Megjelent a hazai torrentoldalakon a Valami Amerika 2. A film elképesztően sikeres – a BitTorrentoldalakon legalábbis biztos. A filmet egyetlen oldalon már több mint 1300-an töltötték le, és a legjobban keresett torrent lett a legtöbb oldalon.
Kicsit körbeszámoltunk a hazai oldalakon, és jelenleg (16:00) 2600-an tölthették le a filmet, és 1600-an jelenleg még leechelik. Hat óra alatt ez nem is olyan rossz teljesítmény (érdekes, hogy az nCore-on még nincs fent a film – vajon direkt? -, pedig az mindkét számot megdobná még egy 1000-rel). Edit: igen, direkt nincs kint, szabályzat tiltja.
A rls kiadói egyébként kiemelik, hogy ha lehetőségünk van rá, támogassuk a hazai filmipart, és moziban (is) nézzük meg a filmet.
Tessek elmenni a moziba! Tamogasd a magyar filmipart
A torrenteknél egyébként a legtöbb hozzászólás dícséri a filmet. A hivatalos bemutató majdnem egy hónapja volt (egész pontosan 2008. december 18-án), így a film készítőinek esetleges “a letöltések miatt nem volt sikeres a film” kijelentését már senki nem fogja elhinni. Ennyi idő alatt egy film ha jó, akkor az kiderül.
Screenshot a rls-ből:
Infó:
Videó: 688×352 | Bitrate: 1650kbps (kamera)
Audió: 128kbps 2.0 MP3 48kHz (mikrofon)
Frissítve – január 23.:
Nos, látható, hogy a Valami Amerika 2 tényleg jó film lett, hiszen az Index-en olvasható, hogy már 5 hét alatt 320 ezren látták a filmet. A első részre egyébként 540 ezren voltak kíváncsiak. Ha minden igaz a DVD kiadásra csak húsvétig kell várnunk.
január 17, 2009 at 23:03 du.
Nem értem. Nagyon nem értem vegyük az Üvegtigris I-II-t vegyük a Valami Amerika I-II-t. Szarok.(pont) értéktelenek, soha nem fogják elérni a film-nek nevezhető szintet. A legutolsó amerikai tinihorror is jobb mint ezek. A legunalmasabb Csehszlovák dokumentumfilm a fű növekedéséről is izgalmasabb. Jobban izgulok, hogy Magdi néninek sikerül-e megsütnie a következő tepsi almás pitét mint amikor meghallom ezeknek a kamerával felvett bohóckodásoknak a nevét!
Várom a negatív megnyilvánulásokat a HSZ-emmel kapcsolatban.
Köszönettel: tibbah
január 17, 2009 at 23:04 du.
Én még az első részt sem láttam, lassan ideje lesz megnézni, hamár ennyien dicsérik.
január 18, 2009 at 1:05 de.
Hát nem arra, hogy éjjel nappal töltögess – pl videotelefonálásra, skype-ra, bármilyen személyes video átvitelre…
január 18, 2009 at 1:20 de.
adikis=chamea, elírtam, bocsi(#51)
január 18, 2009 at 3:12 de.
tibbah
Osztom, részben, szerintem se tartoznak a “jó” filmek közé, csak azért mert magyar, nem fogok pénzt ki adni érte…
január 18, 2009 at 3:20 de.
noob.hu/07/0118/Clipboard02fffffffffffffffffffffffffffffffff.jpg
😉
január 18, 2009 at 7:34 de.
Szép topic…
Volt szerencsém premier előtt megnézni egy nyereményjáték kapcsán a Valami Amerika 2-t. Amilyen szar a magyar filmgyártás, annyira profi munkát rakott fel Herendi Gábor az asztalra. Ez egy szórakoztató film, s abból a 10/10-et hozza maximálisan !
Amikor az ncore-ra felkerült a torrent, örültem, hogy rögtön a torrent hozzászólok 90% már a törlést emlegette és azt, hogy tessék moziba menni megnézni 🙂 Örülök, hogy az ncore-n a dvd megjelenésig tiltott, ezzel is támogatva a magyar filmipart.
