A BitTorrent vállalat összefogott két meghatározó online játék disztribútorral, hogy a technológiáját felhasználva gyorsítsa a különféle játék kliensek és javítások terjesztését. Az együttműködéssel a BitTorrent Inc. egy újabb piaci szegmenst – online játékok – hódít meg, a kiadók pedig sávszélességet takarítanak meg, így a költségeik kisebbek lehetnek.
Nem is olyan régen mi is írtunk róla, hogy az EA a Warhammer új verziójánál használta a BitTorrent technológiáját, bár az még nem volt “hivatalos” együttműködés. De jól látható, hogy a trend változik, egyre többen használják az új protokollokat.
A BitTorrent Inc. a mai napon jelentette be, hogy a DNA szolgáltatást fogja használni az Aeria és az IAHGames játék klienseinek és patcheinek terjesztésére.
Eric Klinker a BiTtorrent Inc.-től elmondta, hogy a vállalat nagyon büszke arra, hogy vezető online játékok kiadásában működhet közre.
A DNA technológiának hála a játékosoknak nem kell félni, hogy az esetleges frissítéseket, javításokat későn kapják meg.
(via torrentfreak)
ui: sct is back!
szeptember 15, 2008 at 21:02 du.
alapvetően aljasság még a szervereken és sávszélességen is spórolni egy fizetős játéknál a vásárlók költségére (mivel egyre népszerűbb a forgalmi korlátos net előfizetés, így egyre többeket érinthet kellemetlenül), és ezt óriási korszakalkotó újításként hirdetni
szeptember 15, 2008 at 21:11 du.
WoW osidoktol p2p kuldi a patcheket
remelem a wtlk is letoltehto lesz 🙂
szeptember 15, 2008 at 21:17 du.
WoW ősidőktől genya, alattomos függőgyár, blizzardnak fizetni kellene a tb-be néhány milliárd hozzájárulást a sok függő kezeléséhez
szeptember 16, 2008 at 6:06 de.
kiváncsi leszek hogy milyen játékoknál fogják alkalmazni
a wowról meg annyit hogy ha valaki nemtudja hogy hol a határ akkor szenvedjen, nekem is van pár ismerősöm aki minden nap 22-06ig wowzik.. 😀
szeptember 16, 2008 at 15:17 du.
vagy épp linage-ezik, bár szerény véleméynem szerint egy szar játék de hát meg is bukott 🙂