Csak a szokásos, hírek információk a hazai bittorrent oldalakról.
- Az egyik legjobban várt információ morzsa talán a bH oldalán található számláló, és loader gif. Jelenleg 35%-on áll, mindenki reménykedik, hogy hamarosan feljebb is kúszik. Ha még emlékeztek rá, a korábbi lefoglaláskor is ilyen százalékos kijelzés volt.
- A Majomparadé állítólag fejlesztés miatt áll, egyes hírek szerint viszont inkább valami staffon belüli probléma lehet a gond. Az oldalnak anno már meggyűjt a baja egy felhasználójukkal, aki folyamatosan fenyegette őket. A legújabb információk szerint most a staffon belül egy ehhez az ügyhöz kapcsolódó széthúzás van, és ezért áll az oldal. Egy biztos, 2010 (sem) a Majomparadé éve. Mi mindenesetre azt kívánjuk, minél előbb rendeződjön az oldal helyzete, leginkább a felhasználók miatt.
- Az EVO egész jól összeszedte magát. Már több mint 10 ezer felhasználó regisztrált az oldalra a freeleech ideje alatt. A peerek száma is már rendre meghaladja a 8-9 ezret. Jelenleg az első ezer torrenthez még 200 hiányzik, de ha ilyen ütembe töltik fel a torrenteket nem kell sokat várni rá. Mondhatjuk, hogy az oldal a lehetőségekhez képest túlélte a razziát.
- Szintén jó úton halad a 1st. A hó első napján a kapcsolatok száma náluk átlépte a 100 ezret, ami nem kis teljesítmény. Azért, hogy a felhasználókat tovább buzdítsák, 2 napig freeleech-et tartanak, ha a peerek száma eléri a 150 000-et. (Jelenleg egyébként 80 ezer körül jár, az oldalon több mint 72 ezer felhasználó, és 33 ezer torrent van – bár utóbbinak egy jó része inaktív.)
- Összekapta magát a Pirate Day is. Bár pontos statisztikák nem állnak rendelkezésünkre, de szemmel látható, hogy szép számmal vannak az oldalon seederek és leecherek. Friss torrentek is szép számmal kerülnek fel. A site-ra egyébként még mindig szabad a regisztráció, és a letöltést sem számolják el.
- Nem elérhető a BitGate elköszönő oldala, így nem tudtunk meg új karaktereket az általuk támogatott helyettesítő oldal címéből. Egyesek szerint már csak akkor térnek vissza, ha kész az oldal, míg mások arra tippelnek, hogy értesítő emailt kapnak majd a volt tagok. Korábbi állítsuk az volt, hogy a felhasználók választhatnak az adatik átadásáról náluk, így feltétezhetjük, hogy lesz még BitGate-es oldal.
- A BG U (a nem hivatalos BitGate folytatás) is szép lassan fejlődik. A napokban egyre több funkció lett elérhető, rengeteg anyagot töltöttek fel emellett a wiki-be. Jelenleg a maximum felhasználói létszám elég csekély (2000) de még nem telt be. A torrentek száma is lassan, de gyarapodik, már a bűvös százat átlépték.
augusztus 5, 2010 at 19:34 du.
Hy nem tudja valaki hogy lehetne elérni a Bihtu IRC szobát? nem nagyon vagyok otthon az IRC-ben.
augusztus 5, 2010 at 19:39 du.
marko for slotakia
jó értelemben de így jöjjön be a további pesszimista jóslatod is.
60%
augusztus 5, 2010 at 19:40 du.
Sztem csak nagyon keveseknek van meg az irc invite kód.
Nc-n meg tényleg volt egy kis kiesés, de csak rövid időre. Ezt írták:
“A trackeren munkálatok folytak, folynak. Emiatt lehetnek kiesések, mint ahogy most is nemrég volt.
Türelem.. “
augusztus 5, 2010 at 20:02 du.
kuki: ircnetre felmész és elküldöd a botnak az invite parancsodat. másképp úgysem fogsz bejutni, ha tudod az invite kódot akkor meg bejutsz
augusztus 5, 2010 at 20:04 du.