Arra azért gondoljatok, hogy maximálisan nem lehet elzárni a csapot a pénz a filmgyártók felől (most ne a Hollywoodról beszéljünk), hiszen ha lófaszt se kapnak a következő film meg se születik akkor.
Hozzáteszem, hogy iszonyat szponzori pénz van a Valami Amerika 2 mögött is. Tisztán egy előző mozi bevételéből nem lehetne filmet gyártani. FŐLEG nem itthon nálunk…
http://www.origo.hu/filmklub/20080611-riport-a-valami-amerika-2-forgatasarol-szabo-gyozovel-hujber-ferenccel.html
“A Valami Amerika 2 számokban
A film összköltségvetése 350 millió forint, amelyből 111,5 millió forintot fedez a magyar állam. A TV2 koprodukciós partnerként vesz részt, a fennmaradó összeget szponzori pénzekből teremtik elő. Ennek ellenére hagyományos termékelhelyezés nem várható, az alkotók nyilatkozata szerint ehelyett a szponzorok “nagyon sajátos, nagyon új módon lesznek benne a filmben”.”
Ezt meg is tartották 🙂 szponzorok igen burkoltan vannak benne, kiemelve pedig csak a stáblistába beépítve.
Summ: tehát aki teheti, itt él vetitési területen, az moziban is nézze meg, hiszen ez a film vászonra termett igazán egy adag popcorn és a nézők nevetése mellett, aztán otthon a CAM-es változaton elevenítse fel az élményeket 🙂
január 18, 2009 at 9:15 de.
Már 2 hete megnéztem a moziban és igen…jó volt! 🙂
Az pedig, hogy mire is való az internet…azt szerintem döntse el az aki használja! 😉 Mindenki kifizeti a havi sávszélt…innentől kezdve viszont ne a szomszéd döntse el, hogy én mire használom. A szolgáltatóm sem szól bele… Arányjavítás mellett a torrentezéssel támogatom az emberi társadalmat! 😀 Akinek ez nem tetszik, az mérgelődjön nyugodtan. A szolgáltatónak reklamáljon, ha szar a nete…a többi előfizető arról nem tehet! (feltételezem azt senki sem gondolja komolyan, hogy bűn lenne kihasználni azt, amit valaki kifizetett)
január 18, 2009 at 11:44 de.
Azért van osztott sávszél kedves Joseph, hogy olcsóbb legyen, azért van az alacsonyabb garantált sávszélesség. Ha neked félretennék pl. Chellon vagy Nordon azt a sávszélességet és nem osztoszkodnátok rajta, az ár a 10x-ese lenne. Azért elő ne add már, hogy a mai gazdasági helyzet mellett egy 20 megás netet kapsz 8000 forintért, mert ez egyáltalán nem igaz. Látom senki sem fizetett még azért, hogy internetet szolgáltasson. Lehet abszolút 20 mega letöltéssel netet venni, csak az nem annyiba fog kerülni, úgyhogy ez nem arra való, hogy fájlt cseréljél rajta.
január 18, 2009 at 12:04 du.
Nekem az a véleményem, hogy attól, hogy egy film magyar, még lehet jó, sőt az utóbbi időkben a már emlegetett Üvegtigris-ek és a Valami Amerika a legjobbak közé tartozik, legalábbis nekem nagyon bejönnek. Érdekel a Valami Amerika2 is, viszont én örülök, hogy le lehet tölteni, mert ha már nagyon nem bírnék várni egy normális verzióra, akkor lehet rávenném magam a cam-esre. Moziba viszont nem fogom megnézni, mint ahogy más (akár külföldi, akár nem) alkotásokat sem, mert manapság már nem lehet előre borítékolni, hogy x film ezért vagy azért megéri a kiadásokat. Szóval nem kockáztatok, ha nem muszáj. Arról hogy támogassam a magyar filmipart, az a véleményem, hogy attól hogy a szándék esetleg nemes, attól nekem nem adnak több fizetést, vagy nem adják a jegyet olcsóbban, tehát a bérek-árak arányának problémája ugyanúgy megvan, tehát még mindig azt mondom, hogy ha tehetem letöltöm, mert itthon kénylemesebb, olcsóbb, és azzal nézem meg akivel akarom (nekem ma már a moziélmény nem éri meg az iszonyat árakat, sajnálom).
január 18, 2009 at 12:39 du.
