A PREtorians meglépte azt, amiről a bH-n jelenleg szavazás, és heves vita folyik. Röviden: egy filmből végtelen mennyiségű DVD-rip is jelen lehet az oldalon, vagy nem? Hatással lesz ez a hazai warezra?
A kérdést a bitHUmenen már jó ideje tárgyalják, és a szavazás állása szerint maguk a felhasználók sem tudnak egyértelmű döntést hozni, hogy mi lenne a jobb. Konkrétan erről van szó:
Szerinted korlátozásra kerüljön a szinkronos filmekből feltölthető verziók száma?
Nem, kerüljön ki minden verzió 46%
Igen, de legyen elérhető 700MB-os és 1400MB-os dvdrip is 45%
Igen, de csak egy verzió kerüljön fel mindenből 9%
(Lehet, hogy a nap folyamán még változott a szavazás állása, én a délelőtti állást másoltam ide, maximum 1-2% mehet egyik vagy másik irányba.)
Az egész mögött az áll, hogy manapság igen elszaporodtak a házi, P2P csapatok, illetve torrentoldalak által kiadott, scene kinézetű release-ek. Korábban kevés csapat csinált igazi jó minőségű DVD-ripeket, és nem is volt ezzel baj. Megvoltak a sztenderd csapatok, mindenki tudhatta, hogy amit letölt, az jó, és minőségi munka. A filmek 1, legfeljebb 2 verzióban kerültek csak ki FTP-kre, majd onnan a torrentoldalakra. Az utóbbi pár évben viszont gombamód szaporodtak a P2P kiadások, amik közrejátszottak a tavalyi nagy magyar farewell-ben is. Lassan szokássá vált, hogy minden kisebb torrentoldal kiadta a saját DVD-ripjét egy-egy filmből, amelyet persze össze-vissza tradeltek, és mindenhova felkerültek. Röviden, nem volt becsülete a munkának. Hiába szenvedett egy csapat, hogy minél előbb igazi retail DVD-ről ripet adjon ki, az emberek nem értékelték ezt, és sokan a többi verziót töltötték. Manapság nem ritka, hogy egy nagyobb trackeren egy népszerű filmnek akár 6-7 DVD-rip verziója is megtalálható. A méret és a minőség vegyes. Leggyakoribb az 1, illetve 2 CD-s méret, MP3, vagy AC3 hanggal, xvid helyett néhol x264-et használnak codec gyanánt. Vannak még dual hangos kiadások is egybeégetve, vagy külön hangfájlokkal (ez még a szerenécsésebb verzió). Persze a hozzá nem értések miatt gyakran keverednek a dolgok, és teljesen nonszensz felbontások és tömörítés ráták jönnek ki. (Erről a fikablog-on mindenki olvashat.)
Ékes példája a “relanzeknek” a következő kép:
Azt hiszem, abban mindenki egyetért, hogy a hasonló dolgok eltűnése a torrentoldalakról csak jót hozhat. (Aki nem értené a képet, az eredeti release a Journey.to.the.Center.of.the.Earth.2008.STV.HUN.DVDRip.XviD-HSF volt, amelyet “Rocky” nemes egyszerűséggel újracsomagolt, de még azt a fáradtságot sem vette, hogy átnevezze az .avi fájlt.)
Talán ennek a mára már nevetséges helyzetnek akar(?) megállj-t parancsolni a bH a szabályzat szigorításával. Szép lett volna, ha mint hazai “vezető” tracker utat tud mutatni, és új, kemény szabályzatot vezet be a rend és minőség fenntartásának érdekében. Nem csak “hype” miatt lenne ez jó, reális okai is vannak a rend fenntartásának:
- a kevesebb verzió több seedert és peert eredményez a torrenteknél
- kevésbe szóródnak szét a peerek, tovább van életben a torrent
- garantált minőség
- könnyebb átláthatóság
Sajnos az átlag felhasználók nem látnak a dolgok mögé, ez a szavazás állásából látszik. A PREtorians nem várt a felhasználók véleményére – és szerény véleményem szerint jó döntésként – módosította a saját feltöltői szabályzatát:
XviD:
Egy filmből maximum 2 release lehet ugyanolyan specifikációjú. (Egy 1 CD-s, és egy 2 CD-s release. Két 1 CD-s, vagy két 2 CD-s release már tilos, s törlésre kerül.)
