elég, ha csak odaállsz elé, és lefejeled. 🙁
április 29, 2009 at 0:05 de.
én teszek zsebre minden lét, ezért mászkálok slk mercivel 🙁
a hülyeségeket ideje lenne abbahagyni, aki akarja elhiszi hogy mire megy, aki meg nem az nem, ij… már mondtam az én lelkiismeretem tiszta (nyilván ha keresnénk vele, nem is mondanánk semmit az idióta, alaptalan, 0 infós kommentekre..)
bocs, mi nem tehetjük meg hogy ingyen legyen bent szerver az oldal alá… 😉
április 29, 2009 at 0:52 de.
Ó, ezek az álszent szövegek… Már nem azért, de ha Te, Kedves Bárki, letöltesz egy torrent oldalról valamit, akkor azonnal – és most megpróbálok szépen fogalmazni -, pénzt spóroltál meg azzal, hogy azt az anyagot nem kell megvenned. Ennyit erről.
Ettől a pillanattól én személy szerint csak megköszönni tudom minden oldalnak, hogy letölthettem, hogy megnézhettem, hogy meghallgathattam, hogy játszhattam vele, hogy van ilyen programom is…stb.
És, ha az oldalból hetente “kismillióforint” összeg is jönne be részükre, ami sajnos gondolom nem így van, hát engem az is hidegen hagyna. Nem beszélve arról, hogy sms-t nem kötelező küldeni, támogatás opciót nem kötelező igénybe venni, bannereket le lehet tiltani/el lehet tüntetni, ha már valakit annyira zavar.
Na, mindegy, ez igazából nem ide tartozik.
A hírhez kapcsolódóan:
Én soha nem voltam a DS tagja, nem tudom milyen volt ott a közösség, milyenek voltak a felhasználók. Ellenben biztos vagyok abban, hogy az ott regisztrált felhasználók egy nagyon nagy százalékának más oldalra is van acc-ja. Aki oda feltöltött/letöltött most megteheti más oldalakon és gondolom meg is teszi. Hogy a felhasználók “átvételével” a bitHUmen jól jár vagy sem, nnna az majd kiderül.
április 29, 2009 at 0:54 de.
Miért kell mindig találni valami indokot,hogy összevesszünk…
Érdekes,hogy a pussytorrents-en még egyszer se olvastam olyan kommentet,hogy fuck off fileporn.Kinek a pap,kinek a papné.Fenn vagyok több nagyobb magyar trackeren is,eszembe se jut,hogy valamelyiket a másik elé helyezzem ideológiailag,Ha találok valami érdekeset,akkor megnézem fenn van-e máshol is,aztán ahol többen seedelik,onnan leszedem.Aztán örülök,és visszaosztom.Szerintem ez a torrentezés lényege.Javítsatok ki,ha nincs igazam.Ha valaki pénzt akar keresni egy tracker üzemeltetésével,szíve joga.Nem az én zsebemből húzza ki a pénzt,hanem a warner bros-éból,mahaszéból…stb.
Egyébként meg,ha tehetem,akkor nem is torrentről szedem a cuccot,hanem rapidshare-ről.Azon egyszerű oknál fogva,hogy lassú netem van.Kövezzetek meg…
április 29, 2009 at 2:14 de.
OFF
“Nem kell falra mászni, feleslegesen strapálni magad.
Elég, ha csak odaállsz elé, és lefejeled. ”
ezen sirva röhögtem:) ON
“Ha valaki pénzt akar keresni egy tracker üzemeltetésével,szíve joga.Nem az én zsebemből húzza ki a pénzt,hanem a warner bros-éból,mahaszéból…stb.”
Ezzel nagyon nem értek egyet…A lényege, az,h ingyen van, és azért szedheted le, mert utána megosztod!
Közben nem feltétlen akarod,h villogó reklámok legyenek minden oldalon, spam üzenetek árasszanak el,és az arányod nem visszatöltéssel,hanem SMS támogatással tartod, s a végén még VIP is leszel, csak fizess… SMS reggelési lehetőség laza 1500FT-ért…wow..Ez az ami undorító…
végezetül, ahogy a szavadból kivettem te se küldenél emeltdíjas üzenetet,de sokan igen…
április 29, 2009 at 7:17 de.
