Legalábbis a csepeli (ami egyébként az egyik legelső volt…) és a nagykanizsai multiplexek. A mozi utolsó vetítésén is alig voltak nézők. De ez a tendencia jellemző az egész országban, egyre kevesebben járnak moziba.
Az üzemeltetés évek óta veszteséges, így már nem éri meg fenntartani őket a befektetőknek.
„Az utolsó évben még rosszabb lett a helyzet, ezért úgy döntöttünk, hogy bezárjuk, mert nem látunk üzleti fantáziát a mozi további üzemeltetésében”
– mondta Moshe Greidinger, a Cinema City igazgatója.
A másik hazai mozi hálózatot üzemeltetők pedig úgy nyilatkoztak, hogy ha tehetnék, az összeset eladnák. Az utóbbi években ugyanis folyamatosan csökkent a mozik látogatottsága. 2005-ben 15 százalékkal esett vissza a nézőszám, az eltelt három év alatt pedig újabb 10 százalékkal.
Az okokat persze majd próbálják ráterelni a fájlcserélőkre, akik “elszívják” a nézőket a mozikból. Na ugye amilyen hozzáállások vannak mostanában, nem is csoda. Itt van például egy csodás ötlet Amerikából, ahol némítják a filmeket a kalózok miatt, mi is írtunk róla. A mozijegy ára az égben van, ráadásul a filmek futószalagon jönnek ki. Az emberek inkább letöltik, vagy megvárják, hogy a DVD kiadások olcsók legyenek. Így ezer forintért nemcsak egyszer láthatjuk a filmet.
Update: az utolsó napon egyébként 448 látogatója volt a csepeli Cinema City mozinak, átlag 100 nézőszámnak már örülnek azt nyilatkozták (448* 1.000 HUF azért annyira nem rossz bevétel..)
(via rtlhirek)
június 15, 2008 at 18:51 du.
ha realis aru lenne egy mozijegy, akkor 3-5x annyian elmennenek. de ok ugy gondoljak hogy ebbol akarnak meggazgadodni. hat jol beszoptak. en ritkan jarok moziba, mert ami a nallunk van mozi, az eleg szanalmas, pl tegnap kezdtek el az Ironman-t 🙂 az arra erdemesebb filmekert en is elmegyekek egy cinemacitybe, de csak ugy a semmiert nem dobok ki heti 4-5000et (kb ennyibe van uzemanyag+mozi) hogy hatha jo a film! ha lenne pl feleannyi egy jegy, leszarnam hogy lehet hogy nem is jo a film, vagy hogy meg 5x annyi melle az utikoltseg! na de igy…
június 15, 2008 at 18:23 du.
Én speciel azok miatt a f*szlámák miatt nem megyek moziba, akik csörögnek a fosch popcornnal (mintha nem lehetne a film előtt vagy után enni), sziszegtetik a kólásflakont (mintha nem lehetne két órát kibírni ivás nélkül) és lazán mobiltelefonálnak a film közben.
Majd bemegyek a moziba, ha kulturált hely lesz.
június 15, 2008 at 18:28 du.
senkit nem erdekel miert nem jatsz moziba
június 15, 2008 at 18:35 du.
en csak szakado esöbe szeretek kertmoziba jarni,foleg hideg ködös idö van.meg ott jo a terhatas is. 8.1
június 15, 2008 at 18:41 du.
b8 – köszönjük kedves Emese a témához való velős, logikai bukfencektől mentes, filozófiai eszmefuttatásokkal tarkított, nagy műveltségről tanúbizonyságot tévő hozzászólását!
június 15, 2008 at 18:43 du.
én majd akor megyek moziba, amikor nem nevetséges áron adják a jegyeket
június 15, 2008 at 18:44 du.
én meg akkor ha lakóhelyemtól nem 70-80 km-re lesz a mozi
június 15, 2008 at 18:53 du.
