Belső információk szerint megint ‘Razzia’ van a BIX (Budapest Internet Exchange)-ben. Annyit tudni, hogy több egy hosting szolgáltatónál már jártak, és jelenleg (13:04) is még ott vannak.
Állítólag ismét fizetős ftp-ket keresnek, a magyar ftp-k le is álltak, egyelőre várakozás van.
Ha tudunk többet és konkrétabbat, akkor azt kiírjuk. A BIX forgalom összehasonlítása (a mai és az elmúlt pár nap) most is megtekinthető a főoldalon.
Update1: a forgalom csökkenése máris látható:
(készült: 13:51)
Update2: annyit megerősítettek, hogy gépeket már biztosan foglaltak le
Update3: az ftpk nagyrésze újra elérhető 1-2 nagyobbat kivéve
Update4: vége a razziának, pontos információk szerint egyetlen szolgáltatónál voltak és célzottan kerestek valamit amit meg is találtak. Tehát a mai akció nem hasonlítható a tavalyihoz, amiben több szolgáltatónál is jártak, és jóval több gépet foglaltak le.
2 ipre jottek, megtalaltak es nem mentek tovabb sehova mert nem indokolta semmi
Update5: nos kiderült, hogy két ‘topsite’-ot sikerült lekapcsolni a rendőröknek, az XXS-et és a Z-t. Ezek közel 8 TB adatot tartalmaztak, és olyan rls csapatok munkái voltak megtalálhatók rajta mint az XXL és a RAGEMP3.
március 18, 2008 at 21:34 du.
sajtosroló beszólásánál többet ne is mondjatok. ennyi az igazság.
március 18, 2008 at 21:40 du.
FuVANAKEZEMBE! Says:
A magyar SCENE töri fel a játékokat?
– NEM
A magyar SCENE ripeli a HD-s sorozatokat
– NEM
A magyar SCENE ripeli a dvd filmek többségét
– NEM
A magyar SCENE hozza ki a DVDRIP-es mozifilmeket
– NEM
A magyar SCENE töri fel a felhasználói programokat és ad ki keygen-eket
– NEM
A magyar SCENE rippeli a zenék többségét (külföldi előadók)
– NEM
Te a SCENE-t egyenlőnek érzed a fizetős ftp szerverekkel ha igen akkor köszönöm szép kis SCENE a tiéd. Semmi baj de fölöslegesen patogsz és jogtalanul is szerintem. De legelőszőr is tisztázni kéne mit is értünk SCENE alatt…
március 18, 2008 at 21:43 du.
“mas gazdagszik meg belole koszonet nelkul ennyi, ennyit ertsetek meg”
Nem lehet minden fizető ftp tulajdonos sikeres. A való életben is tönkremenek vállalkozások, legális vállakoztások.
Nem tudom csak én érzem itt egy sértödött fizetős ftp tulajdonos felbuzdulását 😉
március 18, 2008 at 21:46 du.
Hatkerem, esetleg tisztazando nehany kerdest: http://deejayy.hu/blog/28/warezolas.gazemberseg …
március 18, 2008 at 21:48 du.
Én scene alatt azokat a pofákat értem, akik 10 vagy több évvel ezelőtt demókat írtak. A mostaniaktól meg nem fogom hanyattvágni magamat, mert nem tudnak semmit megírni. Ez van. Majd ha fel lesznek faszán törve a játékok, akkor azt mondom, kemények vagytok ti is. Egy szaros DVD-t leripelni kurvára nem nagy dolog. Úgyhogy ezért senkit nem fogok megtapsolni. Esetleg lebaszni, ha még ennyit sem tud megcsinálni rendesen.
március 18, 2008 at 21:59 du.
Ha ez ilyen egyszerű, akkor vajon miért nincs több száz belőlük?
„Nem lehet minden fizető ftp tulajdonos sikeres. A való életben is tönkremenek vállalkozások, legális vállakoztások.”
Na de neki se állnak? Ha ez ilyen egyszerű meg se próbálják? Vagy neki állnak és el se tudnak indulni?
Én nem tudom, hogy Te mit érzel, de szerintem összekeverted az érzésed a realitás hiányával.
Roló jól beszélsz, csak ugye senki nem tudja hogy melyik az a rész ami igaz és melyik a fantazmagória belőle. És ugye az ember kíváncsi, hátha jön ide valaki, aki megmondja a tutit.
március 18, 2008 at 22:01 du.
Max
Nah a SCENE igen valami ilyet jelent. Azt a réteget azokat aki feltörik a védelmet egy játékban és azokat akik segitenek nekik, keygen-t írni védelmet kijétszani.
De mondjuk a filmek és a sorozatok tekintetében is beszélhetünk SCENE-ről.
De ezekenek közük nincs legfőképpen a magyar fizetős ftp-hez ennyi….
Tehát SCENE vs p2p nincs max fizetős ftp vs p2p lehet mert elsőnek nincs értelme 😉
március 18, 2008 at 22:07 du.
