A bH vezetése úgy néz ki, nem csak várja az elismerő szavakat, hanem próbál tenni is valamit azért, hogy a felhasználok igenis joggal mondhassák 2008-ban, a bH az első és még mindig a vezető bittorrent tracker hazánkban.
Amint arról már írtunk pár napja, a kisebb-nagyobb fejlesztések a tracker frontendjén lassan már mindennaposak, a felhasználók számára mindig kitalálnak valami hasznos dolgot. Bár ezek nagyrésze nem hatalmas, és kiugró dolog, de pont ez a jó benne. Olyanok, mintha mindig a tracker szerves részét képezték volna. A usereknek így nem kell mindig egy új felülethez, ill. gondolatmenethez hozzászokniuk.
A legújabb fejlesztés közül az egyik a főoldalon látható Ajánlott torrentek, ami ugyan nem egy új ötlet, de legalább nem a Letöltések menü-nél foglalja az értékes helyet, ahogy az a legtöbb másik oldalon van. A másik érdekes fejlesztés a felhasználói profil részt érintette. Ez egyébként szintén nem új dolog, több kisebb-nagyobb trackeren már jó ideje bevezették azt a megoldást, hogy a beállítások menüt több alrészre osztják szét. Erre nyilván azért volt szükség, mert az extra funkciókkal megnőtt a beállítások tárháza is, és már kényelmetlen lett volna egy oldalra zsúfolni mindent. Így átláthatóbb és egyértelműbb a dolog.
A szemléletváltás igazán ott mutatkozik meg, hogy próbálnak nyitni a felhasználók felé. Ennek az első nagyobb fázisa talán egy, a későbbiekben remélhetőleg megvalósuló (NEM SMS-es) nyereményjáték, amire egyelőre az igényfelmérést végzik. A visszajelzések egytől egyig pozitívak, tehát látható, hogy a bH közönsége vevő az ilyen dolgokra.
A nyereményjáték egyébként több téma (filmek, játékok) kérdéseiből (3-5db) fog összeállni, és várhatóan heti rendszerességgel lesz játék. A nyeremények pedig digipackos dvd-k lesznek. A játék december 1-én indul.
Tehát a bH a staff felismerte, hogy kicsit le vannak maradva közösségépítés és a fejlesztések terén, de azt hiszem, hogy még időben váltanak.
Update: hát igen visszatértek a régi beállítások oldalhoz. Kár érte.
november 16, 2008 at 0:02 de.
Biztos nem vagyunk bh-n mi bh fikázók 🙂 nyílván nem 🙂 Oda nagyon nehéz bekerülni, csak álmodozunk róla. Máshol csalnak a sebességgel, fölösleges a sok feature, elég a kevesebb. Szép lassan előkerülnek a máshol hónapok/évek óta használt dolgok, persze bh staff által “fejlesztve” Azért nincs bhn ez-az mert letisztult oldal 😀 Mindent a bh csinál a legjobban, tőlük tradel mindenki.
ébresztő….
november 16, 2008 at 0:33 de.
Masinka : akkor szted h rakta ki ha meg nem volt meg neki? #torrent.hu aztan nezd a tracert, mi hova mikor -ha van meg ott olyan.
november 16, 2008 at 0:37 de.
Vanni van, de se bh, se ncore torrenteket nem ir 🙂
november 16, 2008 at 0:42 de.
/me ásít
november 16, 2008 at 0:58 de.
Imádom a bH-t, hülye aki fikázza! a legjobb torrent oldal, (L) 🙂
ennyi =)
november 16, 2008 at 1:02 de.
zolij: faradsz? 😀 Vege a “daridonak”. 🙁
november 16, 2008 at 1:15 de.
Eisento uzeni a KEDVES erdeklodonek, hogy hamarosan lesz blogja, ahol a mindennapi szokasait nyomon lehet kovetni, es kampanyolni fogunk erte, hogy ez EGYESEK oromore BH fooldalon is megjelenjen naprakeszen. 😀
november 16, 2008 at 1:20 de.
nagyon kegyetlenek vagytok, mindenki tudja, hogy melyik a jobb oldal, mit kell ezen ennyit vitazni meg mocskolodni…
november 16, 2008 at 1:42 de.