Ha a két feltöltött release közül valamely, vagy mindkettő NUKED, vagy épp inaktív, akkor egy harmadik csapat által elkészített munka feltöltése engedélyezett!
DVD:
Egy filmből maximum 2 release lehet ugyanolyan specifikációjú.
Ha a két feltöltött release közül valamely, vagy mindkettő NUKED, vagy épp inaktív, akkor egy harmadik csapat által elkészített munka feltöltése engedélyezett!
Hozzátartozik még, hogy a trackeren elsőként megjelenő, kiemelt release-ek kivételt képeznek ezen szabályok alól. Ahogy a módosításból látszik, a PREtorians esetében nem csak az xvid-ekre, hanem a DVD-kre is alkalmazzák a szigorítást. Ez is érthető, és szükséges, hiszen a duplikációk másik nagy része a magyar nyelvű DVD kategóriából származik. Általában a megjelenés után hamar kijön egy X verzió, majd később, akár hetek múlva két másik verzió, amelyek nagy dologban nem térnek el. Az extrákat általában mindenki törli, menüvel lehet még variálni, illetve extrém esetben külföldi lemezről átemelik a DTS hangot, ennek mondjuk néha még értelme is van, de legtöbbször egyetlen lényeges különbség a kiadó csapat neve.
Biztos, hogy sok felhasználónak nem tetszenek ezek a módosítások (sem a PREtorians-on, sem pedig ott, ahol később esetleg bevezetik), de idővel talán belátják, és érezni is fogják, hogy ezek a változtatások igazából értük történtek. Érdekes a helyzet, hiszen eddig sokan úgy gondolták, hogy a bH az irányadó, most a PREtorians húzott egy váratlant, és talán a “komolyabb” trackerek követni fogják. Persze kivételek mindig vannak, így várhatóak olyan oldalak, amik majd befogadják a házi barkács release-eket, és továbbra is 6-7, vagy akár több verzióban is fent lesznek a filmek. Statisztikában pillanatnyilag jól mutatnak a számok, hogy sok torrent van fent, de 2-3 hónap múlva bizony sokkal rosszabbul járnak azok a felhasználók, akik ilyen trackeren vannak, hiszen nagyobb az esély arra, hogy a megmaradó peerek szétszóródnak a 6-7 torrentre, míg a “szigorú” trackeren (elvileg) ugyanannyi peer csak 2 torrenten osztozik.
Még egy dolgot várok a szabályzat szigorításától. Ha a vezető trackereken elterjed, talán újra lesz értéke a munkának. Ismét van miért versenyezni a csapatoknak, és talán visszatérhet a “scene” életérzés a kis hazai torrentező társadalomba. Ki tudja, talán még az eltűnt csapatok is visszatérnek az FTP-kre, és munkájuk a torrentoldalakra.
A kevesebb néha több.
február 13, 2009 at 10:15 de.
nincs:
Tényleg? Én ráírtam. Fizikailag. Pont.
február 13, 2009 at 10:17 de.
Nincs:
Ez nálad hasonló lehet, mint a kommenteknél gyakran megjelenő “nekem mindkét hangsáv megy”, “nem viszi a videót”. Attól, hogy egy embernek nem megy, a többi 99%-nak mehet.
február 13, 2009 at 10:18 de.
aa: mi azon a valogatas, hogy fent van 10 ugyanolyan release?
Az angol verziot nem szuri senki.
február 13, 2009 at 11:02 de.
Error nélkül? Akkor mondj egy dvdr és egy dvdíró variációt, amivel ki lehet írni.
február 13, 2009 at 11:12 de.
Nekem is mindig mennek a zso dvd-k. pioneer dvdiro+nero6-os szeria+ dimarson (7eft-os) dvd.
Masik csapat munkajaval vagyok bajba (knig*t).
Timba en szeretem a rls-eid ne erts felre, nem kell kulon csomagolgatni, stb (tudod rarplayer, de nem szeretem) csak elvileg bh lenne a hazai scene.. ezert emeltelek ki pont teged, de nem bantani akartalak ezzel 🙂
február 13, 2009 at 11:13 de.