Nos igen, kezdünk kicsit a fizetős ftp-k ellen beszélni… szvsz létezik magyar scene, de az kimerül a filmek és kisrészben a sorozatok készítésében, mert crackelni azt nem nagyon tud senki se kishazánkban. Én sem, de a scene tagjainak nevezett arcok sem… De azért egy kicsit legyünk tisztelettel azokra, akik a dvd-r meg xvid releaseket csinálják… Bár az is lehet, hogy pont ők üzemeltetik a saját kis ftpjüket, nincs kizárva, de ezt addig nem ártana bebizonyítani, mert _magyar scene_ != payftp…
És lehet, hogy a sorozatok 90%-ának videoanyaga külhonból jön, de se Te, se én nem örülnék neki ha ezt a sz.r t-kábel és tsai. féle képet húzná be akárki xvidbe, ha megvan a normális hdtv verzió is belőle, hiába stolen source…
március 18, 2008 at 22:10 du.
MVIPKing Says:
//Én nem tudom, hogy Te mit érzel, de szerintem összekeverted az érzésed a realitás hiányával.
Nem értem a realítás hiánya részt. Azt mondtam én, hogy bárki csak úgy nekiállhat ftp szervereket gyáratni????
Nem csak egyszerüen azt mondtam, hogy igen szép kis summát lehet vele keresni. Ebben mi nem reális. Ne mond nekem azt, hogy havi 250-et kb 1000 userből nem lehet kivenni. Ha nem is elsőkezű infomátortól levonva belöle a nagyzolást ilyen ember igenis van. Az pedig, ismét nem vonható kétésgbe, hogy megírni egy elektronikus iktató rendszert nehezebb, mint felépiteni egy warez fizetős ftp szolgáltatást. Ezekben hol a realitás hiánnya????
250k /1000 az 250 HUF az 5k HUF -ból nah csak az arányok kedvéért. 5%-os hszonkulcs. Egy élelmiszerbolt nagyobbal dolgozik, de még egy újságos is, ez nem reális na nem ezt nem eszem meg.
március 18, 2008 at 22:21 du.
aToS Says:
Egyet értek respect mindekinek aki bármit is tesz azért, hogy mások is szorakozhassanak ingyen. Ez így igaz. Engem ugyan nem zavar a fizetős ftp, csináljon az aki akar. De ne azonosítsa már minden fizetős ftp tulaj magát a SCENE-vel. Meg ne játsza el a jézuska szerepét lása be Ő egy “vállalkozó”, egy üzletember, amellett persze lehet, hogy ad ki ripeket és tesz és ad valami a közöségnek, és akkor már mondhatja, hogy Ő is SCENE része.
Viszont mint “vállalkozó” rizikót is vállal jöhet a rendőrség elvihető a szervert, megbüntethetik lecsukhatják. De elsősorban nem azért mert Ő leripelt valami, hanem mert fizetős ftp-t tartott fen. Van haszon de van kockázat el kell fogadni. Kockázat nélkül nincs gyözelem.
Tehét ne keverjük össze azok munkáját akik ripelnek azokéval akik azt árulják. Persze lehet egy és ugyan az a személy, de akkor kérem szlpen ne SCENE nevében ugráljon hogy csökken a profit hanem a “vállakozói ” mivoltában.
Sajnos a fizetős ftp száméra a torrent az ami a kiadok számára a fizetős ftp volt régen.
Amúgy tényleg KÖSZÖNET mindazoknak akik leripelik kedvenc sorozatainkat, a kedvenc fimeinket, crackelik kedvenc játékainkat…
március 18, 2008 at 22:38 du.
Anonymus : A csodaalomba elo payftp reg nem scene.
Nem a magyar scene nyomja neked a dvd-t? vagy akar a source-t?
Nem a magyar scene altal kiadott dvdbol lesz csodaszar nuked / duped p2prip?
Nem a magyar scene groupja adja ki neked a legfrisebb sorozatot magyar hanggal? (nem bk-ra gondolok :P)
akkor meg mirol beszelunk? az mar mas dolog hogy a payftp meg netware meg a tobbi buzi gazdagszik meg az smsweb meg stb.
felejtsetek mar el az alomvilagot bazdmeg. nem tudom mit pattogsz te ottvagy? egyaltalan egy phunhoz vagy egy chanelen ottvagy? mind1 nem folyok bele a hulye vitaba.
payftpnek egy szal koze nincs a scenehez.
koszipuszipontocska
március 18, 2008 at 22:43 du.