én meg nem megyek moziba, mert könyvet olvasok.
b8 te meg hülye vagy, mert engem érdekel ki mért nem jár moziba.
június 15, 2008 at 18:54 du.
Majd amikor kultúrált közeget engednek csak be! Faszom kivan a sok paraszttal akik pofáznak a film közben és a 200 kilós kopasz állattal aki mindig elém ül be a buta picsa szőke szilikonbabájával és végigpofázzák a filmet!
június 15, 2008 at 19:10 du.
Meg b*sznak a korhatárra, simán beengedik a b*zi kiskölyköket, akik visítanak meg rúgdossák a székedet.
június 15, 2008 at 19:11 du.
10 percre lakok a csepel plázai mozitól, mindigis szar hely volt, mondjuk már elég rég voltam ott moziba talán utoljára a sin city-t néztem meg, de nem hinném hogy sokat változott, biztos benyomnak a helyére még 1 kaszinót meg mellé még 4-5 kajáldát, kb úgyis az teszi ki az egész helyet. meg persze a jegy is irreális a mozi szinvonalához képest, akkor mit várnak?
június 15, 2008 at 19:19 du.
Magamból kiindulva, nem megyek ritkábban moziba, mióta van net. Évente 5-ször, 6-szor. Egy-egy effekt movie-ra, vagy blockbusterre néha beülök. Legutoljára a Cloverfieldet néztem meg. Nem bántam meg, jó volt. Öcsém pl. gyakrabban jár. Neki olyan a társasága, hogy szívesen mennek. Valószínűleg az lesz, hogy a nagy mozik megmaradnak, a kicsik elvesznek, ha ez így folytatódik. A userek meg helyben megoldják a mozizást. (Komolyan. Projektor + HD, pár hangfal, és kész. Összedobva nem is annyira rémisztő összeg.)
június 15, 2008 at 19:34 du.
Évek óta hallom sok helyről, hogy Budapesten nagyon nagy az egy főre jutó mittoménmik száma (aszt hiszem, konkrétan összmoziférőhely). Szerintem csak ennek a hatását kezdik a tulajok elfogadni.
június 15, 2008 at 19:44 du.
Ha a mozijegy 350 Ft lenne, akkor mindegyik filmet megnézném, mert egyébként szeretek moziba járni, de a ki a fenének éri meg 950 Ft-ért másfél óra film?
június 15, 2008 at 20:12 du.
Ákosnak igaza van…. emléxem, még az első filmre amit moziban néztem, valami potom össszeg volt, és alig lehetett már jegyeket kapni! Most meg…. közeli mozi (20km) kb 1,5 hónapos késéssel jönnek meg a filmek. Volt hogy szinkronnal töltöttem le, és ott azon a héten felíratban adták… nagyon röhögtünk. Ami jobb mozi, az 55km, és a benzin mellett már nem jutna rá lové.
június 15, 2008 at 20:17 du.
hát jah… 950 ft-ér…csajjal elmeek + vezsek hozzá vmi popcornt is vagy vmit… nem jövök ki 3ezerből… inkább veszek egyszer egy projektort…:D
június 15, 2008 at 20:29 du.
Az se baj ha már holnap,itt a net letöltjük…
június 15, 2008 at 20:49 du.
Nem érte meg plázát nyitni falun, meg két másik közé felépíteni a harmadikat, és most 1-1 bezár? ciki, de ne egyesek rossz üzleti döntései miatt temessük a mozikat.
Viszont ha jobban körülnéztek a világban, manapság a vendéglőben (aki még jár) is egyszerűbb az asztalfoglalás, mert a vendéglő (valamelyest a mozihoz hasonlóan) manapság luxusnak számít, és amíg a családok a 3éves suzuki 10éves törlesztőjét nyögik, addig bizony kevesebbet tudnak a luxuskiadásokra költeni. Eladni meg nem tudják, mert a kocsijuk kevesebbet ér, mint a bankhitel hátralékuk, és rá kéne dobni félmisit, ami meg szintén nem megy. Majd ha végre eladták, akkor majd újra járnak moziba is. De mivel?