*tudod helyett tudom akart lenni, sorry. koran van meg.
február 13, 2009 at 11:23 de.
Nem tudom mi a téma, nem olvastam el a hozzászólásokat, a hírhez csak annyit írnék, hogy jól csinálta a preto, de úgy kéne, hogy ha van egy jobb release, akkor azt felrakni a rosszabb helyére.
Magyarul elsőnek felrakni azt a releaset amelyik elsőnek megjelent, de ha 1 hónappal később egy annál jobb minőségű release jön ki, akkor azt engedélyezni és a rosszabbat törölni.
február 13, 2009 at 11:49 de.
@required
p2p-ben foltoltesi sebesseg limitalt az otthoni felhasznaloknal, tarkapacitas nem nagyon, csak embereknek hasznalniuk kene a szabad tarhelyuket megosztasra. Tagok jo resze asztali gepet hasznal (de ha laptopot akkor is van kulso vinyo), 500-750gigas vinyok filleresek, siman lehetne felhasznalok nagy reszenek 200-300giganyi megosztasa.
február 13, 2009 at 12:13 du.
A BD-t mint releast megvédendő, “Rocky ” saját maga írta bele a “bd” betűket, a hivatalos info helyett maga tákolt össze egyet, természetesen lefokozása (feltöltő volt) már megtörtént, további sorsáról a staff dönt…
Teljesen egyetértek, hogy szűrik a dupe release-ket, és mélyen bánt az a tény, hogy mások munkáját igy “lopják” (elég sokan), és hogy pont nálunk, pont most történt egy ilyen csak rátesz egy lapáttal
BD-T moderátor
február 13, 2009 at 12:28 du.
“további sorsáról a staff dönt”
Mintha valami statáriális bíróság (egy kis felsőbbrendűségi komplexussal megáldott) lenne a staff. 😀
február 13, 2009 at 13:09 du.
Am csak gratulálni tudok a Pretoriansnak mert mióta javítják az oldalt egyre jobb és ez is jó ötlet… én Támogatom több oldalt is ezt…
február 13, 2009 at 13:14 du.
Nyilván tenni kell valamit, hogy ne legyen minden filmből 8-10 Release, de ez a 700 és 1.4 gigás verzió túlságosan leegyszerűsített szabály… Ennél ez bonyolultabb kérdés
Ki kéne egészíteni azzal, hogy a köztudottan minőségi munkát végző csapatok munkái felkerülhessenek akkor is ha már túllépnék a limitet!
február 13, 2009 at 13:23 du.
@welt akkor meg szinte ugyanaz lenne mint most, eloszor felkerul a gagyi, aztan a nevesebb csapatok munkaja is, szal semmitse erne. Igazabol nehez lenne szurni, meg mondjuk bh-s upperek velemenyere is kivancsi lennek, eleg sokan csak feleslegesen fizetnek a gigabitet.
február 13, 2009 at 14:15 du.
A normálisabb oldal tulajdonosok összejöttek, és közösen döntöttünk arról, hogy a release készítőket minden oldalon ugyanúgy védjük. Értve itt a 4 órás szabályt, vagy a hamis releasek azonnali szankcióját.
Akik ezzel foglalkoznak, azok tudják milyen bántó, mikor dolgoznak vele, aztán más áthamisítja. Nálunk is voltak problémák belőle, mikor a saját release csapatunk által készített releaset, infóstól mindenestől átírták, és csak hossza huzavona után sikerült fake-vá tetetni. Ebből természetesen kimaradt a bithu, és a pre tulajdonosi gárdája, mert ugye ők mások mint a többi 🙁
február 13, 2009 at 16:21 du.
Már csak az a kérdés mi “nincs” neved, vagy más…..
Sajnálom lehet az előzőt se kellett volna ide beírni….
Baj hogy közösen döntünk kérdésekben….. lehet erről fogalmad semmi “nincs”…..mert ki más is dönthetne egy ilyen kérdésben….