Persze h tudjuk.
http://lali-treki-seedszeroval.tx.bu
november 16, 2008 at 2:19 de.
van benne valami
november 16, 2008 at 5:09 de.
Végigolvastam az összes hsz-t, hát érdekes……
Személy szerint örülök a BH-n elkezdődött/folytatott fejlesztéseknek/újításoknak, viszont kicsit igazságtalannak tartom ezt a cikket (és ez a cikk írójának szól). Van több tracker is,ahol hasonló újítások/fejlesztések voltak/vannak, de szóra sem méltatta senki sem….tracker(eke)t szándékosan nem írok, mert nem is egyről lehetne cikkezni.
Én inkább a BH-n levő pár feltöltőről cikkeznék (akik néha azt hiszik hogy istenek-tisztelet a kivételnek)…de ez már egy másik történet… üdv.
november 16, 2008 at 8:37 de.
ez a való életben is így van
ha pl obama lopna egy rágót akkor az egész világ tudna róla, de ha egy cig@ny lopna rágót azt mindenki természetesnek tartaná
szóval semmi baj nincs az asvainfo-val
de ha valaki szerint mégis, az a híradót is fikázhatja
november 16, 2008 at 8:59 de.
Annyira nem szeretem olvasgatni az ilyen civakodásokat, de ze jó volt… 😀
november 16, 2008 at 10:25 de.
“felhasználok igenis joggal mondhassák 2008-ban, a bH az első és még mindig a vezető bittorrent tracker hazánkban. ”
ezt ki fogja mondani?
régebben így volt,de az idők változnak
november 16, 2008 at 10:49 de.
“akkor szted h rakta ki ha meg nem volt meg neki?”
Átírta az ncore-s torrentben a tracker-t bH-s-ra… okoska
írhatsz erre akármit, tudom, hogy ez a módszer működik, és hogy ezesetben is ez történt…
A #torrent.hu csatornárol meg annyit, hogy nem, nem megyek chat.hu szintű csatornákra…
november 16, 2008 at 11:55 de.
bH-n mely feltoltok istenek?
november 16, 2008 at 12:15 du.
Egyik sem, csak némelyik annak képzeli magát. Természetesen nem mindenki, de vannak jópáran. Nevet szándákosan nem írtam, mert senkit sem szeretnék rossz fényben feltüntetni, de ez 1 másik történet (fentebb írtam), csak “széljegyzetként” írtam az előző hsz-m végére….
november 16, 2008 at 12:23 du.
A bH top feltoltoit nem is ismeritek, a tobbivel meg nem kell foglalkozni, ahogy az adminoknal sem ismered azokat akik a hatterben foglalkoznak az oldallal…
november 16, 2008 at 12:34 du.
Jaaa, mert te nyilván ismered őket, és akkor most nagyon menő vagy, feszíthetsz itt, meg az óvodába a haverjaidnak vele :O
november 16, 2008 at 12:41 du.
Neked meg mi bajod? Szuleid minek engedik hogy a bolcsiben netezz?
november 16, 2008 at 13:05 du.
Igazabol azt nem ertem hogy bh-s cikknel minek irtok ncore-rol meg a tobbi oldalrol? Nem ide tartozik..
november 16, 2008 at 13:17 du.
amugy ez a statisztikás akármit nem a bh írta, hanem az egyik felhasználójuk, aki még csak nem is stafftag, adatlapjára volt kirakva jsként…
november 16, 2008 at 13:59 du.
És ha ez úgy is van akkor mi van? Szted a “Javaslatok” topikban ha elhangzik vmi és értelmes akkor ugyancsak nem fogják bevezetni?
november 16, 2008 at 14:01 du.
Ja, plusz aki ilyen greasemonkey cuccokat használ ugyancsak láthatta ezeket már jóval elöbb is.
november 16, 2008 at 17:51 du.
Sziasztok!
Végig olvastam a hozzászólásokat kíváncsiságból, hát nem volt semmi. 🙂
Egy dolgot azért tényleg nem értek.
Mitől olyan nagy szám a bH a vele közel azonos szintű kb. 10 másik torrent oldallal ????
Mielőtt bárki kioktatna, hogy nekem is csak azért sír a szám, mert nem vagyok bent, elmondom, hogy régóta tag vagy a bH-n!