Elso resz halali volt, moziban neztem meg (volt ra tarsasag), ebbol meg varok egy ertelmes minoseget.
Internetet mindenki hasznalja amire akarja, de ha havi 400-500gigat forgalmazol ne sirjal, ha belimitalnak.
Meg prescot magos p4gyel jartunk ugy, suli vett nagyobb mennyiseget belole, majd mikor elkezdtek fagyni a tulmelegedestol, akkor beszallito kozolte, hogy ha hajtjuk a gepet, akkor tulmelegszik, viszont extrem hasznalatnak szamit, igy nem ervenyes ra a garancia.
január 18, 2009 at 13:06 du.
#51 Ok, nem egy olyan film, mint pl. a Sötét Lovag, vagy Keresztapa 1-3, Halálfutam, de szerintem ez egy nagyon jó vígjáték, az 1 is az volt.
Üvegtigris kevésbé tetszett, de a Valami Amerika 1…nagyon jó volt 🙂 És ez is, nevetsz egyet és jól van, ha pedig valami komolyabb, érdekesebb filmre vágysz, nézd az olyanokat.
január 18, 2009 at 13:27 du.
Chamea:
menj mar el mashova sztrajkolni, mar elegge unalmas.. minden topicban ezt eljatszod, hagyd mar ra, attol hogy hirdeted az iget meg lesz letoltes, lesz torrent, lesz warez…. szval hagyd ra.
január 18, 2009 at 13:38 du.
aki moziba akar menni az megy hiába fennt van ennyi..
január 18, 2009 at 13:42 du.
Az Ncore-on nincs rajta, mert ott tiltó listán van!
január 18, 2009 at 14:18 du.
A világon semmi bajom az nCore-al sőt a legjobb szerintem a magyarok közül.
De most azzal ,hogy tiltó listára teszik sem a magyar filmipart, a magyar gazdaságot ami pedig tényleg fontos lenne nem segítik semmivel. Aki mindenképp le akarja tölteni az kikunyizza egy bH-stól ill. egyéb oldal tagjától vagy megvárja azt a nemtom mennyi időt DVD-ig. Semmi nem múlik azon, ha csak egy oldalon nincs fent a cucc.
január 18, 2009 at 14:29 du.
pontosan
január 18, 2009 at 15:15 du.
@tibbah
ez inkabb igenyessegrol szol. Ha nagyon erdekel fizesd ki a jegyet, menj el moziba, vagy varj meg egy ertelmes minoseget. Tamogassuk annyival a jo magyar filmeket, hogy nem terjesztunk gagyi mozis filmeket.
A magyar szineszek nem milliokert dolgoztak, nem a penzert, hanem az igenyes alkotasert. Tiszteld meg oket azzal, hogy olyan mondon nezed meg, amiben latszik a szineszi jatek, es nem csak egy paca.
január 18, 2009 at 16:33 du.
Mi is tiltjuk a torrent feltöltését!!
január 18, 2009 at 20:28 du.
2009-01-17
12:18:08
TankerTracker en is fenn volt..
január 18, 2009 at 23:45 du.
Könyörgöm ne kattints a nickemre. Mégegyszer mondom ne kattints a nickemre XD
január 19, 2009 at 1:00 de.
“A magyar szineszek nem milliokert dolgoztak, nem a penzert, hanem az igenyes alkotasert.”
A színészek lehet hogy rendesen dolgoznak, de hiába, ha a forgatókönyv pocsék, ötlettelen, semmitmondó, a rendező-producer összes filmje tökegyforma. Ha valakinek nincs mondanivalója, foglalkozzon mással. Amíg ilyen Megy a Gőzös, meg Le a Fejjel, és még sorolhatnám típusú szemetekkel próbálják megmerényelni az emberek maradék idegsejtjeit is, addig nincs mit csodálkozni azon, hogy a magyar filmipar egy csőd.
január 19, 2009 at 12:18 du.