Ez tényleg nem tartozik már rád “nincs” közöd hozzá 🙂
Követendő példa a torrentek nagyobb szűrése, igy tényleg jobban tudnak majd egy egy torrentre koncentrálódni a peerek…
Részemről lezártam, “nincs” több hozzáfüzni valóm
február 13, 2009 at 16:54 du.
talán ha beírnád melyik oldalról és/vagy csapatról van szó talán képben lennénk mi is…
nem a bithut meg pretorianst kell miatta szidni, hanem a saját oldalatokról kiszűrni azokat akik letöltés után át/be/kirarozzák a cuccokat és töltik azonnal felfelé ftpre
február 13, 2009 at 17:06 du.
Talán tényleg jobb lenne ha egy valamiből csak 1-2 verzió kerülne ki. Viszont akkor egyúttal lehetne már a sz@r mozihangos filmeket is ignorálni mert azoknak sincs sok közük a minőséghez. Pl. egy külföldi dvd kép magyar mozihanggal :S Ha már a minőségnél tartunk.
február 13, 2009 at 17:07 du.
Normálisabb oldalak? Kinek mi a normális? Ti mi alapján mondjátok meg, melyik a normális?
február 13, 2009 at 17:32 du.
Bithun még egész jó a helyzet, Ncoreon valamiből 18 féle verzió kerül fel na az durva 😀
február 13, 2009 at 17:58 du.
“Pl. egy külföldi dvd kép magyar mozihanggal :S Ha már a minőségnél tartunk.”
ezeket elég jól jelölni szokták az értelmesebb csapatok, az, hogy te nem vagy tisztában vele az egyéni szociális problémád, a torrentoldalak pont a legsikeresebb filmektől esnének el, elég megnézni a toplistákat, biztos hogy nagy arányban találsz közte kamerás vagy r5 minőségű magyar szinkronos mozifilmet
február 13, 2009 at 18:01 du.
@slider
Természtesen azzal én is egyetértek, ha egy rls anyaga 100%-ban megegyezik egy másikkal, esetleg több másikkal, akkor csak 1 db maradjon.
Viszont ha vannak különbségek pl: az egyik hundub, a másik dual, a harmadik widescreen-es, a negyedik 700 megás stb… akkor sztem nyugodtan maradhatnának, hiszen a kedves user ki tudná választani az igényeinek a legmegfelelőbbet.
“Egy filmből maximum 2 release lehet ugyanolyan specifikációjú.” Na most akkor ez pontosan mit jelent? PL csak 2 db hundub, 2 db dual, 2 db engdub videó lehet ugyanabból a filmből? Vagy esetleg csak és kizárólag 2 db Xvid rls lehet egy adott filmből, az teljesen mindegy, hogy most az egyik hundub, a másik engdub, a többit automatikusan törlésre kerül és az a kettő különböző marad meg, amely hamarabb felkerül?
Valaki kifejthetné nekem ezt a dolgot, számomra egy kicsit homályos. 🙂
köszi!
február 13, 2009 at 18:10 du.
burst:
Köszönöm mester a felvilágosítást. Csak hát eddig is tökéletesen tisztában voltam a megnevezésekkel, jelölésekkel. Nekem a minőségi oldalával van a gondom. Az, hogy sz@r. És mivel itt annyira rámentek, hogy csak minőségi cuccok kerüljenek ki, gondoltam megemlítem, hogy lenne még mit szabályozni.
február 13, 2009 at 18:33 du.
Jó szóljál ott ahol tölteni szoktál, aztán utána majd nekedesik az a többezer letöltő aki ezeket a filmeket tölteni szokta. Tény, hogy van tróger minőség pl hashish, de vannak teljesen élvezhetők is, lumiere,beowulf vagy cinedub.
Ne keverjük már ide a mozis filmeket a retail változatokhoz mert azért a kettő nem egy kategória
február 13, 2009 at 18:52 du.
igen en is nagyon jo otletnek tartom ezt .
Csak akkor jo lenne ha mar a retail verziokat engednek fel es nem a sok kodolt forrasbol keszult szart 🙂
február 13, 2009 at 19:16 du.
@ nincs – hát az elég gáz, ha nem fért rá a Zso release egy DVD-re, nekem érdekes módon kivétel nélkül (Nero Express 8-as verzió)…egyébként Zso nagyon ritkán cseszi el a releaseit (én speciel még nem is találtam rosszat)
február 13, 2009 at 19:20 du.