Sajnalom, hogy DS bezar. Varhato volt, hogy valaki majd felajanlja az userek befogadasat. Vegul is meg sem lepodtem rajt. A csodas vitarol meg annyit…
Azt latom a sok banner ellenes szerint ez ugy mukodik, hogy az oldal uzemeltetoi kotelesek programozgatni sajat szabadidejukben, illetve fizessek a szervert, mert a torrentezes ingyenes. De kerdem En… Megis kinek ingyenes ez? Gondolom azt hiszik egy torrent oldal 3 kattintasbol felrakhato, majd tobbet hozza sem kell nyulni mert elvan magaban…
április 29, 2009 at 10:37 de.
@Csí:
aham, szóval ha van kint reklám, azért az user fizet… logikus… mondtam, örülnék én is ha nem kéne semmiért sem fizetni, de nem így van…
a kiadók zsebéből sem húz ki senki semmi pénzt, attól hogy letöltenek valamit, nem biztos hogy meg is vennék (sőt, ha valakinek tetszik valami amit leszedett, sokszor csak a támogatás miatt megveszi eredetiben is ha már nem a fél fizetésébe kerül)
sajnos az ilyen lejáratási próbálkozások is csak itthon fordulnak elő…ha valakinek kicsit is jobban megy (és nem feltétlenül anyagiakról beszélek), valaki tuti hogy elkezd hülyeségeket írni, csak hogy rossz színben tüntesse fel a másikat…és amíg ilyen önző és irigy emberek vannak, akik inkább leszólják a másikat a helyett, hogy összefognának egy közösségért, szarban is maradunk…
április 29, 2009 at 15:17 du.
Ezzel egy bajom van: Ezeket a böngésző bekesseli 🙂
Nem töltöd le minden oldal letöltéskor…
”
Nagy Imre nézd meg ncore design-t és után a bh design-t látzs egy apró különbséget majd az oldal felépítésen
bh ~350k
ncore ~1,85mb
100as torrent listázás mellett, szerinte az a plusz honnan van? a képekből”
április 29, 2009 at 15:38 du.
kicsit félreértettél. Nem azt mondom,h minden torrenttulajdonosnak van annyi pénze ami az üzemeltetéshez kell. Lehet kint banner, az INTERNETEN vagyunk, nem az a gond…Csak ne minden erről szóljon…
“ha valakinek kicsit is jobban megy (és nem feltétlenül anyagiakról beszélek), valaki tuti hogy elkezd hülyeségeket írni, csak hogy rossz színben tüntesse fel a másikat…és amíg ilyen önző és irigy emberek vannak, akik inkább leszólják a másikat a helyett, hogy összefognának egy közösségért, szarban is maradunk…”
Nem hinném, h írtam volna bármi konkrétumot, s azon kívül, akikről írtam tünjenek is fel rossz színben, mert amit csinálnak ROSSZ! Ami az üzemeltetéshez kell, legyen…de attól hányok amikor az sms-regges, támogatós oldalak sírnak,h nekik milyen rosszul megy, mire mennyit kell fordítaniuk, de mind ezt csak a userek érdekében…célom semmilyen normális oldal fikázása nem volt. Illetve sose irígykedtem a userek lehúzásából befolyt pénzre….
április 29, 2009 at 17:21 du.
nem neked írtam hanem azoknak akik fikázták az oldalt a bannerek miatt
nem hiszem hogy mi “sírtunk” volna bármiért is, és ha valami nagyobb pluszköltség lenne, azt sem a felhasználókkal fizettetnénk meg.. Ez a mi hobbink, ha felmerül valami költség, nyilván nem rajtuk hajtjuk be. Akinek sok az a banner, tiltsa le őket és annyi, attól ugyan úgy használható az oldal és hisztizni sem kéne… De hát ugye beszélni meg fikázni könnyebb…
április 29, 2009 at 17:24 du.