‘csak én érzem itt egy sértödött fizetős ftp tulajdonos felbuzdulását’
hat haver. nem voltam sose ftp tulaj se admin, max uploader. sose volt smswarezom en sose szereztem masok munkajabol penzt. tudod mi lenne itt a scene nelkul?! meghalna minden.
vagy akar bithumen nelkul is nekem semmibajom vele en imadom minden jo fasza, minden kis szar oldal a bithumenbol el mer van fasza seedserver es atrakom mar oda is… de bithura is szerinted honnan jonnek a cuccok? szerinted? jo van 1-2 lofaszjoska pl ncore-on is aki kiment a piacra es veletlen megkapott egy megjelenes elott filmet es kepes seedelni 2 napig najo. de ez nem forras ez minosegtelen kodolatlan szar. mer a piacos csavo is shrinkel dolgozik. azt ne hidd hogy majd neked cce-zi a dvddet meg fotosopolja a menudet. egy nagy lofaszt. szoval a p2p hihetetlen permier cucc is olyan minoseg amilyen. ennyi
március 18, 2008 at 22:59 du.
A releaserek mégis felteszik valami úton-módon a payftp-kre a kis rlsüket, és őszintén szólva nem tartom kizártnak, hogy ezért még pénzt is kapnak. Ja, és nem úgy van, hogy a warez az ingyenes? :-/ Vagy az ma már nem működik…
Sajnos – mint ahogy az itt írógatok 90%-a -, én sem látom át a tényleges forrástól kezdve a dolgokat, de azért valljuk be, elég sok furcsaság, és mégtöbb pénz van a háttérben, ami ugyanúgy zsebbe megy, mint Ferkónál _odafent_….
március 19, 2008 at 0:14 de.
Huh…Végigolvastam ezt a tömérdek hozzászólást és a következő látleletet tudom levonni. Nem lenne itt semmi gond, ha nem jönne elő valaki mindig azzal, ha nem lenne SCENE, akkor itten mindenki vállig rágná a karját. Ennek én is bedőltem, le is lettem p2p-köcsögözve (köszi még egyszer lmao 🙂 ) Közben az is kiderült, hogy, hogy a szcénának nem a p2p-rel, hanem a hierarchiában utána következő smswebekkel/payftp-kkel van baja, mert azok gátlástalanul átfirkálnak mindentés a tisztelet elmarad. Korábban írta is valaki, hogy SCENE vs. P2P nincs is, csak valaki(k) imádják ezt a témát meglovagolni. Magyarán a rendőr viheti a payftp-t és az smswebet, a többiek meg nyugodtan hátradőlhetnek.
március 19, 2008 at 0:28 de.
//Anonymus : A csodaalomba elo payftp reg nem scene.
Na ebben egyetértünk.
//Nem a magyar scene nyomja neked a dvd-t? vagy akar a source-t?
Nem mert nem töltök soha dvd-t 😛
//Nem a magyar scene altal kiadott dvdbol lesz csodaszar nuked / duped p2prip?
Hát a minőségben nekem egy divx-es avi doszt elég amilyen ratyik szoktak lenne a mozik/dvd mostanában. Nem vagyok minőség hajász. Leszedem megnézem és letörlöm, ennyi. Sokszor pbay-ről, nováról, akárhonnan. Nem feltétlenül magyar torrent siteról sőt.
//Nem a magyar scene groupja adja ki neked a legfrisebb sorozatot magyar hanggal? (nem bk-//ra gondolok :P)
Nekem nem mert én feliratosan nézzek mindent, de respect a munkáért de nekem teljesen jó feliratosan is. Persze ha a forditók is SCENE akkor ők fordítják számomra a feliratott. Bár néha már arra sincs szükség.
//akkor meg mirol beszelunk?
Nem tudom mert én a SCENET sehol nem támadtam szerintem de mindegy, és igen RESPECT és elismerés azoknak akik fölös idejükben azzal bibelődnek, hogy szinkronos legyen egy sorozat, stb….
//az mar mas dolog hogy a payftp meg netware meg a tobbi buzi gazdagszik meg az smsweb
//meg stb. felejtsetek mar el az alomvilagot bazdmeg. nem tudom mit pattogsz te ottvagy?
//egyaltalan egy phunhoz vagy egy chanelen ottvagy? mind1 nem folyok bele a hulye vitaba.
//payftpnek egy szal koze nincs a scenehez.
Nem értem az idegeséged ki pattog mert én nem. Voltam szíves megjegyezni, hogy a payftp nem más mint egy üzleti vállalkozás és pont. Így is kell őket kezelni, ha eltünik egy hát egy vállalkozással kevesebb de a warez, nem Ők és nem róluk szól. Főlöslegesen idegesíted fel magad amúgy még a végén agyvérézést kapsz annyit meg semmi nem ér. 🙂
Amúgy meg ha már SCENE tudod mi volt a SCENE a C64 korában meg az AMIGA korában mert akkor is volt ilyen. Én még emlékszek… De részemről erre pont rakva.
———————————————————————————————–
//tudod mi lenne itt a scene nelkul?!