A feltöltők dolgát nehezítik meg ezzel.. pistike rls-eket szűrjük. okés.. nogroupos fosokat is.. de van pár releaser aki minőségi melókat gyárt… xvid nem érdekel.. én a knightból váltam ki pár hónapjai… évekig melóztam több ismert teamnek.. mégis ha ez a dolog minden oldalon bejön és máshol is átveszik, hiába gyártom a minőségi releaseket és dupe lesz mert pistike meg nogroupos release van belőle akkor baszhatom mert dupe.. lehet faszomszar release van predb-n pre-zve, de az én cuccom tutira kurva jó és működik /eddig egyikre sem volt panasz mert mind tesztelve vagyon nem csak írom hogy tesztelve hanem meg is van nézve/ és gyáriból készült.. értitek a gondot.. predb-n pistike melók is vannak fent, és nem mindig lehet a címekkel játszani hogy az adott dvd ne legyen dupe…:) Sok cuccom van amit ilyen kever fostalicska hangú házifossal dupeoltak.. az én gyári forrásból készült dvd-m ilyen okádék fosok miatt lett dupe.. És dupe.. értitek, elvileg az se mehet majd ki sehová sem.. mert egy fostrágya miatt dupe..
Lehet ez is akkora méretű mint a janika féle shrinkelt okádék csak az én gépem 2 órán keresztül kódolta 9 passos cce-vel a dvd-t hogy ne igénytelen hányás legyen fent a predb-n csak, neki meg elég ovlt 10 perc is, de méret stimmel, menü van, stb..:)
Értitek a dilemmát??:D
február 13, 2009 at 19:31 du.
Én teljes mértékben egyet értek azzal, hogy ne legyen 16 fajta release egy anyagból.
Csak itt azért valahogy 2 dolgot meg kellene oldani.
Az egyik az, hogy melyik release legyen kint?
Biztos, hogy jó megoldás, hogy a leggyorsabb?
Nagyon sok esetben találkoztam már én is az ilyen “pistike-release”-kkel, hát ha ők lesznek a gyorsabbak, akkor nagyjából “fejbe vágtuk magunkat”, mert a minőség az botrányos gyorsasággal fog romlani.
Sokkal hatékonyabb, és jobb megoldás lenne, ha egy dologban összefognának a torrent oldalak, kirekeszteni, megtiltani az ilyen önjelölt, ál-releaser-ek műveinek a feltöltését.
A másik nagy probléma, hogy amíg mi itt beszélgetünk ezekről a dolgokról, addig a torrentezők jó része igénytelenül, nfo vagy leírás elolvasása nélkül csak tölti-tölti az ilyen gagyi anyagokat is, és ezzel csak lehetőséget ad arra, hogy az ilyenek még többet készítsenek.
Csak egy példa, az egyik oldalon volt egy CAM film felrakva, sehol még nem volt (utánna aztán mindenhol).
A feltöltő seedelte szerverről, és az első letöltő sziontén szerverről szedte, és meg is nézte.
A feltöltés után kb. 20 perccel már a torrent commentben írta, hogy le is törölte, mert a hang élvezhetetlenül serceg, hol halk, hol hangos, a nézők köhögése, hangjai jobban hallatszanak, mint a film hangja, a kamera felvétel közben mozgott, így imbolyog az egész film, stb.
Nem törölte le senki ezt a hozzászólást, sőt még páran hasonlót beírtak.
Ennek ellenére vagy 2500-an letöltötték …. No comment
Ráadásul, amelyik torrent oldalon a statisztika fontosabb, nem is nagyon fog ez a kezdeményezés érvényesülni.
február 13, 2009 at 20:00 du.
Zso pro 🙂
február 13, 2009 at 21:04 du.
Ez mind nagyon szép és jó, csak ki fogja ellenőrizni az ellenőrzőket….és akkor visszatértünk a PreDB kérdéséhez, hogy tudniillik, ki és miért pont Ő mondja meg, hogy ez mehet, a másik meg nem…rá kellene jönni már végre, hogy ez nem erről szól, a szar gagyit a tracker moderátorai töröljék, miután megnézték a minőséget (3 db kötelező kép ehhez bőven elég), egyszerű ez, és nem kell ilyen hülye szavazásokat tartani, Scene Torrentes oldalra meg egyébként is evidens, hogy mi kerülhet fel…annyi esze lehetne a bH Feltöltő gárdájának, hogy az ismeretlen cuccokba belenéz, hja hogy ahhoz le is kell töltenie a cuccot a saját gépére, jujj, talán ezt az áldozatot meghozhatná, ha már fizet a SceneFTP-ért is….
február 13, 2009 at 21:19 du.