Chamea!
1. 8M-ás ADSL-em van, és 10 ezret fizetünk érte és 3 gép+laptop lóg rajta
2. ha a családom fizet azért, hogy egy bizonyos sávszélet adjanak nekünk, akkor sem a szomszédnak, sem pedig neked semmi közöd ahhoz, hogy mire használjuk! 😉
3. Az pedig, hogy a szolgáltató mit hogyan csinál az SENKIT nem érdekel! Engem is és mindenki mást is az érdekel, hogy amiért fizetünk azt megkapjuk és nehogymár beleszóljanak, hogy mit kezdek vele! Ha pedig nem azért van az ekkora sávszél, hogy fájlcserélésre használjuk, akkor ne adjanak ekkora sávszélt. Ha 4/8/10/20/40M-ás netet árulnak, akkor meg ne csodálkozzanak, hogy fájlcserére is használja az ember. Én arra használom a netet,amire szükségem van. Ha az az igényem, hogy torrentezek, akkor torrentezik fogok…majd én beosztom magamnak a sávszélt, amire előfizetek!
Az a baj ebben az országban, hogy megfordult az egész rendszer…nem az előfizetők vannak a szolgáltatókért, hanem fordítva. Az olyan fajtákkal van a baj, mint amilyen te vagy! Az államnak az előfizetőket kéne védenie, hogy azt kapják, amire előfizettek…korlátlan internetet,amit arra használnak, amire csak akarnak. Legalábbis nem tudok róla, hogy lenne szabályzat arra, hogy melyik internet csomagot mire lehet használni…de ha van, akkor linkeljél már szabályzatot, hogy melyik a skype, msn, p2p-internetcsomag! Köszi! 😀 😀 😀
De ha ennyire a torrentezők ellen vagy, akkor segíts az országnak abban, hogy több legyen a legalitás…intézd már el nekünk, hogy ne kerüljön ennyibe a gáz, ne legyen ilyen arányban a fizetés és a legális film/játék/szoftver, hogy meg tudja venni az átlag ember is. Ha pedig erre képtelen vagy, akkor fogd be a (milliomos) szádat és kerüld el a torrent közösséget. Egyáltalán hogy kerültél ide? jogvédő vagy (akkor inkább dolgozz és keresd a warez siteokat), vagy te is torrentezel (ebben az esetben azt hiszem ez a megfelelő kifejezés a te fajtádra: álszent)?
január 19, 2009 at 14:46 du.
teljesen jogos amit joseph írt. ebbe aki beleköt az mélységesen ássa el magát, mert iszonyat ostoba.
január 19, 2009 at 15:12 du.
Ncoreról annyit, hogy álhiszti az egész valami amerika 2 mizéria, hogy támogassuk a magyar filmipart
Egon.And.Donci.DVDSCR.XviD.Hungarian-x
Casting.Minden.2007.PAL.DVDSCR.Hungarian-x
Majdnem.Szuz.2008.DVDSCR.XviD.READNFO.Hungarian-x
Pekember.2008.DVDSCR.LD.XviD.Hungarian-x
Ez kérdem én mi ha a filmipar támogatása? Valami amerikán kívül minden más magyar filmből kikerült verzió ott van, vagy dvdscreener kimehet cam nem?
január 19, 2009 at 16:31 du.
geciszar a film
nem ertem a felhajtast korulotte
január 19, 2009 at 17:57 du.
@Joseph
Teljesen igazad van!
január 20, 2009 at 9:47 de.
@Joseph
ne kergess almokat. Egyetertek veled, de azt is tudom, hogy egy adsl szolgaltatonak tobb 10ezer 8mbits adslje van, magyarorszag osszes savszelessege sem lenne eleg ra. Csinalj egy szolgaltatot, ami nem korlatoz, biztos lehetsz en is at fogok menni oda, addig viszont csodaorszag helyett marad a mostani.
január 20, 2009 at 11:02 de.
@Joseph, “4/8/10/20/40M” – Azok a szerződés meg ár szerint még mindig a maximum értékek, amit maximálisan lehetőséged van elérni és nem a garantált.