A magyar scene nélkül még túlélnék, de ha mindenki beadná a kulcsot maradna a tv nézés 🙂
//szoval a p2p hihetetlen permier cucc is olyan minoseg amilyen
Nem érdekkel mennyire premier én ráérek, a minőség meg ha megvan egy divx ok nem 100 centis plazmán nézem ha azon nézném megveném bolban ennyi. Mint mondtam engem hidegen hagy a dvd és annak minősége mert nem nézzek dvd-t fölösleges helypocséklás számomra ennyi. Meg a sorozatok amúgyis inkább hd-ripben jönnek tv-ből felvéve. Nem vagyok minőség buzi és az 5.1-re is teszek.
Mint már fentebb írtam nem értem az idegeskedésed, nem pattog itt senki én legalábbis nem és nincs bajom a SCENE-vel, de te is beláthatód, hogy a cucok nagy része külföldi készítésű, és simán beszerezhető külföldi oldalakról is nem csak magyar torrent site-ról. De mint mondtam pont itt a vége részemről a témának.
————————————————————————————————————————
Hát igen a warez ingynes. Igazából megértem ha a szerver tulajdnonosk a szerverük fentartásáért némi összeget beszednek, mert az tényleg pénzbe kerül. Nincs ma ingyen semmi sem, de a pay ftp-k nem erről szólnak. Nem biztos, hogy a releaserek teszik fel, lehet hogy valaki más hiszen ha egy releas útra indul akkor nagyon gyorsan szét tud terjedni. Ez pedig a p2p-nek köszönhető ezt kár is vitatni szerintem. Egy releas ha kiadásra került kiszabadult akkor onnantól kezdve akinek van egy kopiája róla oda teszi ahova akarja. Magam részéről soha nem fizetem és nem is fogok a warezért, ha fizetek az eredetiért lesz ennyi. De mint írtam engem nem érdeklnek a dvd-k, mert sokkal inkább csak sorozatokat nézzek. Azért nem tv-ben mert itt nincs reklám azt nézzek amit “akarok” stb…
Szerintem itt senki nem tudja megmondani, hogy honnan is indulnak el valójában a releasek. Mi az első pont. ehez kéne ide egy pl Reload-os, lol-os, notv-s, fqm-s stb… emberke aki kimondja igenis innen indul. De itt ilyen nincs, de egy dolog garantált szerintem, hogy a kiidnulkopont nem a magyar fizetős ftp-k.
De ez az egész agonizálás partalan szerintem már, úgyhogy téma részemről lefújva pont.
———————————————————————————————————-
március 19, 2008 at 0:29 de.
pontosan. kellemesen mozizunk ahogy a rendörségi jelvény csillog a servertermes kamerába.
felbecsülhetetlen érzés tudod? 🙂
március 19, 2008 at 1:44 de.
ennyi szanalmas embert 1 rakason ..
március 19, 2008 at 6:14 de.
Vajom miert kuzdenek a “scene” csapatok az ellen, hogy kikeruljon p2pbe a cuccuk? Anno scp eleg szepen irogatott nfokba, akar neveket is azert mert valaki megint leszarta a felette levo szabalyzatat, marpedig oda nem illik szarni ahonnan enni kapsz, nem azzal van a gond, hogy kikerulnek scene csapatok munkai torrentre, hanem az, hogyha mar bh-ra kikerul onnan 20 perc elteltevel mar MINDEN torrenten fellelheto, megy tovabb smswebre stb es no a lebukas veszelye, naponta jonnek a spamek smswebbol aminek nagyreszet a jogvedok is latjak, es majd egyszer rajonnek, hogy nem a tulajdonost kell megfogni hanem a releasert mert o a forrasa mindennek, valaki vette a faradtsagot, kitanult egy virtualis “szakmat” a sajat idejet/penzet/forrasat es savszeljet nem sajnalja a koz szamara megosztani szimplan koszonetert, erre mi megy p2pen huuu te vagy az isten amiert feltoltotted, lol? releasek nelkul mit csinalna a feltolto? es pont azert mert minden masodik hulyegyerek gigabitet hostol teljesen hazavagja az evek alatt felepulo hierarchiarendszert
március 19, 2008 at 6:18 de.
“Szerintem itt senki nem tudja megmondani, hogy honnan is indulnak el valójában a releasek. Mi az első pont. ehez kéne ide egy pl Reload-os, lol-os, notv-s, fqm-s stb… emberke aki kimondja igenis innen indul.”
sceneoldalrol indul, ott vannak az adott csapat emberei es prezik a cuccot, nem pedig felmasoljak mint feltoltok, onnantol szamit valami ha preztek, nyoma van a munkanak, bekerulnek az adatbazisokba stb, kezdodik a trade, a nukemunka majd par perc elteltevel mar ott virit torrenten
március 19, 2008 at 8:21 de.