Kíváncsi vagyok, hogy a BH-n megállítják-e majd a számlálót 99%-nál. Akkor lesz csak F5 nyomkodás. 🙂
augusztus 5, 2010 at 20:14 du.
65%
augusztus 5, 2010 at 20:17 du.
@ genzowa 2010. August 05. 20:04 :
DoS “tesztüzemnek” az sem rossz! 😀
augusztus 5, 2010 at 20:48 du.
@genzowa iMacros add-on letöltéseket kéne monitorozni:)
augusztus 5, 2010 at 20:51 du.
Honnan lehet invite kódot szerezni?
augusztus 5, 2010 at 21:09 du.
aki sokat/mindent loggol, annak meglehetnek a kódjai….
hmm: lépj be a bh-ra az accountoddal és ott a chat/irc menüpont alatt iírja, hogy hogy tudsz csatlakozni az ircre, melyik szerverre csatlakoz fel és ott kell beírni a /invite <>-ot
augusztus 5, 2010 at 21:27 du.
kösz, bár ez most nehézkesen menne 😀
augusztus 5, 2010 at 21:30 du.
annyira nem
de visszadob….
augusztus 5, 2010 at 21:38 du.
mi a bhbot neve?
augusztus 5, 2010 at 21:56 du.
Az invite kód és a passkey nem volt “véletlenül” azonos? Passkeyt ugyanis könnyebb lehet “megtalálni” sok usernek.
augusztus 5, 2010 at 22:00 du.
Nem igazán értem a kíírást a bithumenen Elmagyarázná valaki? Hova kell belépni?
augusztus 5, 2010 at 22:05 du.
TheElf: Nem azonos a kettő. De ez logikus.
augusztus 5, 2010 at 22:40 du.
Hi!
Akkor most, ha eléri a bH a 100%-os, akkor a régi adataimmal be sem tudok majd lépni? mert ez a bH bot fingom sincs, hogy micsoda.
Köszi
augusztus 5, 2010 at 22:46 du.
c3po 2010. August 05. 22:40
De, az oldalra be tudsz majd lépni, csak IRC_RE NEM TUDSZ MENNI MOST.
augusztus 6, 2010 at 3:57 de.
129# Balu 2010. August 05. 14:41 :
Peti nyert 🙂
Ha már itt tartunk nincs valakinek bithorlo-ra?
*****
Ejha főnök, bitorolni akarsz? 😀 Azt ugye tudod, hogy meghívós… Majd írj légyszi a szokásosra.
Azt mondjuk tudd, nem tutira írok választ rögtön. És a többi pár embernek is szól…
(Már látom is hogy megint belém fog valaki kötni… Légyszi ne, hagyjatok. Nekik segítek mert tényleg normálisan írtak, nincs velük gond, van elég valós problémám is. Nekik meg ha segítek, az miért gond…)
Épp, NEM normális időpontban melózom, na meg ez a mobilnet… Na de, működik! Végül is… 🙂
Xal, Balu! Bekaptam egy melót, most épp vodanettel “száguldozom” =)
Nincs vele gond, de mire összehoztam ezzel a satnya géppel… a lényeg, megjött a mailod is, épp nézem…
Hirtelen itt írok választ, ne haragudj, mert még vannak gondok a géppel, szakad mindig a modem…
Legutolsó nekem kiküldött leveled olvasd:
1; Nem hiszem hogy lesz.. 🙁 Az elmúlt 6 év alatt volt már ilyen helyzet, akkor sem volt… De ha minden úgy tér vissza, ahogy volt, akkor akad még 🙂 Feltéve, ha nyitva lesz a lehetőség, mert ez sem mindig van ugye…
2; Kigondoltam igen, fájdalom és problémamentesen megoldjuk, szerintem még ma délután kereslek téged is. 🙂 Bár inkább estét írok, le ne tépd a fejem 😀 nem tudom mikor végzek a beszerelésekkel…
3; Nem siettetsz, nyugi van. 🙂 Úgy is pötyögök mindenkinek, ahogy tudok… Az picit visszatartott, amit írtam neked, tudod a fiókom csesztetése valaki(k)től 🙂
Szóval mail dob, a többiek akik írtak nekik is megy ma üzi, Temes-nek meg külön üzenem, hogy ritka meglepően rendes ember, és bár elvileg visszalépett, pont emiatt fogok még írni.