“ha a családom fizet azért, hogy egy bizonyos sávszélet adjanak nekünk, akkor sem a szomszédnak, sem pedig neked semmi közöd ahhoz, hogy mire használjuk!” – Azért lehet köze hozzá, mert előle is elveszed a sávszélességet, mert az a maximum és másnak is joga van használni a maximumot úgy, mint neked. Olvasd el a szerződést: Maximálisan ELÉRHETŐ sávszélesség, nem azt jelenti, hogy garantáltan meg is kapod azt a sávszélességet. Egy garantált 20 megás net még mindig nem annyiba kerül.
@BN – “teljesen jogos amit joseph írt. ebbe aki beleköt az mélységesen ássa el magát, mert iszonyat ostoba.” – Az az ostoba, aki nem olvassa el azokat a szerződéseket, amiket aláír saját maga. Mindent el kell olvasni, a használati feltételeket, ÁFSZ-et meg mindent. Ha meg aláírtad, akkor elfogadtad, hogy az a MAXIMÁLISAN elérhető érték, töredéke a garantált. Ti írtátok alá, ti fogadtátok el, ott van valamelyikőtök neve a papír alján, akkor került oda, mikor kötötték a netet, vagy tévedek?
január 20, 2009 at 13:15 du.
Chamea! Már bocs, de rajtad már csak röhögni tudok! 😀
“Azért lehet köze hozzá, mert előle is elveszed a sávszélességet, mert az a maximum és másnak is joga van használni a maximumot úgy, mint neked.” Tudom mi van benne a szerződésben! Ha pedig miattam nem kapja meg a szomszéd az elérhető maximális sávszélt, akkor menjen a szolgáltatóhoz reklamálni és engem hagyjon békén. Én IS fizetek azért,amiért Ő és forditott esetben szerinted ŐT érdekelné az ÉN gondom? Biztosra veheted, hogy NEM, mert Ő dönti el, hogy mire használja az internetet, amiért Ő fizet és nem a szomszéd! Azt meg tudom érteni, hogy osztott a sávszél meg minden (szakmabeli vagyok…ismerem a technikai hátteret), de itthon előfizető vagyok és nem szakember…szóval nem érdekel, hogy a szolgáltató mit hogyan merre meddig csinál. Ha nem menne rendesen a 8M-ás csomagom, hanem csak 4 körül menne, akkor visszaváltanék arra…mert nem szokásom feleslegesen fizetni. Ismétlem….nem érdekel a MAXIMÁLIS szó a szerződésben,mert tudom mit értenek alatta. Ha te innen közelíted meg, akkor én meg amonnan…szerinted hány szélessávú előfizető lenne, ha a többségnek nem menne csak a garantált sebességen? Őszintén megmondom neked….nem érdekel sem a szomszéd nyomora, hogy csak a garantált sebességet kapja meg miattam, vagy a szolgáltató nyomora, hogy nincs akkora sávszélje, mint amennyit kiad az előfizetőknek. Engem CSAK az érdekel, hogy én mit fizetek és abból mit kapok meg. Ha téged az érdekel, hogy a szomszéd nem tud torrentezni, ha te is torrentezel, akkor csak sajnálni tudlak! 😀 Mert attól, hogy te nem teszed, a szomszéd attól még fog!
sz!
Ismerem az adsl technikai hátterét… 😉 De mint előfizető nem fog érdekelni…ha nem kapom meg a maximális sávszélt (vagy ahhoz egy közeli értéket), akkor visszaváltok egy másik csomagra. Nekem nem kell szolgáltató…csináljon az, akinek van pénze hozzá! 😀
január 20, 2009 at 13:28 du.
sajnos az internetszolgaltatok erosen ferditenek. Nem ostobasag ezt benyalni szvsz. Mindenhol van aprobetus resz.
január 20, 2009 at 15:57 du.