Két kérdés:
1.Azt mondják a torrent illegális, MERT FEL IS TÖLTESZ
Tehát akkor nyugodtan fizessek elő az összes smsweb-re, mert ott csak lefelé tölthetek? 🙂
2.Ebben a szaros országban miért az a “bűnöző”, aki csendben éldegél otthon? Dolgozunk és adózunk. Az adóban bizti benne van a letöltés is, olyan mértékben vonják a néptől… Aki ellopja az adónkat ránkküldi a rendőrséget, hogy ne velük foglalkozzanak? Maguktól mondjuk képtelenek megoldani bármit is, úhogy muszáj irányítani őket…
március 19, 2008 at 8:24 de.
jo lmao tudom jol ki vagy szerintem te is tudod en kivagyok.
nezd meg kulfoldon az sct-t senki nem szedi meg stb megis ott nem problemaznak erte pedig 1-2 perces pretimeos autotrade van. itt erdekes nincs 4 ora szeges es nem megy a siras h a lol riliz 5 s-es pretimeal került ki
március 19, 2008 at 8:55 de.
Meg lesznek bASVA…
március 19, 2008 at 9:29 de.
A gond, hogy az egész hátterében egy M. János nevü ipse lakozik, aki nagy ge*i módon élvezi az ilyen oldalak felkutatását és megsemmisítését.
március 19, 2008 at 11:13 de.
Azert nem hiszem h van ma Mo-on payftp ahol 10.000 elofizeto van. Sztem olyanok vannak ahol 2-300 user van es kalap. Ha azt nezed hogy bH-n tobb mint 30.000 user van, es ncore-on ha jol tudom 50.000 folott (es biztos van egy jo 10.000 atfedes), akkor HOL marad ezeken az embereken kivul meg kb 10.000 elofizeto egy paysite-ra? Mert ok tuti nem fognak meg fizetni is.
Az smsweb az mas, mert oda apuka anyuka is elkuldi az smst csakh meglegyen a napi xxx, vagy a hetvegere egy jo kis film, es azert mert NEM ERTENEK az ftpzeshez/torrenthez.
Szoval tuti olyan nincs h vki tobb milliot keressen HAVONTA! Es persze ez nem tiszta “vagyon”. Ha keresne is havi 1 millat, akkor abbol meg ott van h biztos nem 1edul csinalja, kell egy jo “konyvelo”, kell ember aki szervezi a usereket, aki nezi a befizeteseket, gondolom nekik is kell csusztatni par 10est / ho.
Es persze a hw koltseg, meg a sav, meg a proxy, meg ki tudja meg micsoda.
De tuti nem keresnek 60 milliot 😀 Annyi ember nincs is Mo-on akik minden 1es site-ra elofizetnenk.
március 19, 2008 at 11:22 de.
lmao nem tudom miért a BH-val példálózol? Régebben mindenkitől azt hallottam, hogy milyen frankó, sok minden csak ott található meg, később már hallottam sok kritikát is, hogy nem olyan mint régen. Pár hónapja sikerült bekerültem az oldalra, örültem is neki nagyon, ám hamar lekonyult a szám. Szerintem semmivel nem jobb mint egy másik oldal, sőt! Régen biztos a No1 volt mikor elindult, de most már nem raknám az első helyre. Én egy szimpla user vagyok aki azt tölti le ami érdekel abban a formában ahogy nekem a legjobb, értem ezt arra pl, hogy nem betömörítve 100 részre felbontva. Engem nem érdekel, hogy ki honnan és milyen szerverről teszi fel/szedte le. Szóval a BH nekem elég lapos.
március 19, 2008 at 12:29 du.
alomvilagba elsz 🙂
szamoljuk csak nagyléptékbe! adott egy 1ftp, 2000 alsokategorias elofizet, ez ugy kb havi 3000 forint / fo, ez mindja 600k, de ha van par jobban fizeto ugyfel, mondjuk havi 5-6k az maris emeli a tétet.
emelett van hogy az ftp több neven van kiadva, szoval ott maris tobbszorozodik a penz, nem beszélve hogy egy jo ftp-bol 2-3 smswebet is el lehet tartani, ami jobban hoz mint gondolnad, ha jol csinaljak. szoval havi 1 milla igenis valos
március 19, 2008 at 12:43 du.
ketdolgotnemertek – a múltkor meg volt hívva a HírTV-n riportra egy asvás köcsög, valami adatvédelmi biztos, meg valami másik köcsög ombudsman. A kalózkodás volt a téma. A riporternek az volt a kérdése, hogy az a jogdíj, ami MO-n bennevan az adattárolók árában, az hova a picsába kerül? Nem kevés zsetonról van szó, persze. EGYIK SEM TUDOTT VÁLASZOLNI. Szóval keresztbe-kasul bekaphatják mind, leszedik a sarcot a jónépről, a pénzzel nem tudnak elszámolni, aztán mi vagyunk csesztetve, nem az, aki azt a rakat zsetont zsebrevágja.
valaki – ha téged nem érdekel, hogy a forrás esetleg egy újratömörített DVD, és azt Pistike ripelte le cropolatlanul, 1 passban, fossá tömörített mp3 hanggal, vagy éppen tömörítetlen hanggal (ilyen is sok van, aztán csodálkozik az ember hogy 1,4 GB-hoz képest miért bélyegméretű vagy atomkockás a kép) akkor nézzed azt, váljék egészségedre…
március 19, 2008 at 13:06 du.