Én most sem akarom semmiképpen ledegradálni az oldalt, vélt, vagy valós hibákat, problémákat felsorolgatni, hisz alapvetően nincs vele semmi bajom, normálisan tudom használni az oldalt.
Csak valóban furcsának tartom, hogy szinte az egyetlen torrentoldal, amelyik agyon van ajnározva, agyon van dicsérve, agyon van futtatva (ha torrent, akkor csak bH!, mert a többi az csak gagyi, a többi csak innen lopja a torrenteket, a többi csak a bH-t utánozza, stb, stb.)
Én csak “mezei” torrentező vagyok otthoni t-online kapcsolattal, amivel ugyan szerencsére nincs semmi gondom, de azért mégis csak 5120/512, ami cseppet sem nagy durranás. Viszont példul a bH-n új filmet letölteni valóban jól lehet, hozzá teszem gyorsan, hogy ugyan olyan jól lehet másik “jobb” torrentoldalon is. Mert hiába van rajta 50 szerveres, a sávszélem miatt nem akar gyorsabban jönni. 🙂 Viszont a visszaosztás már nem ilyen egyszerű, mert az esetek többségében a sok szerveres úgy elnyomja a kisneteseket, hogy szinte áll a torrent-feltöltés. Mert az kétségtelen, hogy a bH-n nagyon sok szerveres van, de tagság több, mint háromnegyed része ott is a kommersz lakossági internettel rendelkezőkből áll.
A másik, amit megintcsak kicsit furcsának találok, hogy miért van akkora jelentősége, hogy mikor kerül fel oda a film. Értem ezalatt azt, hogy – Mindig a bH-n van legelőszőr kint a film, és ettől olyan nagy szám a bH – .
Ez megint egy olyan elfogult dolog, ami egy szűkebb csoportnak biztos “fontos, és számít”, de megintcsak visszatérve a létszámra, több mint a 3/4-ed része kommersz felhasználó, és nem fog ott ülni a gép előtt, hogy vajon este 18:05-kor felkerül-e a bH-ra a film, vagy várnom kell 10 percet, és nem tudom addig tölteni lefelé.
Ha valakinek van egy kedvenc oldala, nem fog elmenni másik oldalra, mert ott 2 órával előbb van fenn egy film, inkább meg fogja várni, hisz nem is biztos, hogy akkor éppen ráér. Mert bármilyen furcsa, ezek a kommersz felhasználók nem torrent-fanok, akik egész nap a gép előtt ülnek böngészve példul a bH oldalait, hanem átlagos dolgozó emberek, akik a kis szabadidejükben, ami szinte előre kiszámíthatatlan, letöltenek pár filmet, hogy otthon megnézzék.
Megjegyzem a másik oldalról is ugyanúgy le tudják tölteni ugyanazt a filmet. És most megint csak lehet egyből rávágni, hogy persze, mert a bH-ról lelopták, és felrakták másik oldalra.
Pedig én a bH-n is nagyon sok olyan torrentet látok, amelyiket már másik oldalon láttam, és onnan lett feltolva a bH-ra.
És például engem sem érdekel, hogy az a film, amit szeretnék letölteni, mikor, melyik oldalra került fel előszőr. Ott van a kedvenc oldalamon, legyen az bH, vagy más, és letöltöm. Ennyi.
Több torrentoldalon vagyok tag, az idők folyamán lassan összejött vagy 8 – 10 oldal.
Mindegyiknek vannak jó dolgai, és vannak olyanok, amelyeken lehetne változtatni. De a legtöbb oldal fejlődik, fejleszt, legalább is megpróbál lépést tartani a többivel, és lehetőség szerint minél jobban kiszolgálni a tagságot, hisz ez az érdeke.
De azt valóban észre venni, hogy ha bH-n valaki elköhögi magát, akkor abból egyből hír lesz a torrent-világba, miközben más torrentoldalkon történt nagyobb jó, vagy rossz változások sem mindig kerülnek ilyen szinten nyilvánosság elé.
Szóval valaki mondja már meg nekem, hogy a bH mitől olyan “nagy durranás” ahhoz a pár “szintén nagy” torrentoldalhoz képest?
november 16, 2008 at 19:40 du.