“és az arányod nem visszatöltéssel,hanem SMS támogatással tartod, s a végén még VIP is leszel, csak fizess… SMS reggelési lehetőség laza 1500FT-ért…wow..Ez az ami undorító…”
Igen aki olyan hülye hogy fizet az így járt. De ha neki úgy kényelmesebb, ő dolga, de itt most nem a lehúzós torrentoldalakról volt szó szóval miről beszélünk?
április 29, 2009 at 18:10 du.
Ncoreon bannerok le vannak szXrva. Aki azért jár fel mert egy fXsz és azokat nézegeti az már annyira kocka hogy szinte már gömb.. Gyerekek minden torrent oldal egy “eszköz” hogy megkapjuk azt amit akarunk (mármint digitális értelemben 😀 ).. ennyi.. csak a normális oldalakhoz valamilyen szinten kötődünk.. mint bh meg ncore..
Én le se szXrom a bannereket mert nem azokat akarom nézegetni..Röhögni fogtok de azért járok fel hogy letöltsem meg vissza a filmeket amik kellenek és kész..
Ncore meg több szerverről megy.. az is köztudott hogy ott egy bannerért súlyos összegeket kell fizetni /vannak ismerősök akik pontos összegeket is tudnak mondani/, de hát kérem ott tutira látja több tízezer ember a reklámot nem? Akinek drága hirdessen máshol és kész.. Aki biztosra megy az meg lehet beruház itt.. Az hogy mire megy el a lóvé leszXrom amíg nekem ingyen van ott minden..
A bh-t fikázókat se értem igazán.. felajánlja az ország legnagyobb múlttal rendelkező oldala 10 ezer embernek hogy beregelhet csak úgy mert egy középkategóriás oldal úgy döntött hogy bezárt.. uraim és hölgyeim a bh és ncore top1-es oldalak (én egy szinten kezelem őket 😀 ) és jobban járnak az emberek azzal mint egy olyan oldallal ahová sokszor fel sem kerülnek a friss cuccok.. ilyen bh-n nem nagyon van.. meg ncoreon sem.. És itt a sok láma és ahelyett hogy örülne hogy teljesül egy “nedves álma” (már ha valaki van olyan beteg hogy erre élvezzen) és bekerülhet a bh-ra csak úgy… és megy a sipák meg szidják bh-t meg ncore-t.. nagy az Isten állatkertje gyerekek.. de azért ennyire nem..
Arányt lehet tartani Bithumenen, de tény hogy magyar oldalak közül ott a legnehezebb, épp ezért olyan a társaság amilyen, mert aki nem odaillő az kiesik és kész.. ennyi.. ne feledjük az egyik legzártabb és leggyorsabb magyar treki a BH..
április 29, 2009 at 19:27 du.
@Ragadozo
nem értetted pontosan, amit írtam. az, ha valaki anyagi haszonra tesz szert egy olyan torrent oldal révén, ami sok embernek okoz örömet, nem kifejezetten undorító. legfeljebb annyiban “alantasabb” egy támogatási lehetőség/bannerekből befolyó összegek nélkül operáló oldalhoz képest, hogy maga a teljes project már nem kizárólag a tartalmak megosztásáról szól, hanem a haszonszerzésről is. így inkább egyszerű üzletnek tekinthető, semmi többnek, a filecserélés ideáljaitól messze elrugaszkodott profitorientált biznisznek. magáért a letöltögetés lehetőségéért így is hálásak lehetünk, ugyanúgy, ahogy mondjuk a sarki közértnek is, hogy beszerezhetjük ott a számunkra szükséges árucikkeket. csak amikor látunk olyan példát is, hogy bármilyen támogatási forrás nélkül is lehet ezt csinálni, akkor óhatatlanul az ember eszébe jut az, hogy a filesharing alapja a kezdetekkor nem a biznisz volt.