M. János azért érdekes figura. egy merevlemezről megállapította, hogy előzőleg voltak rajta adatok, de letörlődtek, de azok idézem Valószínűleg kapcsolatban állt a ( ide egy szervernév jön).
szóval csinálja, ért is hozzá, de fogalmazni nem tud, és mivel a jogrendszer a szép beszédről, és arról, hogy “bevallod-e vagy nem vallod be”-ról szól, előbb szétnézünk, elgondolkodunk, keresünk 1 hibát, és elküldjük őket a faszba.
március 19, 2008 at 13:12 du.
Max – félreértettél, nem azt írtam, hogy szar minőséget nézek! Csak sztem a bh-n kívül is meg lehet találni mindent amit ha más is csinált de jó minőség. Én se szeretem ha fos a kép meg a hang, sőtt ami szar azt meg se nézem míg nem lesz belőle normális, jó minőség.
Abban meg nem hiszek, hogy valaki csak a bh-ra készíti a cuccokat, ha nem lenne akkor biztos más oldalra is feltenné de lehet ezt án gondolom rosszul.
március 19, 2008 at 13:13 du.
Viszont, hogy a témánál maradjunk:
Igen a torrentek világába, főleg a magyar torrenteknél fordul elő az az anomália, hogy fos dvd-t szedsz le, amit dvdshrink-kel csavart össze a gyerek, és releasernek gondolja magát. sajnos, vannak olyan filmek, amik elkerülik a rendes releaserek figyelmét, vagy régi, és a gyerkőc csinálná, de nem ért hozzá.
Mondjuk azokat a figurákat nem értem, akik leszednek 1 filmet, amit kiadott a béla nevű realeser csapat, és átírja jóskára. na ez mitől lehet? még az is megtörténhet, hogy az 50 megás rarfileokból kicsomagolja, aztán vissza, változtat a tömörítési arányon, hogy még véletlenül se eggyezzen a hash az eredeti tömörített és az ő tömörített fájljain. miért? vagy mert kicsi a pöcse, elnyomják, és így akar vmi hírnevet szerezni, vagy mert imbaszar az aránya, és így akar valamicskét javítani rajta. ( mindamellet pattogni, hogy ellopták a lopott pólómat eléggé nevetséges)
ezeken úgy lehetne változtatni, hogy a releaserek ne csak és kizárólag ftp-re töltsenek, ami ugye egy zárt közösség, hanem egy torrentes közösség felé is.
március 19, 2008 at 13:28 du.
Lehet tudni, hogy merre jártak a razziások?
március 19, 2008 at 13:43 du.
Igen lehet tudni, de nem publikus! Elvittek amit akartak…
március 19, 2008 at 14:10 du.
Nagyon elment a téma a scene és a riliz csapatok felé!Beszéljünk inkább a szintén tolvajokról akik a lefoglalások után most megint verik a mellüket egy -két napig mert kb.eddig tart a diadal:)
március 19, 2008 at 17:47 du.
nah
látom még ftpesek nagyon elvannak a scene cuccok nélkül lehalna a világ mondókájukkal
no akkor csak egy üzenetem van neki,
teszt képpen lőjék le ftp-ket 1 hónapra, meglátjuk p2p2 mit ér el,
de gondolom ez sose fog megtörténni, mivel akkor kimarad 1 havi bevétel
szóval csak akkor pattogni, ha meg is merik csinálni, addig meg örüljetek annak, hogy kovács pistike is tudja verni a répáját a 6passps scene rlsre, mert valaki átpakolta oda a fos szar nem a valagából kinövő gigabit helyett a kis hazánkba szolgáltatók által nyújtott “Minőségi” nettel
azzal egyetértek hogy source nem nagy szám, 3 dvd-ből 3 szar lett nekem, akadozva játssza le, menüig sme jut el verzió, vagy éppen hangot nem enged váltani csak a menüből verzió, persze mielőtt engem néznek balfasznak hogy dvd-t nem tudok írni, megjegyzésként 4 másik csapattól származó dvd kifogástalanul működik, és még valami 2 db saját 5kattos megoldásban átvett, de mégis ugyan az van rajta minőségben mint bolti dvdken, mivel a szak 5kattos progim, valahogy mégis levakarja másolás védelmet a filmről, és megmarad az eredeti minőségben az eredeti tartalommal együtt.
ezzel most nem az extra hiper szuper giga mega secure scene alkotóit akarom leszólni, mert igeni meg kell becsülni őket, akik idejüket erre áldozzák, de mára már az 5kattos progik is eléggé felfeljdőtek
noh meg piacon van kint saját 5kattos cuccom, de mégis 100%ig minőségileg ugyan az mint eredeti, és eddig egy olyan hszt nem láttam, amibe a lejátszhatatlanságára panaszkodtak volna.
nah kedves fizetős ftp-sek az istenek p2p-sek csak mocsok szarok lehet fikázni, beszólni stb
de akkor is csak 1et mondok
lőjétek le ftp-ket 1 hónapra
március 19, 2008 at 18:22 du.