Ragadozo: ha jól vettem ki a szavaidból, a mondanivalód veleje ilyesmi volt: azok számára, akiknek nem fontos a pretime, a bH nem magaslik ki a többi torrentoldal közül. és mivel sokkal több az olyan ember, akinek nem fontos a pretime, ezért igazolva látszik, hogy a bH valóban nem kimagasló.
ez olyan, mintha azt írnánk, hogy akik a teljesen absztrakt ábrázolás helyett az élethűt preferálják, azok számára Pablo Picasso nem emelkedik ki a festők közül. mivel sokkal kevesebb ember szereti az absztraktot, mint az élethűt, ezért ez igazolja, hogy Pablo Picasso valóban nem kiemelkedő.
november 16, 2008 at 20:32 du.
Ragadozo: ha a kisnetes adna vmit az aranyára akkor nem lenne az hogy letölt vmi nem top10-es filmet/játékot és kilép a seedből, hanem seedelné, főleg ha leech korlátja sincs azon a szar bH-n.
november 16, 2008 at 20:47 du.
azt probalta kifejezni hogy attol hogy bh jo pretimeban, stb. meg masik oldal is jo es masik oldalon is fejlesztenek, de leginkabb csak bh-rol irnak cikket. Egyebkent meg mas oldalon is jok pretimeba, nem modok nevet aki regebb ota torrentezik tudja. Viszont az a szinvonal ami volt regebben es amiert mindenki nagyon szerette kezd elegge leromlani, hogy minek koszonheto ez? ezt mar a staffnak kell eldontenie, de az egyik legnagyobb gond hogy mar minden szart felrakhatnak az uj feltoltok. par hsz-el feljebb irtam errol.
november 16, 2008 at 21:34 du.
Ragadozo elmondom neked, hogy a Bh val nagyjából egy szinten mindössze az Ncore van, a többi az a közelébe sem ér…. A sebbesség, a torrentek minősége a kikerülés gyorsasága, az SMS és egyéb lehúzós netcigányság teljes hiánya na ez az ami a többiről egyáltalán nem mondható el!
Én elhiszem hogy nem mindenki igényes de azért hülyeségeket ne beszéljünk már. A kedvencem: a moobson múltkor volt egy olyan torrent hogy “Szivatás hatástalanító progi” na mondom ez már tömény szánalom az igénytelenség csúcsa.
De tudod mit sorold csak fel melyik oldal ér fel a Bh szintjére szerinted, tényekkel alátámasztva. De olyat meg se említs ahol a támogatás bármilyen csekély formája fellelhető, mert az már kizáró ok
november 16, 2008 at 22:21 du.
Hajjaj, sok a szakértő már megint.
Egy baj van itt. Végigolvastam a kommenteket (kaja mellé tök jó olvasmány, mindig vadászom az ilyen wall of texteket), és csak nagyon kevés vélemény nem esett egyik hibába sem.
Igen, fel lehet hozni sok nyomós indokot a bh mellett, és sok nyomósat ellene is. Fel lehet hozni ugyanezeket az asvainfonál is. Ennek ellenére a kommentek 95%-a vagy az egyik végletbe esett (minden szar, ami velük kapcsolatba hozható), vagy a másikba (ők maguk a földreszállt istenségek, térdre, gedvák).
Na, ezért érnétek meg ti egy külön postot, kedves kommentelők.
A cikkhez: akkor lesz itt szemléletváltás, ha az adminok emberszámba veszik a júzereket. Ezt én nem nevezném “nyitásnak a közösség felé”. Dícsérendő a nyereményjáték, a letöltésgomb, meg a töktudjami, de ez még messze van attól.
november 16, 2008 at 22:22 du.
A bh is csak egy sima download site, mint a tobbi.
november 16, 2008 at 22:59 du.
@welt
“De olyat meg se említs ahol a támogatás bármilyen csekély formája fellelhető, mert az már kizáró ok”
veletlenul te nem kozbeszerzesi palyazatokat irsz munkaidoben?:)
november 16, 2008 at 23:13 du.
@welt
“De tudod mit sorold csak fel melyik oldal ér fel a Bh szintjére”
pirateday, meg anno scenebits ami mar sajnos megszunt..
november 16, 2008 at 23:16 du.