a fő probléma nem is az lenne, hogy ennek vagy annak az oldalnak a staffje hasznot húz az üzemeltetésből. a probléma az – amit akkorsem az iménti kommentjében említett -, ha mindezt a vezetőség tagadja. ugyanis egy ilyen szituáció arra hajaz, amikor pl. egy karitatív munkát végző apácarend profitot zsebel be a működésből, és ezt tagadják. segítenek, örömet okoznak a munkájukkal? igen. undorító, hogy profitot szereznek belőle? nem, legfeljebb az általuk végzett karitatív, közhasznú munka egyszerű üzletté válik más emberek szemében, így az irántuk a közösség részéről érzett tiszteletből és presztizsből kicsivel kevésbé részesülnek. és ha tagadják a haszonszerzés tényét? akkor az a helyzet áll fenn, hogy az anyagi haszon mellett még a közösség plusz megbecsülésére, tehát plusz “szociális haszonra” igyekeznek szert tenni, méghozzá nagyobb mértékben, mint amekkorában ez amúgy járna. a legtöbb ember törekszik mások megbecsülésére, szeretne minél pozitívabb színben feltűnni mások előtt, azonban falssá válik a dolog, ha egy hamis látszat segítségével próbálja ezt elérni.
és pontosan ezzel van a bibi, és ez az, ami taszító jelenség. éppen ezért megy annyira a fikaparádé azzal kapcsolatban, hogy egyes oldalak vezetősége miért tagadja azt, hogy anyagi hasznuk van a tracker üzemeltetéséből. persze, leírhatja ide a tulaj, admin ezerszer is, hogy “de nincs, de nincs, nekünk tiszta a lelkiismeretünk”, aztán jöhet rá a válasz, hogy “de van, de van, mind a pokol tornácán fogtok szenvedni”, valójában egyik oldal sem meggyőzhető a másik oldal esetleges igazáról – valószínűleg én sem, mert nekem is megvannak a fixa ideáim. a gond az, hogy felhasználói oldalról általános a bizalmatlanság, staff oldalról pedig az “én nem tartozom senkinek magyarázattal” mentalitás, plusz a kétes kimenetelű sms-es/pólóvásárlós/ajándékkisorsolós ügyletek, amikkel tovább rombolják a userek amúgy is gyenge bizalmát bennük. szomorú, de ilyen helyzetben nem a felhasználóknak kell gondolkodásmódot változtatnia, hanem az egyes oldalak vezetőségének kellene bizalomkeltő lépéseket tennie a userek felé, aminek a hogyanjára sem ötletük, sem motivációjuk, sem belátó képességük nincs.
április 29, 2009 at 21:44 du.
Ámen!
április 30, 2009 at 1:53 de.
Baromság, hogy ha egy oldalon van reklám akkor már nem a megosztásról szól. Egy olyan torrent oldalt mondj, aminek saját szervere van és nincs rajta reklám. Reklám kell az üzemeltetéshez, támogatás egy plusz dolog, ha úgy érzed anyagilag stabil vagy és szándékszol támogatni egy oldalt amin több millót spórolhatsz (legalábbis értékben amit leszedsz biztos ez az össze körül van) akkor miért ne támogathatnád az oldalt? Kényszerít valaki arra, hogy támogasd? nem hinném, ha igen akkor az már rég rossz. Reklám pedig itt is van az asván, akkor ez az oldal is szemét szar lehúzos nem a hírekről szól hanem a pénzről? Gondolkozz mielött beszélsz, és ha már ennyire meg vagy gyözödve arról, hogy igazad van, akkor csinálj egy oldalt reklámok nélkül, sok sikert kivánok és egy olyan munkát mellé amiből kiköhögöd a fenntartási díjakat.