ASCII függöny a top secure scene ftp f*szkalapoknak
http://www.nsybrandy.nl/html/ZTmV07Gordijnen.html
március 19, 2008 at 19:48 du.
kiazmiaz akkor te most realeser vagy? 🙂
Hülyeségeket beszélsz ugye tudod? De nem vagy ezzel egyedül, sok fenti hozzászolo “szintén
zenész”
Sok sikert az 5kattos alkotásodhoz ami a piacon van. Ha Te ezzel akarod elárasztani (az 1 hónap alatt míg az ftp-ék állnak) a p2p társadalmat, akkor nem sok jövőt jósolok nektek.
március 19, 2008 at 19:53 du.
# Benakvagytokmind Says:
március 18th, 2008 at 3:11 du.
Ha nem lennenek ftpk szted honnan lenne cucc torrenten? Anyadbol!
Nem éppn, egyes realesek hamarabb fent vannk torrneten mint FTP-n!
A magyar árakról meg anynit hogy ássák el maguk! A rendőröket nemkell szidni, de félteni se kell őket! Ne fikázzátok hogy korruptok, ti lennétek a helyükbe ugyanezt csinánátok! Ennyi:/
március 19, 2008 at 21:01 du.
realeser: nem wok, nem tartom magam annak
de azokat amiket kirakok nem láttam még sehol sem ilyen formában, sőt némelyiket máshogy sem, és eddigieket már leszedtek páran, panasz nem volt, szal tuti hogy megy
jah és azt mond meg, hogy egy original dvdről csinált dvd9nek minek dolgoztassam a gépet több órát, ha elégséges egy szimplán másolás védelmet lekapni.
jah meg egy általam csinált dvd bitrátája [Video] Bit rate: 9800 Kbps
eredeti bitráta [Video] Bit rate: 9800 Kbps
szal nem hiszem hogy olyan szar lenne…
de mondjuk akár azt is állíthatod, hogy kétszer bekopiztam valamit, de ha akarod majd mutatok képeket is 😉
amúgy vannak rendes rls grouppok, akik eltudnák látni a piacot
mint mondtam a legdurvább esetben is max 1 hét csúszás lenne, de az már télleg a végső határ
március 19, 2008 at 21:50 du.
jah meg egy általam csinált dvd bitrátája [Video] Bit rate: 9800 Kbps
eredeti bitráta [Video] Bit rate: 9800 Kbps
ahahhaah 😀 eljen a gspot meg az ertelmes bitrate reader… azt ugye te se hiszed el komolyan hogy neked vegig cbr 9,8mbites kepe lesz a dvdnek? lehet hogy elso vobban annyit szamol, de megsugom a mostani filmek extrakkal egyutt is alig erek el az 5-6 gb-ot a lemezen, es sokszor van rajta 3-4-5 hangsav egyenkent 3-400mb meretben, innentol csak szimpla matek, hogy magasrol leszarjak a dvd minoseget a kiadok is es egyre rondabb es rondabb kiadasok keszulnek
március 20, 2008 at 0:09 de.
Legalább normálisan le tudnátok írni, amit akartok…. ‘realeser’?? WTF? Inkább releaser, nem? Gyerekek, ez azért odabasz.
lmao: azért dvd9-nél nem hiszem hogy olyan szar lenne a bitrate, bár őszintén szólva fogalmam sincs, mitől kezdődik az általad említett dvd minőség.
március 20, 2008 at 1:13 de.
lmao – hagyd a tezsvírt, “jobban tudja” úgyis (az meg gondolom nem zavarja, hogy az összes lejátszócuccos defaultból ennyit ír ki bitrate-nek, mert úgysem tuja megállapítani hogy mennyi).
realeser – ezen a szón egy jót sírtam, bocs
Kb. egy év, és úgyis le lesz szarva magasról a DVD, sok amcsi kiadó már nem is ad ki DVD-t, csak Kék-Sugárt. Aztán kezd majd érdekes lenni a nagyonsok önjelölt atommaki helyzete, mert ezen a fronton nem nagyon villantanak egyelőre a kettőtkattintós ripper programok, sőt, semmit se villantanak…
Különben meg sok DVD-nek olyan ocsmány képe van bitrate-től függetlenül, hogy ihajj.
március 20, 2008 at 9:31 de.