Szerintem egy kicsit a fejekbe is baj van…sms támogatás=netware? LoL
-mert van támogatási lehetőség, az nem azt jelenti hogy lehúznak…mivel az önkéntes jelleggel működik
-nem minden trackernek telik 0day konfigurációra…stb
Örüljetek neki, hogy bh rendelkezik olyan erőforrásokkal, hogy nincs szükség semmilyen támogatási formára…
Kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától….
november 16, 2008 at 23:32 du.
egy kerdes a modoktol: kettovel ezelotti hsz-emet miertnem hagyjatok jova?
asd 2008. november 16. 20:47 ekkor irtam es azota is ellenorzes alatt all…
november 17, 2008 at 0:25 de.
@Zolar, milyen 0day konfigurációra?
november 17, 2008 at 0:45 de.
“0day”, csak arra gondoltam ,hogy valahol mellényzsebből ki tudnák rántani egy új(abb) gép árát, máshol meg hónapokon át kuporgatják a zsét, (kicsit zavaró lehetett,mert általánosan gondoltam) itt a támogatást akartam csak előtérbe helyezni, fentebb írtam hogy támogatás nem egyenlő netware…:)…szerintem.
november 17, 2008 at 1:04 de.
Zolar mondok egy példát: Moobson ugyebár van SMS támogatás ezerrel, de esténként olyan lassú az oldal, mint ha betárcsázós internetem lenne… Kérdem én akkor hova megy a pénz? Mert kéne egy erősebb vas az oldal alá, a 60 ezer user kiszolgálására kevés ami most van azt a hülye is látja
asd: Scenebits jó kezdeményezésnek indult, de egyedül a pretime szólt mellette… lassú volt, szerveres feltöltők hiánya stb Pirateday-t nem igazán ismerem, a asva.info-s cikk alapján nem lehet rossz a maga módján.Nekem a Bh-n kivül még van egy kedvenc oldalam a Bithorló, ami a asva.info-s boncasztal hatására nagyon jó irányba fejlődik.
november 17, 2008 at 1:12 de.
Aki csak lenyúlja a pénzt-azt elítélem….akkor inkább http://ftp...
Pirateday-t ajánlom…joéjt. 🙂
november 17, 2008 at 3:00 de.
Sokat kellett olvasni, közben párszor már klaviatúrát ragadtam. Átgondolva a leírásom:
BH -n jó 5letnek tartottam azt az infó sávot amiről ránézésre kiderül,h mennyit is kell visszatöltenem, h az arányom meg legyen. Másik jó 5let a hasonló torrentek listája.
A köszönöm gomb helyett a mai napig beírják,h thx.. (lásd új játékok..:))
Az ajánlót nem annyira, de elfogadható 🙂
A nyereményjátékban annyira nem hiszek. Ezért is szavaztam ellene.
Csillagok? Kiváló. Meghívók ezért? Tökéletes.
Ami miatt kedvelem a BH-t: az egyszerűség. Nincs agyon reklámozva, rosszul beállított flash hírdetéssel, ami szétcseszi az oldalt.
Probléma az oldlalal? Talán az overseed-et tudnám megemlíteni. Bár ezt kivédem, h szinte csak tőlem lehet letölteni egyes sorozatokat 🙂
Más oldalakkal összetudom hasonlítani. Anno mikor lefoglalták a szerverüket kénytelen voltam más forrás után nézni. Reggeltem is pár (meglepő módon épp freereg-es) oldalra. Kettőn maradtam meg össz-vissz. Többitől idegbajt kaptam, mint pl.: naponta küldött körüzenet, Szavazzz! pop-up ablak minden kattintás után, egészen addig mig a kérdés elolvasása nélkül meg nem nyomta a tartozkodom gombot (hiba volt, mert az oldal minőségére kérdeztek rá..:S).
Más oldalakon meglehet találni a feltöltést követő 24 órás freelech-et. Értleme? bárki leszedi és lelép.. aki később jön addigra már csak pár embertől kapja.
Igényes feltöltők vannak, akik nem azt irják be seed időbe,h hétköznap 22-08-ig, max 20kb/s. Nem róluk szól a BH. Nem néz ki a torrent címe így: kibaszott szép csaj érdemes megnézned ( fájl természetesen ékezettel és szóközzel megspékelve!)
Pólót miért áruljon egy tracker oldal?