Ui.: Ma egyik oldalon sem nyitott ki free regi, a bitzone viszont a másik 10 oldal mellett még nyitva van;
Engem is meglepett hogy még mindig…
További minden jót mindenkinek, építsétek a közösséget 🙂
Chamea meg írhatna többet is… 🙂
augusztus 6, 2010 at 4:02 de.
170# DragonAir 2010. August 05. 22:46 :
c3po 2010. August 05. 22:40
De, az oldalra be tudsz majd lépni, csak IRC_RE NEM TUDSZ MENNI MOST.
Az IRC régen ment az Opera beépített csevegő kliensével. Ami jó is volt, mert elérhetők voltak.
A “másik”-kal az volt a gondom hogy még külön progi is kellett volna, stb… Na köszi 🙂
Bár Ők végülis megoldották másképp. Szerinted a BH irc elérhető lesz Opera (beépített kliense) alatt majd újra?
augusztus 6, 2010 at 4:28 de.
126# Chamea 2010. August 05. 14:30 :
Jól elvagytok, ahogy látom.
*****
El, mert elolvastam a szponzorlinket:
Sponsor 2010. August 03. 17:49 Szoptatás
És ebből kiderült, ha szop*s van, erős leszek 🙂
Na de hallod, bár sok mindenben nem értünk egyet… Veszekedés még nem volt kötünk mondjuk.
Viszont azt látom, sok törvény és paragrafus között otthon vagy. (Ha meg azért, amire itt sokan tippelnek, akkor **** 😀 )
Majd dobj már légyszi egy üzit a ramirez[at]mpp.hu-ra kérlek, lenne pár kérdésem.
Végül is annyit szeretnék megkérdezni, hogy ugye jelenleg az a baj(od???)a a PRO-ART-nak,
hogy a torrent ugye nem csak le, hanem feltöltés, megosztás is. Ez, rendben is van, tényleg így van….
Aztán ugye van egy olyan pont a rendszerben, tegnap átolvastam, ami kimondja, hogy az “egész” cucc egy “részletét” sem lehet FELtölteni, megosztani. Ez is rendben van, bár itt sokan jöttek azzal, hogy “értelmetlen” adatkupac ment ki, mert nem az “egészet” osztották vissza. De valamilyen részletét, igen…
Szóval lennének kérdéseim. Semmi komoly. Azt már megnéztem, hogy az az “értelmetlen” adatkupac is visszaállítható egy töredékig, ergo innentől tényleg okozhat gondot. Bár ez most nem érdekes…
Amit kérdezni szeretnék tőled:
Mi a helyzet, ha egy olyan P2P torrent változat alakul ki, ahol nincs központi szerver? Nem lesz mit lefoglani.
Mi lesz, ha ez a decentralizált rendszer, még titkosítást is használ?
(Mert rendben, meg tud(tok/nak) lőni, ha mondjuk bevezeti(te)k a szolgáltatói korlátozást…
Nem valószínű, hogy ez bejöjjön ebbe az országba, de általában a magyarok azok, akik minden sz*rt némán tűrnek… És bocs ha az valakinek nem tetszik, de így van.)
Akkor mi lesz? Szóval lenne pár kérdés, ha gondolod, írj. Köszi előre is. (Csak jelezd a fejlécben, vagy valahol, hogy Te vagy).
augusztus 6, 2010 at 7:47 de.
Tudom engem kérdezel, de azért válaszolok Oszi
“Mi a helyzet, ha egy olyan P2P torrent változat alakul ki, ahol nincs központi szerver? Nem lesz mit lefoglani.”