Temessük inkább ezek miatt, akik mi vagyunk, a “Nép”…
Esetleg most lehetne csöppnyit politizálni is, hogy miért van az embereknek kevesebb “mint négy éve”, de ezt most mindenki örömére inkább meghagyom a hozzáértőknek.
június 15, 2008 at 20:53 du.
Nekem mióta van netem nem igazán voltam moziban.De ez miért van?Mert kurva drága és sok a paraszt ember a mozikban.Nem azt mondom,hogy ne egyen popcornt a film közbe,itthon én is szoktam.DE amikor már a 12 éves hülyegyerek a horror közben elkezd popcornnal dobálózni az azért már mindennek a teteje szerintem!Ha már kifizetek 900Ft-ot a jegyért,legalább élvezzem a filmet.Idén még nem votlam moziban,tavaly összesen kétszer azt hiszem,abból egyszer csak azért,mert a haverok hívtak,hogy nézzünk meg 1 filmet (már nem is tudom mit).Hozzá kell tenni,hogy ki volt írva,hogy a film szinkronos,beültünk és erre feliratos volt.Hát ez a no comment kategory volt szerintem…
Nálunk (Békéscsabán) mondhatni,hogy egész színvonalas a mozi,viszont sok benne a bunkó és akiket ismerek ezért nem járnak oda.
Inkább letöltöm a dvdripet, vagy HD-ban megszerzem angolul és megnézem felirattal.Sokkal élvezetesebb tud lenni néha szerintem,mint 1 mozi hülyegyerekekkel!
június 15, 2008 at 22:14 du.
Én személy szerint egy mozijegy árából veszek a Tescoban vagy a MOL-on egy legális, műsoros DVD filmet ( 990 forint ) amit meg tudok nézni a haverokkal, családdal, nem csámcsognak a fülembe, nem húznak le a cola és popcorn emelt árával. Saját vélemény 🙂
június 15, 2008 at 21:50 du.
Sztem be kellene látni egy korszak lezárult. Bár van feeleng-je a mozinak, de akkor is kampec. Az új dolgok felé kellene nyitni a forgalmazóknak. Nem értem miért nem lehetne legálisan pénzért letölteni netről filmet, a forgalmazók honlapjáról. Ha az sms warez, a fizetős ftp-k megtudnak élni, akkor ez a pénz a forgalmazóknak nem lenne jó? Kicsit gondolkozni kéne. Magyarországon nem élnek olyan életszínvonalon az átlagemberek, hogy havi több tízezret megengedhetének maguknak “kultúrára” költeni. (számold csak ki mennyiből jön ki egy havi szombat esti mozizás + hozzá néhány audió lemez)
június 15, 2008 at 22:09 du.
Úgy gondolom, a mozizás utánozhatatlan, jöhetnek-mehetnek házimozirendszerek, tévék, projektorok.
Öt évvel ezelőtt még többet jártam moziba, volt, hogy két filmet néztem meg egymás után. Ma már kétszer is meggondolom, egyrészt a mozijegy ára miatt, másrészt sok az olyan film, ami nem érdekel. Az is igaz, hogy mindig van egy-két idióta az ember előtt-mögött, de ha belegondolok, gyerekként én is ezt csináltam. A féliteres kólás üveg legurítása a székek alatt a felső sorból volt a kedvencünk. Ha ma valami hülyegyerek popcornja elsüvít a fülem mögött, nem kurvaanyázok.
Drágának tartom a mozijegyet. 950ft+az elmaradhatatlan kóla-popcorn páros, és lassan ütöm a kétezret per koponya. 750ft-os felső árat tartom elfogadhatónak. A lélektani ezrest feledni kellene, és akkor talán többen járnának.
Ha tényleg némítják a filmeket, akkor senki nem fogja őket megnénzi moziban. Azonfelül, hogy a cam akkor is cam lesz… 🙂
június 15, 2008 at 22:16 du.