@Joseph
8mbit sehol sem ment, ezert t-izet meg is buntettek. Sok helyen, kozponttol tavolabb, 8mbites adslbol megy 4mbit (ne feledd 8mbit elvileg 1megabyte/sec lenne). Sok internet szolgaltato nem enged lejebb valtani huseg lejarta elott. Cegnel ez van, evente uj szerzodest kotunk, lemondjuk a regit, igy kocsog internet szolgaltato a legkevesebbet keres rajtunk.
Upcnel a felet garantaljak neked, sosem volt meg upcm, ha lenne, es korlatoznanak, akkor elvinnem ugyvedhez az szerzodest, dolgozzon meg az altalany dijaert 😀
Allam persze, hogy a szolgaltatot fogja tamogatni, mivel te fizetsz 20% afat, a szolgaltato meg 66 fajta adot, alkalmazottai ugyszinten.
január 20, 2009 at 19:08 du.
8mbit dsl sosem lesz 1mb/sec, nézzetek utána a dsl felépítésének és rájöttök, hogy 800-850kb/s kb a plafon ami kihajtható, a többi elveszi a kommunikáció
január 20, 2009 at 20:28 du.
800kB/s lenni is szokott (közel vagyok a központhoz),amikor letöltök teljes sávszéllel. Amúgy meg Inviteles vagyok már pár éve és mivel már lejárt a hűség, ha jönne a 4M-ás sebesség a 8 helyett, akkor meg is lenne a váltás azonnal…
január 20, 2009 at 21:56 du.
@Joseph – “Chamea! Már bocs, de rajtad már csak röhögni tudok! ” – A te hozzászólásaidon meg sírni kellene, nem röhögni, olyan siralmasak. Hogy valaki nem olvassa el azt a szerződést, az még hagyján, de hogy valaki ezt férfiasan és büszkén fel is vállalja, az már a no comment kategóriába sorolható – tudod, az én gondolkodásmenetem az úgy zajlik, hogy elolvasom a szerződést és ha valamelyik pont nem tetszik nekem, nem veszem igénybe a szolgáltatást. Ennyi. Meg kellene a többi magyar barátodnak is tanulni azt az elvet, hogy mielőtt az aláírásod rákerül valamire, elolvasod azt, ami a papíron áll.
január 20, 2009 at 22:00 du.
@Chamea, grat. Szinte minden cikknél írsz valamit, amivel körülbelül senki nem ért egyet, de te mégis kitartasz a saját véleményed, igazad mellett. 🙂 Ez korrekt dolog. Bár néha érdemes lenne leírni a következő mondatot: “Bocs, tévedtem, igazad van, hülyeséget írtam.” Nem mindig neked van igazad.. 😉
január 20, 2009 at 22:03 du.
Jah, egen, A TV ügyvédjének a műsorvezetője csinált 1x egy ilyen tesztet:
A stúdióba belépéskor mindenkivel aláíratott egy szerződést, ami állítólag a felvételre vonatkozott. A jókora többség(majdnem szinte mindenki) által aláírt papíron az egyik pont a következő volt: “A stúdióban levegőt venni tilos.”. Ennyire figyelünk oda, ez van az internetszolgáltatókkal is.
január 20, 2009 at 22:04 du.
Jah, igen, Az MTV egyik műsorában a műsorvezető csinált 1x egy ilyen tesztet:
A stúdióba belépéskor mindenkivel aláíratott egy szerződést, ami állítólag a felvételre vonatkozott. A jókora többség(majdnem szinte mindenki) által aláírt papíron az egyik pont a következő volt: “A stúdióban levegőt venni tilos.”. Ennyire figyelünk oda, ez van az internetszolgáltatókkal is.
január 20, 2009 at 22:50 du.
Chamea! ezekszerint neked nem tetszik egyik internetszolgáltató sem…de akkor mond már meg hogyan is írsz ide? 😀 csodálkozok, hogy a szüleid nem sírtak, amikor először el tudtad mondani a véleményed valamiről….xDD szánalmas vagy…a saját elvakult véleményedtől nem látod az igazságot!