A pontért vásárolt feltöltés a szememben bűn. Jó persze, 24 óra alatt összekalapozok egyes oldalakon kb. 2-300 pontot. Tök jó és most? Vegyek még feltöltést érte? Egy helyen láttam jó dolgot (csak nem müködött régebben kiválóan), az a 21-ezés. Talán erre elhasználtam volna.
Milyen érdekes, h BH kivételével minden más oldalon, egy linkre kattintva az aktuális böngésző megy el? Nem bír egy “target = blank” részt berakni a linkbe… Mikor felveted az 5letet egy oldalon, akkor a kedves staff (és talpnyalója) 1 oldalon kersztül lehülyéz azért is, mert bocsánatot kérsz.
BH-n szigorú a szabályrendszer. Ez tény. Megszokod, elvisled, vagy elmész. Én elviselem. Nem értek mindennel egyet. Minden oldalon így van, ez nem csak a BH tulajdonsága. Ilyen a világ is.
november 17, 2008 at 10:12 de.
Nos, hozzaszolnek. Bar Amstel baratunk szerint engem fizet a bh a relanzekert, de most ettol tekintsunk el, probalnek szubjektiv velemenyt irni. Szemely szerint vastagon leszarom a dizajnt, az ajanlot, a “mennyit tolts vissza hogy 1 legyen az aranyod” blabla… felolem lehetne sima plain text az oldal, linkkel a torrentekhez. De persze a magyar lepattant licsertarsadalomnak jot tenni nem lehet, ha bh fejleszt az a baj, ha nem fejleszt akkor is menjenek a picsaba.
Veritek itt a nyalatokat hogy bezzeg az ncore a mittomen hanyezer userrel… aha, no offense, de valszeg emiatt rohadt le talan hetente 2-3x az elmult idoben… mellesleg hulyesegnek tartom osszehasonlitani a ket oldalt, a maga nemeben mindketto a legjobb; amig a bh minosegre utazik, addig az ncore a mennyisegre… az meg remelem meg az itt jelenlevo legidiotabb faszlamak szamara is vilagos, hogy ezt a ket dolgot egybehangolni semmilyen teren se lehet rendesen, nem csak a p2p-ben
Uff.
november 17, 2008 at 10:32 de.
valaki mondja már meg, kit érdekel, hogy hányadik legnagyobb oldal, meg hogy miben első és miben utolsó egy tracker?
amióta torrentezek, csak bh-t és ncore-t használom, és nem értem mit sírnak ezek a pretorianst meg ilyen moobs féléket védő emberek itt állandóan…:\
november 17, 2008 at 10:54 de.
Én egyvalamit nem értek. A torrentoldalak akkor jók, ha egyszerűek, átláthatók, könnyen kezelhetők, blablabla…
Akkor mi a faszért van ugyanezeknek az embereknek az emesenje telifosva szmájlikkal, színes nevekkel, tökömtudja még, hogy mivel?
Poénból lehetne csinálni egy plain text browse-t, nekem az is elég lenne…
november 17, 2008 at 10:58 de.
Szeretem a Bh-t, mert 1-2re lent van a cucc.
Viszont az nCore-on manapság pár film/játék hamarabb ott figyelt, és mindennek a tetejében még free is volt!
Az én feltöltési sebességemmel nem mindegy ez sem!
A Bh varázs a viszont abban rejlik szerény véleményem szerint, hogy eléggé zárt kis közösség, nem sok az alja user (gondolok itt azokra, akik nem seedelnek és tolják a hülye hozzászólásokat).
Nálam egy ideje az nCore a tutti, BH-ról akkor töltök ha régebbi cucc kell…
november 17, 2008 at 11:00 de.
Hogy mi tükrözi leginkább egy torrentoldal közösségét? Seeder/Leecher arány. Emögött szerintem még a sebesség is csak másodlagos mutatószám. Hangsúlyozom: a közösségi hozzáállás tekintetében. Jelenleg bH-n 797%, ami nem számít rossznak (nCore = 681%). A dec. 1-i törlést követően ez még biztos nőni fog.
november 17, 2008 at 12:00 du.
na amit kihagytam, ami kurvamod fel tud baszni: hova kerul ki elobb valami… ez bazmeg szanalom, komolyan, siralmas…
most tegyuk fel, kijon ma 12:34-kor az uj need for speed. ncore-ra kikerul mondjuk 12:48-kor, bh-ra 13:01-kor… KI FOG EBBE BELEHALNI??? magyarazza meg nekem valaki, hogy mi tortenik azalatt a kb 10 perc alatt, ami miatt ez ennyire fontos? Erre mar tenyleg faszt lehet verni hogy hova kerul fel elobb valami? Szanalom… SZANALOM!
november 17, 2008 at 13:45 du.