Kedves gesztus volt a BH-tól a behívás, de mivel már tag vagyok ott, így nem sok hasznát veszem, jobban örültem volna egy nCore meghívónak, még ha csak egy üzletről szoló oldal is. Egyébként meg tényleg nem tartozik senki semmiféle magyarázattal mire megy el a pénz, ha ezzel foglalkozik valaki akkor írigy, hiába tagadja vagy cáfolja. Felölem az egész Staff BMW-vel járhat luxus házban lakhat, ameddig az oldal úgy müködik ahogy kell. A bh vs ncore vitát sem értem, miért nem lehet a két oldalt elfogadni egymás mellett. ez a tipikus nekem ez van de akkor is jobb mint a tied hozzáállás. Na meg a srác aki nem jutott be a bhra és akkor már egyből szar oldal és mindenkit kifognak baszni aki DSről jött is csoda szép. Ezért tart ott az ország ahol, az ilyen csodás elmék miatt, akik más hasznát nézik és itélik el, ahelyett hogy a saját maguk dolgával foglalkoznának és a szarkeverés helyett inkább szemetet szednének az utcáról.
Megértem a DSt, hogy feladta, mert a mai fiatalok/torrent társadalom nagyrésze bunkó, nagyszájú és leszarja mi kell a másiknak, ameddig az nem jobb mint az őve, mert abban a pillanatban, hogy valakinek jobb dolga van indul a flame. Sajnálom, hogy egy ilyen országban kell élnem, ilyen emberekkel körülvéve. És igen, tervezem is, hogy elhagyom az országot, mert tudom már elöre a taknyosok besértödtek és már szólnának be, hogy akkor miért nem költözöl el.
április 30, 2009 at 2:54 de.
1. “Baromság, hogy ha egy oldalon van reklám akkor már nem a megosztásról szól.”
ilyet nem mondtam, már ha egyáltalán az én hozzászólásomra próbáltál reagálni. amiről én írtam, az a be nem vallott haszonszerzésről szólt, és arról, hogy ahol az anyagi haszonszerzés fennáll, ott a vezetőség részéről már a megosztás mellett a pénzbeli gyarapodás is motivációs tényező lesz. így pedig kevésbé a megosztásról, mint a bizniszről kezd el szólni a dolog. azért elismerésem a vitatechnikádért, egész ügyesen cáfolsz meg olyan állításokat, amik nem hangzottak el, csak tekertél egyet az eredetin, összemostad két másik mondattal, aztán az elejére odaírtad, hogy “baromság”. tapsvihar.
2. ez a “Kényszerít valaki, hogy támogasd?” szöveg érzékelteti legjobban azt a kétszáz parsecnyi távolságot, amennyire vagy az egész kérdéskör átlátásától. hihetetlen mód érdektelen, hogy ki támogat, miért támogat, mennyivel támogat. a lényeg a vezetőség indítékaiban rejlik. nem akkor kezdődik a probléma, ha berettát tartanak a halántékomhoz, hogy adjam oda a pénzem – az egyszerű köztörvényes bűncselekmény lenne. amint leírtam, még csak nem is attól bűzlik valami, ha rengeteg “anyagilag stabil”, hálás, esetleg naiv juzer pénzt adományoz az oldal üzemeltetőinek. attól lesz büdös a hal, ha az ebből származó haszon ténye tagadásra kerül, és hogy ez miért is rossz: lásd az előző kommentemet, nem fogok rekurzív körökbe kezdeni, mert végtelen ciklusba jutok.
3. mielőtt leírnád sokadik közhelyként a “Gőzöd sincs, mennyibe kerül egy torrent oldal fenntartása, egész biztosan nem húz senki hasznot abból a pár bannerből/sms-játékból/fake ajándéksorsolásból!” mondatot, ismét felhívnám a figyelmedet az előző kommentem utolsó részére, amiben arról írok, hogy ez egyrészt mind alátámaszthatatlan, mind megcáfolhatatlan, a fő gond pedig a userek bizalomvesztése, aminek vannak okai.
4. az általad feltételezett rengeteg irigy emberen kívül akadnak olyanok is egyébként, akiknek szimplán csak vannak elveik és igazságérzetük. szerencsére kihalóban vannak, szóval már nem sokáig fog gondot jelenteni, ha az imént tapasztalthoz hasonlóan write-only üzemmódban működsz. lesznek elegen, akik utánad bégetik a mantrát.
április 30, 2009 at 9:06 de.
Milyen szófosása van pár embernek…
Túlragozzátok….