Meg nem mész az idegeire a melletted ülő Maxnek.
június 15, 2008 at 22:36 du.
Ha 10 ft lenne 1 jegy akkor sem járnék moziba, inkább letöltöm INGYEN akármilyen minőségű is…
június 15, 2008 at 22:45 du.
Ha rajtam múlna, nem engednék fel kamerás filmet. Legalább a moziban hagy fussa már ki a film magát. A legális 990ft os filmeket meg ne keverjük már egy jelenleg moziban futó alkotással… :):):)
június 15, 2008 at 23:37 du.
panzer: igazán értelmes vagy!
június 16, 2008 at 0:02 de.
Kit érdekel a mozi? Nálunk nemsokára nyílik, de a fa**om se megy oda. 1000 Ft-ért nézzek meg egy filmet? Plusz kaja + pia, inkább várok fél órát, hogy lejöjjön azt megnézem itthon.
Lehet hogy paraszt vagyok, de minek fizessek azért ami ingyen van?
június 16, 2008 at 5:21 de.
engem rohadtul nem zavar, ha a moziban ezzel-azzal zörögnek..a filmet nézem…a hangot meg veszem, hogy TS lehessen….tehát ne mondják már, hogy nem járunk moziba 😛 🙂
június 16, 2008 at 8:03 de.
nálunk olyan szintű mozi van, hogy mentünk volna 3-an, és szóltak, hogy szedjünk össze az utcárol még 7 embert, vagy fizessük ki a 7 jegy árát, mert 10 ember alatt nem indítják el a filmet 😀
június 16, 2008 at 8:30 de.
Az is tök jó amikor a film alatt beszélik meg hogy most mi is történt,lol hát nem látták? akkor minek járnak moziba? akciófilmet általában a látvány miatt nézi az ember,a tartalmasabbat meg a végén érdemes kidumálni mert addig nem áll össze a kép akkor se ha megszakadsz 😀
június 16, 2008 at 8:32 de.
Amúgy meg ha annyit járnék moziba mint amennyi filmet nézek heti több 10.000 FT ból se jönnék ki,ami vicc…
június 16, 2008 at 8:56 de.
spec az en mozizas elmenyemet rontja a kukoricaval zorgo emberek, nem hiszem, hogy az o elmenyuket rontana,ha nem ragnanak filmnezes kozben, a mozik megis kukoricas embereket valasztottak, mert tobbet fizetnek, akkor mit kell oket sajnalni?
En spec amiota le tudok tolteni tobbet jarok moziba. Latok egy jo filmet, szivesen elmennek moziba, de akkor mar regen nem jatszak, de igy is evi 2-3x elmegyek moziba.
június 16, 2008 at 9:17 de.
Ha nem 2-3 hónapos késéssel jönnének a filmek amikor már van belőlük dvdrip, vagy R5, akkor talán többen mennének moziba, persze a jegyek ára is irreális, 500 ft-nál nem fizetnék többet.
június 16, 2008 at 9:33 de.
Üdv! Én is évente kb 3-4 filmre megyek de valahogy mostanában nem tetszik mert szar a képminőség. A szemem nem rossz azért hozzáteszem, de homályos fos a kép. Általában a Westendbe jártam de most már úgy vagyok vele, hogy inkább leszedem 720p-be és megnézem otthon frankó minőségben. Valamint én is soknak tartom a jegyárat, plussz vidékről feljárni 50km távolságból azért nem lehet minden héten.
június 16, 2008 at 9:41 de.
Én szeretek moziba járni, bár valóban kicsit erős az ára a jegynek, de még mindig mozi hangulata van a mozinak.
Lehet itthon ilyen, meg olyan rendszerem, meg torrent, ftp hozzáférésem, hogy letölthetek filmeket, moziba járásnak akkor is megmarad az a fílingje, amit nem ad vissza az otthoni TV előtti nézés. Szerintem
június 16, 2008 at 13:49 du.
utsó Noname nem én voltam,ne lopd a nevem mocsok! 🙂
június 16, 2008 at 13:50 du.