úgy csináltok, mintha az egész országban 5 rendőr lenne, akik “szervereket foglalnak le ahelyett, hogy a közbiztonságot óvnák”…
március 20, 2008 at 9:56 de.
lmao-n kivul fogalmatok nincs mi az a scene. az egesz kb. 20 evvel ezelott indult c64-en amikor sokatok meg csak tervben volt. az akkori stuffok csereje fokent postan keresztul tortent majd a kulonbozo ingyenhivasos technikaknak koszonhetoen beindult a bbs elet. kesobb jott a (l)amiga majd a pc es minden oldschool scener egyontetu velemenye az volt, hogy ez mar nem az ‘igazi’ scene. regen egy c64-es party a bulirol a piarol, a scenerek egymassal torteno ismerkedeserol szolt, mig a (l)amiga partikon csak x-copy ment nagyuzemben.
neha az az erzesem van hogy a p2p makik azt gondoljak, hogy nekik igen is ‘jar’ a warez, pedig nagy tevedesben vannak csak sajnos mindig vannak ‘kutyak’ akik illetektelen kezekbe adjak a cuccokat, mindig akad sajnos olyan top-site ami leech accokat ad penzert.
március 20, 2008 at 10:10 de.
Scener
Nem mondd már nekem, hogy hogy a scene szenved, mert “illetéktelen” kezekbe kerül a cucc. MIntha nem az lenne mostanában a lényeg, hogy az egész világ megtudja, hogy az xy csapat adta ki elősször a xyz játékot. És ennek meg is van “ára”, a hibás törések meg nuked filmek sokasága. Ne is beszéljünk az nfo háborúról, ami nevetséges voltaképp.
március 20, 2008 at 11:04 de.
hmm
akkor örömmel várok mindenkit nálam, azt megnézheted, hogy ezek az original dvd-k nem épp az a fajták amikre te gondolsz 😉
március 20, 2008 at 11:05 de.
“illetektelen kezekbe adjak ”
Ez most olyan, mintha Robin Hood fel lenne háborodva, hogy hogy került a pórnéphez a zseton, amit összelopkodott a Bírótól.
Ja, bocs, nem tudtam hogy újabban a kalózipar arról szól, hogy 100 ember veri a farkát egymás cuccaira, másoknak meg tilos.
március 20, 2008 at 11:14 de.
Max:
arról meg szerintem te sem én sem, sőt kovács pistike sem tehet, hogy kiadnak olyan filmeket amiknek silány minősége van, vagy jelen esetben öregebbek nagy részünknél, pl itt van a bud spencer és terence hill filmek, némelyiket dvd-re rakják, és épp hogy 50megával túllépi a dvd5öt, nah meg a film maga jó pár esetben a mono hanggal meg stb. felesleges így kiadni őket, vcd bőven elég lenne
nah meg bluray, csak várni kell pár évet, aztán arra is rábasznak régi filmeket, aztán mit érsz velük, semmit
régebben amikor időm engedte én is csináltam normális rippeket, de ma már nekem ilyenekre nincs időm, energiám, de ha nagyon akarnám, kb 1 havi ismétlés után simán csinálnám a scene minőségű anyagotokat.
március 20, 2008 at 12:29 du.
A kalozipar azok, akik a scene cuccokat masoljak ipari mennyisegben es aruljak piacon utcan ahol csak tudjak. A penz jo resze pedig megy drogkeresekelembe, fegyverkereskedelembe, terrorizmusba es egyeb ‘finom’ dolgokba. Azt meg ugye te sem gondolod komolyan, hogy a scenenek szuksege lenne barmifele hirnevre p2p korokben? 🙂 Szedd inkabb tovabbra is a ‘legendas’ aXXo releaseket amik downsampled scene dvdr-ekbol keszulnek (jobb esetben) de persze a paraszt sajatjakent tunteti fel. Es elvezd a 2-2.5 órás filmeket 1cd-n 550 kbit videoval es 80 kbit audioval. 🙂
Egyebkent meg nem a ripeles onmagaban a nagy szam, mert arra mindenki kepes ha mar filmekrol van szo, hanem hetekkel korabban megszerezni a bolti veriziot, meg korabban a screenereket…etc.
március 20, 2008 at 12:45 du.
Scener: az is csak a kapcsolatokon múlik, ha van egy jó kölcsönzős ismerősöd, akinek normális, befutott kölcsönzője van, és az elsők között kapja meg a friss lemezeket, akkor megvan a forrásod is…
Ez a terrorizmusos dolog azért már eléggé fel van nagyítva, kétlem hogy nálunk túlságosan komoly fegyverkereskedelemmel kellene számolni, de ha mégis, szvsz nem a warezből fognak megélni, az hótziher. De nem értem, hogy akkor minek rls-eket csinálni, ha csak scene-n belül akarjátok látni? Nem tudom, ez mekkora ‘létszámot’ jelent, 1000nél biztosan kevesebbet, de ha ők mind scenetagok, akkor ők is megtudják szerezni az adott dvd-t a saját forrásukból, szóval akkor minek az egész hercehurca?
március 20, 2008 at 12:46 du.
Az előző én voltam, sry.