Bust Kérdésedre válasz
Bd-t egyik operátora vagyok. Sajnos nem lehet szűrni. Még tulajdonos váltás elött beszéltünk pre-vel oda az tette ki pl a release-t az aki készítette. Már hála a nettnek 🙂 sok oldalon közvetlenül maga a készítő pakolja ki, vagy akiben megbízik, ugyhogy nálunk keveset módosítanak. Becsúszik néha egy-egy hiba, de megpróbáljuk korrigálni, a lehető leghamarabb, és ugyan nem látszik, de szankcionálunk.(jelen esetben kizárással) Akik beszéltünk róla nagyrészünk megtalálható a bittorrentportálon.
fikablog:
normálisnak azt hívom, aki nem nézi le a többi oldalt. Vagyunk egy páran akik közösen akarunk valamit adni a felhasználóknak, még ha más oldalról közelítünk is. Vannak akik mereven elzárkóznak. A viszonylag nagyobb oldalak, mint mi is, ugyanabban szenvednek, ha nem nevelsz ki saját csapatot, akkor csak ugyanazok a filmek lesznek az oldalon, amik máshol is. Pont ezért kell megbecsülni a release készítőket.
Más
Nekem személy szerint tetszik, hogy több release-ból válogathatok.
február 13, 2009 at 21:19 du.
DVD+R és DVD-R közt van méretbeli különbség, sztem az a gond (- -os a nagyobb)
február 13, 2009 at 21:37 du.
Zso release-ek nekem is kiférnek dvd-re simán!!
február 13, 2009 at 21:38 du.
@ nincs – válts lemezt
xxK -R Free Space: 4 707 319 808 bytes
xxxxxxxm -R Free Space: 4 707 319 808 bytes
-R(TY) Free Space: 4 707 319 808 bytes
+R Free Space: 4 700 372 992 bytes
Bár tény, néha láttam 4 709es métetűt
február 13, 2009 at 21:43 du.
Aki nem dolgozik, nem is ront el semmit, tehat van Zso fele es mas ugymond nagy nev fele rossz release is.
Ami manapsag megy a relanzelessel, az gyalazat, a baj az hogy pl. lacibol is van mar 1tol 80-ig rilizer.
pityu7 dvdket ad ki, feri1 meg sorozatot rippel. Manapsag divat rilizernek lenni, ez van.
Most nezem hogy bemelegedik a sorom ha nem iszom meg, csa
ui. ja es maximalisan egyetertek a korlatozassal
február 13, 2009 at 22:20 du.
Párszor itt megjelent, hogy a sz@r, dupe, steal rilíz úgyis nukkolva lesz.
Okos dolog, pláne ha az infóhoz nem fér hozzá senki, mert a scene db ugye nem nyilvános, és ez a baj.
Majd ha az nfo-ban ott a link, és látja az admin/mod/letöltő hogy nuked, akkor lehet mit lépni (törölni/bannolni/lehugyozni).
De amíg a releaserek/relanzátorok titkolódznak a scene db-t illetően, addig mi kis mezei pöcsök a csak a szart paskolhatjuk. Siránkozhatunk meg minden, de amíg a scene nem akar megújulni, addig nincs változásra esély, és továbbra is jönnek a pistike32 fosok.
február 14, 2009 at 0:45 de.
Szerintem egyszerű mezei userek nem tudnak, dönteni a megfelelő tudás hiányában, így rábíznám magamat, a staff ítéletére… Csak nagyobbakéra, ahol nem számít a statisztika.. Megítélésem szerint, 700 v 1400mb nem ez a kérdés, hanem bizonyos csapatokat rilizereket számon kellene a staffnak tartania és csak azok kerülnének fel, nah persze más is jelentkezhetne e szűk körbe, de hulladék gyártás után repülne…
És ebből következik, hogy sok féle típus lesz, de csak mind minőségi.
február 14, 2009 at 6:48 de.
csákócsávó:
Hidd el a fele sem vizet ftp-ért csak tradel ncoról,ds-ről stb….
február 14, 2009 at 8:03 de.