Pattogtass otthon kukoricát,ülj be a fotelbe és nézz cam os verziót a filmből 😀
június 16, 2008 at 13:59 du.
Udv.
Ez nem rossz dolog, már évekkel ezelött lehetett erre számítani, minél több a szélessávú net annál inkább kényelmesednek el az emberek. Én pl egyátalán nem járok számítástechnikai boltba, megrendelem az interneten ami kell és a futár kihozza, miért kéne nekem pestre utazni ahhoz hogy megnézzek egy filmet ha otthonomba letölthetem, vagy miért kéne 2×40 percet vonaton ülnöm ha a futár kihozza ami nekem kell?
A pizzériák is online rendeléseket fogadnak, nem régiben csináltam egy pizzériának online rendelési felületet, és igen ez lesz a jövő bele kéne törödni és kevesebbet panaszkodni hogy az emberek lopnak. Sajnos az átállás nyilván nem egyszerű, de azért harcolni ennyire még sem kellene ellene, inkább fel kellene nőni a kiadóknak és el kéne ismerni hogy a régi már nem kell senkinek sem, valami új terjesztési mód kell, más üzleti modell ami kényelmes és felhasználóbarát.
Abból a sokmillió forintból aminek egy részét adófizetők zsebéből lopták ki már kiépíthető lett volna egy működő olcsó terjesztési mód.E helyett azért üldözik az embereket mert a 20. században ragadtak és nem regálták le a technika fejlődését időben.
június 16, 2008 at 14:10 du.
A mozinak még mindig megvan a feelingje. Nekem is furcsa volt a HD-k után a homályos képet nézni a múlt héten a moziban, amiben még az utolsó kilences előadáson is közel teltház volt. Azért maradjunk annyiban más megnézni egy 80 centis tévén a filmet, visszaosztogatni amit leszedtél, kiírogatni, vagy elmenni moziba, szarni mindenre és az előtte lévő kínai étteremben bezabálni, majd megnézni a kiválasztott filmet. Nem engedném én sem be a moziba sem az üdítőket, sem a popcornt. nyilvánvaló nagy bolt van benne, de akkor legyen rendes beülős rész kialakítva a mozi előterében, ahova mozi előtt, vagy után be lehet ülni enni, hogyha valaki farkaséhes és nem rontja el más ember élményét a csörgés-zörgés. Aki a tegnapi meccset dumálja meg, mert unja a filmet, azt kizavarnám és beszélgessen ott.
A fő gond a fizetések és a mozijegy árának arányában van, mindenki döntse el, hogy szerintem melyik a kevés, vagy melyik a sok. Az biztos, hogy gyakrabban járna az emberek zöme moziba, hogyha ez az arány normalizálódna. Az olyan olcsójánosok, akik az ingyenesség miatt úgysem mennek moziba, mert majd letöltik meg amúgy sem mentek volna soha, ők nem potenciális veszteségként jelentkeznek a filmforgalmazól oldalán sem. A DVD-kre visszatérve. Nagyon kevés olyan film van, amit érdemesnek tartok még egyszeri megnézésre, így a Tescos DVD-s megoldás csak annak jó, aki egy polcot meg akar tölteni olyan filmekkel, amelyeket úgysem fog még egyszer megnézni. A fiatalok körében a mozi még mindig betölt egyfajta ismerkedési formát, az idősebb mozibajárók már csak nosztalgiából is elmennek majd a filmekre, még egy jópár évig. Van fantázia az otthoni házimozi építésében is, de aki sokallja a 900 Ft-os mozijegyet, azok közül nem minden embernek van fél millió forintja a pojektre, mert ha nem adott az LCD tv, normális házimozi már most, akkor azért még igencsak bele kell nyúlni a pénztárcába, pláne, hogy HD nézés lehetősége alatt adni manapság már nem érdemes, ami vagy egy hatalmas nagy kábeldzsumbujt eredményez, vagy pedig egy plusz 70 ezres lejátszót és még lehetne sorolni. Jut eszembe: a panellakások szobanagysága mellett eleve mókás látvány lehet egy 104 centis Braviát feltenni a falra, ami majdnem beteríti az egész falat és lehet menni a sarokba, hogy normálisan élvezhesse az ember.
június 16, 2008 at 17:25 du.