Ilyen nem lesz. Mindig kell szerver, hogy legalább az első peert megtaláld. Onnantól persze lehet már decentralizált, de központi szerver mindenképp kell. (na jó, helyi hálón nem, de az mind1).
“Mi lesz, ha ez a decentralizált rendszer, még titkosítást is használ?”
Mivel nincs “ez”, ezért a semmi titkosítva sem lesz.
A lényeg, hogy az illegális fájlcsere mindig büntetve lesz. Ha nem lenne, akkor Magyarországon nem jelenne meg új mozifilm. Tehát a legtöbb ember érdeke, hogy legalább 2-3 évente legyenek lefoglalások.
augusztus 6, 2010 at 7:55 de.
Oszi 2010. August 06. 04:02 :
Nem tudom, passz… Igazából nem szoktam én IRC-zni, valamikor régen, kb. 7-8 éve, még a céges intraneten belül csináltam, de amúgy sehol máshol. Csak válaszoltam egy kérdésre, ennyi! 🙂
Üdv, Dragon!
augusztus 6, 2010 at 8:06 de.
majomparade online
augusztus 6, 2010 at 8:29 de.
Nem ismerem az Opera kliensét, de ha tudsz csatlakozni ircnet szerverhez, akkor működnie kell.
augusztus 6, 2010 at 8:59 de.
Kedves Buza árpád, ha te az a Buza Árpád vagy aki a Proart nevében küldözgeti a leveleket, akkor légyszives válaszolj arra, hogyan lehetnek ezek a torrentek jogsértők:
Armin_Van_Buuren_-_A_State_of_Trance_445_(DI.FM)_25-02-2010-TT
Arnej_-_Coldharbour_Day_2010_(AH.FM)-29-07-2010-TT
Coldharbour_Day_2010_Pack-TT
VA-CD_Club_Promo_Only_August_Part_1-2010-B2R
helyhiány miatt a többit nem másolom. Illetve a kedves proart honnan tudja, hogy ezek a torrentek valójában jogsértő tartalmakhoz mutatnak. Letöltik őket? Az nem jogsértő?
augusztus 6, 2010 at 9:15 de.
Hol van az az invite kód? 😀 Mailben küldték még regeléskor vagy mi. Csak kérdezem, nem érdekel az irc.
augusztus 6, 2010 at 9:27 de.
Az invite kód az oldalon elérhető bejelentkezés után, de aki már járt ircen, az a logban jó eséllyel megtalálja.
augusztus 6, 2010 at 9:49 de.
Légyszi fejezzétek be a meghívó kéregetést, cserélgetést, ennek itt nincs helye. Mindenki kapott már infót kommentekből, hol, kinél lehet érdeklődni. Aki meg lusta visszagörgetni kicsit a kommentboxtól, az meg sem érdemli. Úgyhogy a “hol találok egy elérhetőséget?” kérdést is mellőzzük. Köszi.
augusztus 6, 2010 at 10:21 de.
Buza Árpád: A wiki és különböző egyéb oldalak tartalma szerint a mozifilmek zöme a moziban kb 1,5-2*-esen térül meg. A jobb filmek, amik tényleg megérik a mozijegy árát, azok 3-4*-esen is.
Ennek tekintetében balgaságnak tartom az állítását. Ez az üzlet már így is bőven megéri, és ebben még nincsenek benne a DVD-k, Blu-Ray lemezek, és a filmmel kapcsolatban legyártott megannyi gagyi és kevésbbé gagyi cucc, amik után a gyártók ugyanúgy jogdíjat fizetnek.
A másik fele: Az internet okán egyre több előadó választja, hogy ő inkább ingyen elérhetővé teszi a műveit (vagy nem teszi) az internete, és a bevételét koncertekből szedi össze. Mivel ez a tendencia növekszik, kijelenthető, hogy a piac szűkül. Ezt egy valamire való mamutvállalat úgy reagálja le, hogy elkezdi az ágazatot leépíteni, amjd -ha kell- meg is szünteti.