Sziasztok!
Én is inkább arra szavaznék, hogy csak 1-2 Release kerüljön fel az épp aktuális trekkerre. Rengetegszer van az is ,hogy az ismert releaserek között is válogatok, ilyen szempontból jobb lenne, csak 2 közül válogatni mint 20 ból.
Timba:
Tiéd mindenféleképpen leszedem, nem is nézem az .nfo-t 😀
február 14, 2009 at 8:37 de.
Szerintem nagyon jó ez a szabályozás. És azzal hogy a Pre**rians vezette be elsönek, talán újra feléled az oldal…
De vannak kétségeim azt illetően, hogy az adott ember aki az adott rlz-t engedi/törli, az honnan fogja tudni hogy az most éppen NUKED vagy sem? Mert azért azt meg kell hagyni hogy nincs mindenkinek predb-hez hozzáférése.
És ebböl fakad a másik gond, hogy ha az adott “ellenörző” “átenged” egy sz.r rlz-t, mert azon elsőre esetleg nem látszott hogy sz.r, akkor máris csak 1 hely marad a jó csapatok munkáinak… Vagy ha mind a két ‘első’ sz.r akkor egysem….
február 14, 2009 at 10:30 de.
@Én
Nah ettől pont nem fog feléledni 😀
február 14, 2009 at 10:59 de.
@Én
ezért lett valahol ugy megfogalmazva ,hogy ha valamelyik nuke lett , lehessen újat feltenni.
Az meg hogy nuke e vagy nem bizonyára tudja az adott staff.
DVD rls ekről meg annyit hogy NEM mindegy hogy DVD-R vagy DVD+R re irod ki. Mivel DVD-R en valamivel több hely van.
február 14, 2009 at 11:13 de.
Ahogy elolvastam (mind a postot mind a hozzászólásokat) szerintem is jó megoldás. De szerintem, hogy ne legyen annyi munka kirakva 1 oldalra, azt lehetne azzal is korrigálni, hogy a meglévő rls teamekből azokat, akik minőséget csinálnak és azokból létrehozni 1 új rls teamet , s nem lenne azzal gond, hogy nem viszi az asztali és, hogy van 4-5 verzió. Szerintem nem az a lényeg alapból, hogy a leggyorsabban kirakd a releaseket(mint pl. Knight, már bocsánat a megemlítésért). Némelyik rls-el több órát, esetleg napot is lehet dolgozni…
Én csak ennyit mondanék. Lehet hülyeséget mondtam sokak szerint(ami biztos), de szerintem 1 korrekt megoldás lenne.
Üdv. Greensky
február 14, 2009 at 12:53 du.
ez mekkora baromság a p2p-nek ez a lényege sok hülye meg túlreagálja
február 14, 2009 at 13:22 du.
Hihetetlen, hogy egyáltalán vitázni kell erről. Külföldön már régóta jól szabályozott módon történik minden. Megvannak a méret, minőség, formátum, kodek stb szabályok, mindenki betartja, és átlátható az egész.
Csak a fostalicska magyar oldalaknak kell ezt is elszarni. Siralmas ez a sok nyomorék. Aki amellett érvel, hogy nincs baj a sok verzióval, annak nincsen agya.
február 14, 2009 at 14:35 du.
Ne már a sok csapat közül szerintem Zso és a Knight eleve a legjobb, illetve ők azok akik a mennyiségből itélve vagy megveszik vagy kölcsönzik a filmeket, tehát eleve nagyon sok pénzt ölnek a dologba…Szerinted majd pont veled, vagy a többiekkel fognak közösködni ez vicc emberek 😀 Pont veletek über 15 éves pistikékkel akik semmit nem vesztek meg csak loptok, átraroztok stb… Fika akárki meg ha látná a párhuzamot akkor nem írna hülyeséget—-Source-L20-Knight…Ha a Source jó volt akkor a Knight is és a Zso és a POK is..ez csak savanyú a szőlő szindróma az ifjú emberkéknek.
február 14, 2009 at 14:37 du.