Sziasztok,
Azért szerintem érdekes hallani a mozik (üzemeltetők) panaszait, miközben a moziünnepeken a 350 Ft-os jegyár mellett állandó teltházzal mennek a mozik… Ezen érdemes elgondolkodni az illetékeseknek, hogy kevesebb ember, de jelentősen kevesebb pénz, vagy több ember – olcsó jegyár mellett (persze popcorn + kóla ilyenkor is drága…) és több pénz…
Szerintem a 350 Ft-os jegyár, az már az a kategória lenne, amikor egy egyszerű sétának, nézelődésnek induló “plázázásból” is hirtelen lehetne, ilyen “pont van időnk 700 Ft [két főre] (+popcorn igény szerint) az fika” típusú mozizás…
De persze, a komoly üzleti modellek és megtérülési mutatók, meg az rózsaszíninges marketing guruk világában élünk, ahol inkább kétszer akkora plakátot készítenek egy filmhez és 17 emberrel többet ölnek meg a vásznon, de nehogymár a jegyárból engedni kelljen…
Jah és külön termet, a kigyúrt kopasz telefonálós film elejéről lekésős végig az intelllligens szőke szilikonos cicababához beszélős szteroid császároknak… (pl.: sznob mozit, ahova csak X5 és Q7 forgalmival lehet bemenni 10-szer annyiért… ;))))
június 16, 2008 at 18:44 du.
Sziasztok!
Én azon a véleményen vagyok, hogy a mozijegy azért drága mert már maga a mozi is drágán kapja meg az anyagot, tehát ha akarnák akkor is csak olyan 600-700-ra birnák levinni az árat (de ez csak az én véleményem)…Másrészt a cinema city-k minősége – a legtöbbnek – nagyon rossz, volt már olyan, hogy felkelett menni szolni vetítő csávesznek, hogy nyomja már át 16:9-be merthogy volt akkora barom hogy berakta 4:3-ba a 16:9-es filmet. VISZONT a palace cinema-k nagyon királyak, az az amire azt mondom, hogy megéri kifizetni érte a 990-et. Én egyébként olyan heti 1× járok moziba, és összességében elégedett vagyok a magyar multiplex-ekkel (kis mozikba nem járok, mert szánalmasak).
Üdv.:AngelHARD
június 16, 2008 at 17:44 du.
Hát nálunk sem vmi rózsás a helyzet. Pár éve kialakították a térhatást. Addig csak stereo volt. Ebben az évben meg átrakták a színház épületébe, és a mozi épületet kiürítették. Sztem pár évig bírják már csak fent tartani. Aztán pápá
június 16, 2008 at 20:10 du.
Én örülnék ha 900 Ft-ért meg tudnám venni a jegyet, de mivel már nem vagyok diák ezért teljes árut kell vennem ami 1200 és 1350 Ft között van (attól ügg melyik moziba megyek). Sajna a legközelebbi mozi 50 km-re van. Ha megyek moziba 3000 Ft-ból jövök ki, és nem ettem és nem ittam! CSak a mozijegy és az utazás…
Nekem sokat számítana az a pár száz forintnyi csökkenés… Főleg amilyen fizetést kapok… 🙁
június 16, 2008 at 20:34 du.
1 mozi 2 fő 5 000 .- heti egy mozi évente negyedmillio. Lehet matekozni. (5 000 = 100km + 2 500 a jegy, cola, ropi, rágogumi stb…).