Személyes meglátásom szerint a kiadók a csökkenp keresletet a kiadott termékek mennyiségével kompenzálják, ami a minőség rovására megy, ami megint csak a kereslet rovására megy, mert ki az a hülye, aki megveszi az egész lemezt, ha azon csak 2 hallgatható track van?
És a harmadik: Miért vezetik félre a kiadók a kormányokat és mindenkit? Úgy állítják be ezt az egész kalózkodást, mintha annak nemlétével számottevően növekedne a kiadók, szerzők bevétele. Nem hiszem, hogy önök nincsenek tisztában a ténnyel, miszerint a torrentezők 85%-a akkor se venné meg az adott tartalmakat, ha nem volna alternatív beszerzési forrás.
Vagy az a baj, hogy mostmár a kalózkodáson keresztül se kerül a kiadókhoz annyi pénz, mint annak elötte? Mert ugye a kalózkodást is a kiadók találták ki, hogy azoktól a vásárlóktól is pénzhez jussanak, akik bolti áron nem vennék meg. Mint ahogy anno decibel a nagy kalózokat is országok béreltek fel, hogy a másik ország hajóit fosztogassák…
Szóval nem értem… vagy az emberek tényleg ennyire hülyék lettek, hogy ezt a maszlagot le lehet nyomni a torkukon? Ennyire kiábrándító lenne a helyzet? És ezt itt, mint magánembertől is kérdezem. Olyan nehéz elhinni, hogy a havi 80-ból tengődő családapa nem fog akkor se moziba menni és DVD-t meg CD-t venni, ha nem tudja a piacon bezerezni “ezresé”?
augusztus 6, 2010 at 10:37 de.
Majomparádén a staffban superdav nevű moderátor okozza a gondokat, remélem hamarosan kikerül onnan.
augusztus 6, 2010 at 11:13 de.
Hello én az anno darkside megszűnésével vettek át bh-ra akkor nekem van ilyen kódom ?
augusztus 6, 2010 at 11:32 de.
Mindenkinek van kódja.. de, ha anno nem használtad, akkor majd akkor fogod megtudni, ha elindulj az oldal teljesen, és elérhető újra az a menüpont. Bár szerintem célravezető lenne talán, hogy elérhetővé tegyék valamilyen formában az usereknek , hogy megtudják a kódjukat…
augusztus 6, 2010 at 12:20 du.
# anyukad 2010. August 06. 10:37 :
Majomparádén a staffban superdav nevű moderátor okozza a gondokat, remélem hamarosan kikerül onnan.
Te olyan informált vagy látom,mint az újszülött a szülőszobába:)
augusztus 6, 2010 at 12:34 du.
[nCore] Error 503 Service Unavailable
🙁
augusztus 6, 2010 at 12:42 du.
de a mag tracker-e megy
augusztus 6, 2010 at 12:42 du.
most mér az oldal is 😀
augusztus 6, 2010 at 13:38 du.
@186 teszt: Ez jó volt 😀 😀 ,és ha már olyan jól vagy informálva mint gondolom, mondhatnál valamit arról hogy mi folyik az oldalon 😉
augusztus 6, 2010 at 14:01 du.
@Buza Árpád 2010. August 06. 07:47 :
“A lényeg, hogy az illegális fájlcsere mindig büntetve lesz.”
Eddig ki lett megbüntizve?
“Ha nem lenne, akkor Magyarországon nem jelenne meg új mozifilm.”
Má méé ne jelenne meg. Mi köze a kettőnek egymáshoz?
“Tehát a legtöbb ember érdeke, hogy legalább 2-3 évente legyenek lefoglalások.”
ám legyen… 2-3 évente egyre jobban megerősödnek majd a torrent oldalak és a felhasználó táboruk.
Ennyi és ilyen mértékű baromságot rég hallottam már…
augusztus 6, 2010 at 14:05 du.
Remélem valami nagy bummra készül a maki, mert ha nem akkor úgy elhúznak mellettük hogy rossz lesz nézni! 🙁
augusztus 6, 2010 at 14:15 du.