Egyébként 1. ki mondta, hogy nem olvastam el a szerződést, 2. és ki mondta, hogy nem tetszik valamelyik pontja? gyk (alias Chamea) kedvéért újra leírom…nem érdekel az a pont, hogy maximális sávszél…ha nem adnának megfelelő sávszélt nekem, akkor másik csomagot vennék igénybe. De mivel megkapom a maximális (már amennyit ki lehet hozni egy 8M-ás netből) sávszélt, ezért miért is lenne gondom vele? Ugye nem áll szándékodban megmagyarázni nekem, hogy miért is nem jó nekem ez az szerződés? 😀 (csak megjegyzem, hogy ugyan nincs semmi gondom a netemmel, de ha lenne is, akkor itt nálunk csak egy másik szolgáltató van, az pedig ugyanezért a pénzért 2M-ás netet kínál…szóval a szolgáltatóváltás lehetetlen)
Ugyanakkor…mindenhol vannak apróbetűs részek. A gyógyszereknél is a mellékhatások…gondolom akkor nem veszel be semmilyen gyógyszert sem…:D Állítólag a mobilok rákosodást okoznak, szóval gondolom az sincs neked,mivel nem tetszik neked ez a mellékhatás…:D 😀 már tudom honnan szabadultál…amish xDDD Basszus…de jót röhögök rajtad! xDD Nem gondoltam volna, hogy ilyen sötét emberek is képesek használni az internetet. 😀 Ember vagyok…tévedni pedig emberi dolog. 😀
január 22, 2009 at 12:39 du.
Máskor ha az én nevemben szeretnél írni, a nevem kezdőbetűjét légyszi nagybetűvel írd! Kevésbé feltűnő. Thnx
január 22, 2009 at 16:04 du.
@re, te aztán nagyon okos vagy, bakker XD Ha kitiltod, nevet vált, te vagy gyikarc. Leírta, hogy mennyire ostobák vagytok, a szolgáltatónak joga van korlátozni.
január 23, 2009 at 22:11 du.
Heló!
Igen, van maximális, amit nem garantálnak, de általában el lehet érni.
Igen, lehet korlátozni, de nem jellemző.
És ha attól lesz a szomszédnak lassabb az internete, mert Én töltök, akkor valami nagy baj lehet odaát.
Az előttem szólónak pedíg igaza van, ha kifizetem, akkor arra használom, amire akarom.
A Valami Amerika, és a többi magyar film pedíg nem “nagy szar”, hanem esetleg neked nem tetszik.
Ha pedíg nem tetszik, akkor ne így kritizáld mások kemény munkáját.
A torrentezéssel pedíg nem lehet mit kezdeni, kevés a pénz, magasak az árak. (Bár azért elég dúrva, hogy valamit kiadnak, és másnap (ha nem aznap, vagy előtte), már fönt is van a neten, de Én sem szólhatok semmit, Én is torrentezek.) 🙂
január 24, 2009 at 13:07 du.
én láttam a releaset, de elmegyek és megnézem moziba, mert barátnőm még nemlátta 🙂 bár azért kiváncsi lennék a moziból mennyi jut a készítőknek ^^
január 24, 2009 at 18:03 du.
Hurrá! Húsvétkor lesz DVDrip :))
január 24, 2009 at 20:14 du.
Jaja, én is asuska majd holnap reggel azzal kezdem. Elolvastad a btk-t is,gyikarc, mielőtt ilyet írsz? Idézem:
Rágalmazás:
179. § (1) Aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával 134 vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást
a) aljas indokból vagy célból,
b) nagy nyilvánosság előtt,
c) jelentős érdeksérelmet okozva
követik el. ”
Tehát ip-d alapján be leszel azonosítva és 2 évig börtönben leszel. Nagyon fogunk sajnálni.
február 7, 2009 at 9:31 de.
Nekem nagyon tetszett!!! egyre jobbak a magyar filmek!! és fantasztikusak az alakítások benne!!
a karakterek egyszerűen hihetetlenek!! és a zenéje….. a lagjobb!!!
nekem az egy is tetszett mert iszonyat nagy poén hogy a csávó ért mindent és kinyalják a seggét fölöslegesen de a kettő …… ez hihetetlen
nagyon el lettt találva !!!!
szép volt!!!4