A Stage által felvetett terjesztésről annyit: Én akartam hogy fizessünk a jogosultaknak, az Ő képviselőik zárkoztak el előle.
június 17, 2008 at 10:21 de.
MVIPKing, a számításod teljesen jó, de azért szerintem a heti egy mozi az kicsit sok, nem ?
havona egy ötezrest ki tud magából adni az átlagember, ha megtudja spórolni, és ugye az átlagemberrel kell számolni, mert abból van több, úgymond nekünk vannak a mozik, én úgygondolom
június 17, 2008 at 11:21 de.
Miért lenne sok? Azért tűnik soknak mert most többe kerülne kifizetni. Azt a rakat filmet amit én leszedek még 350 Ft -al számolva is húzós lenen kifizetni. ( igen beteg vagyok és mániákus filmgyűjtő)
június 17, 2008 at 19:02 du.
Valószínűleg ez is egy eldönthetetlen vita. A moziüzemeltetők a letöltőkre mutogatnak, mi meg a jegyárakra. Spirálszerű a kapcsolat, nem tudjuk, a tyúk volt előbb, vagy a tojás.
Jómagam abszolút mozibarát vagyok; szerintem nem adja vissza a szándékolt filmélményt egy monitor vagy egy tévé. Persze ha beülnek eléd, dumálnak, vagy a füledbe csámcsognak, az más… szerencsére olyan filmekre szoktam beülni, amiket az ilyen emberek messziről kerülnek.
Nem egyszer voltam egyébként egyedül moziban a győri Lloydban, ami kábé egy éve zárt be (R.I.P.), feledhetetlen érzés.
június 18, 2008 at 0:49 de.
Igazad van, de azért az emberek nagy része a populárisabb műfajokat kedveli sztem!
június 18, 2008 at 9:06 de.
a kanizsai mozi már vagy egy éve bezárt.
most vannak próbálkozások az újraélesztésre.
Amúgy 1000Ft-ot adjon egy jegyért, aki nettó 300.000-et keres!
300ft mozijeggyel ötször annyian járnának. Ja, meg minek az 5 terem. Voltak régen ilyen páros napok, egy jeggyel 2 ember mehetett be, érdekes módon akkor sokkal többen jártak. Meg a Moziünnepen 200Ft-ért csurig voltak a mozik. Szóval az üzemeltetőknek/forgalmazóknak kéne kicsit magukba nézni, és ha nem akarnának egy hónap alatt meggazdagodni, esetleg még esélyük is lenne.
Ha már szarban van egy mozi, és ígyisúgyis be akarják zárni, akkor az utolsó hetekben csinálhatnának ilyen 300Ft-os akciót, aztán kiderülne, hogy igazam van-e.
Nameg ugye a zörgő/büdös/pofázó/telefonáló látogató sem pozitívum, ezekről persze a mozi nem tehet (kivéve a zörgők, mert azért a kukorica eladás a mozi érdeke)
Nade hogy 1 másodperccel a stáblista elindulás után már kapcsolják a villenyt, az megint vérlázító.
Bocs, ha ismételtem, nem olvastam az összes kommentet.
június 18, 2008 at 10:12 de.
Már kétszer elhangzott, de nem tartom meggyőző érvnek azt, hogy bezzeg a Moziünnepen mennyien voltak…
Rendben, 2-300 Ft-os jegyek voltak, csurig voltak a mozik. De ez inkább nagyrészt abból adódik, hogy Moziünnep van! 3 nap az évből. Menjünk el moziba!
Ha állandósítanák a 300 Ft-os jegyeket, nyilván többen járnának moziba, de nem lenne meg a varázsa, és egy idő után úgyis lecsökkenne a látogatottság. 300 Ft-os jegyárat nem tud egy mozi sem kigazdálkodni, csak az államilag és önkormányzatilag finanszírozott művészmozik. Most hogy belegondolok, 420 Ft a legkevesebb, amiről tudománsom van, pedig azt dotálják keményen.