Megint összegyült jópár hozzászólás, volt mit olvasni.
Volt bH-fan, aki csak arról tud írni, hogy a bH ….. és semmi más.
És volt, aki próbálta keresni a magyarázatot a dolgokra, de az előzők egyből letromfolták. 🙂
Ennek ellenére még mindig teljesen nyitott a kérdésem, senki nem tudott rá kézzel fogható választ adni.
De gondolom erre nem is lesz válasz, hiszen a szipmtatizálás, a hovatartozás akkor is behatárolja a dolgokat, ha arra nincs konkrét válasz.
Egy pár dolog azért:
Elítélem az olyan oldalakat, ahol csak SMS-ért lehet elérni bizonyos dolgokat.
Ugyanakkor természetes dolgonak tartom, hogy aki szimpatizál egy oldallal, valamilyért úgy érzi, hogy tartozik egy oldalhoz, és ezt szeretné kifejezni máshogy is, küldhet egy támogató SMS-t, ami természetesen egyáltalán nem kötelező.
A Köszönöm gomb:
Mint már említettem előzőekben, több oldalon is fenn vagyok. Nem szeretem emlegetni az oldalakat, mert olyan reklám-íze van, de mégis megteszem. Insane torrentoldalon majdnem a kezdetek óta fenn avgyok, pár hónap híjján. Ott szinte mindig is volt Köszönöm gomb.
Ezt részben csak azért említem, mert itt már többször elhangzott olyan hangvételbe a dolog, hogy “ez milyen nagy szám a bH-n”
Másrészt említem azért is, mert ha én feltöltenék egy torrentet, valahogy szívesebben venném, ha kommentben azt írják, hogy “köszi – Köszönöm, stb, stb”. Mert akkor tudom, hogy tényleg megköszönte, tényleg jól jött neki az a film, vagy zene, vagy akármi.
Nem degradálom le a Köszönöm gomb használatát, jó dolognak tartom, de azért valahogy más megköszönni példul egy kommentbe a torrenthez, mint egy gombra ráklikkelni.
És ehhez még két dolgot:
Hogy ne beszéljek esetleg sületlenségeket, felmentem az oldalra, és megnéztem:
1. Az igaz, hogy azzal az indokkal írja a bH a Köszönöm gomb használatát, hogy a torrent kommentekben ne vesszen el a lényeges információ, de visszanézve jó pár torrentet, átlagosan nincs 5-10-nél több komment a torrentnél, így nem is igazán veszne el semmi.
2. Megnéztem pár torrentet, amelyiket “sokan” töltötték le.
Itt is elmondható, hogy átlagosan még 10% sincs, aki használná a köszönöm gombot.
Összegezve ismétlem, jó dolognak tartom a Köszönöm gom használatát, csak megint ott tartok, hogy ahogy olvasom a hsz-eket, ez is fel van magasztalva, mint valami hihetetlen nagy találmány.
november 17, 2008 at 13:46 du.
BoNo – Teljes mértékben egyet értek veled!!!! 🙂
november 17, 2008 at 14:52 du.
külföldön kevésbé, de a magyar szcénában jellemző az, hogy ahova először kerül ki egy friss cucc, onnan trédeli át a többi torrentoldal. ez kiválóan megfigyelhető volt, amikor lekapcsolták egy időre a bH-t, ezzel párhuzamosan pedig haldoklani kezdett a legtöbb tracker felhozatala. ezért fontos, hogy hova kerülnek ki először a cucok, és pont ez az, ami szánalom.
november 17, 2008 at 14:58 du.
Amikor egy időre lekapcsolták a bH-t, akkor a legtöbb tracker is elhallgatott egy időre, a fenn maradók is “befékeztek”, de nem a felhozatal hiánya miatt.
Viszont utánna ugyanúgy beindult a felhozatal, még ha kicsit később is annak ellenére, hogy még nem volt bH.