Hogy mekkora igazad van lolka, kár volt megszólalnod:)
tl:
http://images.netbag.hu/20090214/14361779546.png
február 14, 2009 at 14:58 du.
“Szerintem nem az a lényeg alapból, hogy a leggyorsabban kirakd a releaseket(mint pl. Knight, már bocsánat a megemlítésért)”
Én személy szerint örülök neki hogy kitolják már premier napján a friss megjelenéseket, pár napja mentem le tékába (szerdán) és a tékás nagy bőszen ajánlgatta a friss dvd-ket.. nekem meg már mint fent csücsült a vinyón több órája.. mondjuk ezt nem jelentettem be neki, de nyivlán nem fizetek olyan cuccért jó kis pénzt ami már megvan :).. néha nekik sem úgy jön össze ahogy kéne de aki melózik az hibázik is.. Mivel nem akarnak dupe-ot ezért sietnek.. ennyi a történet:)
Fontos hogy gyorsan kirakd.. meg hogy hibátlanul..
február 14, 2009 at 15:03 du.
Én inkább azokat bannolnám,akik lopják más csapatok munkáit és a sajátjukként teszik közzé.Azokat,akik a régi neves releaseket átrarozva újból kiteszik,persze a saját nevükben,mint ahogy sok régi source releaset saját nevükön kipakoló csapatok szokták,vagy ahogy a mások által szinkronosított komoly terjedelmű releaseket szokták egyesek,ugye kedves greensky.
Kurva ciki .Sok neves team unta meg,hogy fáradtságos munkájukat 15 éves hülyegyerekek sajátjukként tolják ki a torrentoldalakra.
Fikablogger.A Knighttal mi bajod van,azon kívül,hogy a thick szekerét próbálod tologatni (tmnt-patriots,greensky vagy silence,ahogy jobban tetszik -ő már a saját szekerét tolja- bull-asi)?Én már nagyon unom,hogy ezek a csapatok ugyanazt csinálják meg több ,néven több verzióban.
Persze értem én,közös a forrásuk csak utána ne azok az emberek kavarjanak már itt minőségről makogva,akik ugyanazt a régi filmet mondjuk 8 verzióban kiteszik a torrentoldalakon.Az egyik dvd5 a másik ugyanazt angol névvel benne hagyva pár mb extrát,vagy még azt sem,a harmadik divxet,a negyedik divx dualt,az ötödik dvd9-et és mind ugyanahhoz a releaserteamcsoporthoz köthető.
Semmi értelme nincs egy dolgon kívül.Ezek miatt kell ilyen döntéseket hozni,nem azok miatt,akik leghamarabb ,minőségi releaseket csinálnak hétről hétre,hónapról hónapra.
Valahogy a mondandód értelmét veszti így nézve a dolgot,mégis ezeket fényezed.Szíved joga,de az érdekelne,hogy ha a Source jó volt a Knight mitől nem jó?
Neked elmentek otthonról.Vagy csak túl messzire ér a nyelved?
😀
február 14, 2009 at 15:13 du.
Kamu: Ha eleve nem fogod fel akkor nem értem minek szólsz hozzá….Ki írta, hogy pont velem? Lehet dupekat csinálok, mert Thick hamarabb megcsinálja Bull dvd9-eit… Ennyi. Thicket amúgyis nagyobbra tartom mint a Knightot. Gondolkozz logikusabban kérlek. Szerinted a farewellben minden tag abbahagyta a megszűnt teamekből? Biztos vannak olyanok akik nem.
A Zso-hoz hozzászólva. Vele sincs semmi gond. Vannak olyanok akikneka kiírással van gond. Túlírással simán ki lehet írni bármilyen dvd-re úgy, hogy semmi baja. De, ha lehetne választani Knight és Zso rls között, én megvárnám a Zso rls-eket inkább.
)mk(: “Fontos hogy gyorsan kirakd.. meg hogy hibátlanul..” Ez jó lenne, ha hibátlan lenne. Inkább rászánok 1-2 órával többet, de lehet csak 2perc kéne a tökéletes filmért…
február 14, 2009 at 15:30 du.
Thick teamet én alapítottam.. aztán 1 hét múlva otthagytam őket.. volt 1-2 dolog amit a hátam mögött intézett a másik team tag..:) Erről ennyit..:D