@ robcsa 2010. August 06. 14:05 :
“Remélem valami nagy bummra készül a maki, mert ha nem akkor úgy elhúznak mellettük hogy rossz lesz nézni! :-(”
Mééé ez valami verseny vagy mi a franc…
augusztus 6, 2010 at 14:38 du.
teszt 🙂 az biztos. ha superdav okozta volna a gondokat akkor miért van még meg az acc.-ja?én másra gyanakszom (szerintem ő is a hunyó,), akinek már nincs acc-ja.
Szóval kedves anyukad te tényleg jól informált lehetsz..:)
augusztus 6, 2010 at 14:58 du.
A százalékok eddigi alakulása alapján szerintem hétfőn indul a bh
augusztus 6, 2010 at 15:13 du.
@191 robcsa: Szerintem az új rang okozza a galibát. Valamiféle leíráskészítő rangot akarnak létrehozni. Csak az a baj hogy az adminok, rendszeradminok között sajnos egyetlen ember van aki ért a php-hez.
augusztus 6, 2010 at 16:15 du.
196. az elég rossz lenne, inkább holnap indulna 😛
augusztus 6, 2010 at 16:30 du.
Azért azt nem írnám így le, hogy nem lehet szerver nélküli megosztásos rendszert kialakítani. Nem kell az első peerhez sem feltétlenül szerver. Nem csak helyi hálón terjedhet a “cucc” szerver nélkül. A terjedés lassabb mint a szerver alapú terjesztésnél, de megoldható egy teljesen decentralizált és titkosított rendszer. Technikai részletekbe nem bocsátkoznék itt, nem hiszem, hogy nagyon sok érdeklődés lenne rá.
Viszont azt érdemes megjegyezni, hogy egy decentralizált hálózat felépülése időt venne igénybe akár éves nagyságút is. De utána egy tarkólövéssel lenne egyenlő a jogvédő részéről, mert így elpusztíthatatlanná válna a fájl csere. Nem lennének csomópontok amire le lehetne csapni.
augusztus 6, 2010 at 17:22 du.
Buzi Árpád:
“Eddig ki lett megbüntizve?”
Az elég büntetés, hogy a szervert elviszik.
“Má méé ne jelenne meg. Mi köze a kettőnek egymáshoz?”
Mert nem érné meg Magyarországon kiadni a filmeket. (Ha meg is érné, akkor sem adnának ki. És ezt megléphetik, mint ahogy más országban is megtették.)
“ám legyen… 2-3 évente egyre jobban megerősödnek majd a torrent oldalak és a felhasználó táboruk.”
Nem erősödik semmi. Ezt nem tudom honnan vetted. Mostanában több itt a comment, ami azt jelenti, hogy torrent oldalak nem mennek vagy szolgáltatásuk akadozik.
“Ennyi és ilyen mértékű baromságot rég hallottam már…”
Rendben. Neked elhiszem.
Decentralizált hálózattal kapcsolatban pedig, annyit mondok, hogy szerver nélkül nem lehet egyelőre megoldani, mert hiába épülne fel 1 év alatt egy nagy háló, honnan tudná a delikvens, hogy hova csatlakozzon elsőnek. Még ha minden egyes embernek a gépén is futna ehhez kliens, akkor meg az lenne a gond, hogy mindenkinél meg kellene, hogy legyen a fájllista, hogy melyik usernél milyen adat található különben nem találna meg semmit.
Itt lehet persze variálni, hogy bizonyos IP tartományok csak az “a” betűvel kezdődő adatokat rögzítik, stb. De a lényeg, hogy nagyon könnyen el lehetne így jutni az egyénekhez és akkor ők kapnák a büntetést.
augusztus 6, 2010 at 18:10 du.
“A százalékok eddigi alakulása alapján szerintem hétfőn indul a bh”
Jó kis szülinapi ajándékom lenne 😉 várom
augusztus 6, 2010 at 18:28 du.
BH: 70%
augusztus 6, 2010 at 19:39 du.
Már 75% 😉
Bithumen, nem kell más!